Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąPrašom nuvažiuoti į Vokietiją ir realiai pažiūrėti, kokie srautai keleivių važiuoja autobusais. Nesvarbu kiek procentų keleivių pervežama autobusais ar kitu transportu. Svarbu kiek žmonių įlipa stotelėje. Įlipa vienu metu 20 žmonių ir tai ilgai neužtrunka..
Vokietijoje,Hamburge maciau kaip atvaziuoja sudvejinti autobusai, stoteleje laukia apie 8-12 zmoniu ir atidaromos visos durys ir lipama pro visas. Taip,kad cia mitas jog vokietijoje visur lipama tik pro priekines duris.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTu gi Kaune gyveni, o ne Vilniuje. Tuo tarpu aš gyvenu sostinėje ir kasdien naudojuosi VT. Tad mano pastebėjimai yra kaip žmogaus, kuris kasdien naudojasi paslauga ir mato, kaip ji veikia.
Ir tikrai kasdien matau autobusus, stovinčius stotelėje su visomis atidarytomis durimis, ir vairuotojus, kurie demonstratyviai nusisuka į langą ir nežiūri į rodomus bilietus.
Ir tai tu vadini veikiančia sistema?
Čia irgi pažiūrėk http://www.youtube.com/watch?v=bWMsR...eature=related . Ar viskas vyksta taip stebėtinai greitai? Vargu.
Vairuotojas gali paprasyti bilieto ,kai matys kad lipa koks bomzas ar alkoholikas,nors jie paprastai jau turi:-)) O tiems vaikigaliams ,kurie nachaliskai kisa vairuotojui savo bilieta tiesiai po nosimi,norisi duoti i snuki. Bet kai supranti,kad cia ilipa kazkoks susireiksmines, nepripazintas jaunuolis, tai tada vairuotojai nieko ir nesako.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVokietijoje,Hamburge maciau kaip atvaziuoja sudvejinti autobusai, stoteleje laukia apie 8-12 zmoniu ir atidaromos visos durys ir lipama pro visas. Taip,kad cia mitas jog vokietijoje visur lipama tik pro priekines duris.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąTai niekas ir nesako, kad būtent visuose Vokietijos miestuose taikoma priekinių durų tvarka. Be to, Hamburge gyvena per pus daugiau žmonių ir neabejoju, kad viešuoju transportu ten naudojamasi žymiai aktyviau negu Vilniuje. Tie sudvejinti Van Hoolai dirba metrobus maršrutuose, kurie kursuoja pagal metro linijas. tad juose yra didžiausi keleivių srautai, bet neabejoju kad mažiau populiariuose maršrutuose įleidžiama pro priekines duris.
Vilniuje, kiek žinai, jokio bėginio transporto nėra, tad, manau, kokie 7, 26 ar 53 autobusai ar daugelis troleibusų yra apkrauti ne ką mažiau nei Hamburgo metrobusai (į kuriuos laipinama pro visas duris). Tik neabejoju, kad tie metrobusai kur kas dažniau važinėja, nei net ir labiausiai apkrauti Vilniaus autobusai.
Comment
-
Jei atvirai, tai manau, kad šią temą reikia užrakinti. Pilstoma iš tuščio į kiaurą. Nieko naujo nepasakoma. Yra šios tvarkos šalininkų ir priešininkų. Visi turi argumentų, kodėl turėtų būti taip, o ne kitaip. Pats pasiskaičiau paskutinius pranešimus ir pamačiau, kad jokios naujos info nebesuteikiama. Užrakinus šią temą būtų išvengta nereikalingų konfliktų. O šios tvarkos pliusus ir minusus parodys laikas. Vistiek beveik niekas nuo mūsų nepriklauso.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąJei atvirai, tai manau, kad šią temą reikia užrakinti. Pilstoma iš tuščio į kiaurą. Nieko naujo nepasakoma. Yra šios tvarkos šalininkų ir priešininkų. Visi turi argumentų, kodėl turėtų būti taip, o ne kitaip. Pats pasiskaičiau paskutinius pranešimus ir pamačiau, kad jokios naujos info nebesuteikiama. Užrakinus šią temą būtų išvengta nereikalingų konfliktų. O šios tvarkos pliusus ir minusus parodys laikas. Vistiek beveik niekas nuo mūsų nepriklauso.
Nesuprantu, kas tokio baisaus yra galimybėje korektiškai ir neįžeidžiant kito pareikšti savo nuomonę?
Comment
-
Nieko baisaus, kad reikškiama nuomonė. Bet darosi panašu, kad tuojau gali prasidėti kitų vartotojų įžeidinėjimai ir puolimai. Vistiek manau, kad nei viena pusė nesugebės įrodyti savo tiesos. Todėl mano nuomone diskutuoti šia tema beprasmiška. Dėl šios priežasties išreiškiau nuomonę dėl temos užrakinimo.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąNieko baisaus, kad reikškiama nuomonė. Bet darosi panašu, kad tuojau gali prasidėti kitų vartotojų įžeidinėjimai ir puolimai. Vistiek manau, kad nei viena pusė nesugebės įrodyti savo tiesos. Todėl mano nuomone diskutuoti šia tema beprasmiška. Dėl šios priežasties išreiškiau nuomonę dėl temos užrakinimo.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąNieko baisaus, kad reikškiama nuomonė. Bet darosi panašu, kad tuojau gali prasidėti kitų vartotojų įžeidinėjimai ir puolimai. Vistiek manau, kad nei viena pusė nesugebės įrodyti savo tiesos. Todėl mano nuomone diskutuoti šia tema beprasmiška. Dėl šios priežasties išreiškiau nuomonę dėl temos užrakinimo.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąO tai ar forume turi gyvuoti tik tokios temos kuriose kuri nors pusė būtinai privalo įrodyti savo tiesą? Jei tau atrodo beprasmiška diskutuoti, tai man natūraliai kyla klausimas - ką tu čia veiki? Man gal pvz beprasmiškai atrodo krepšinis, bet ar aš turiu dėl to rašyt krepšinio federacijai, kad užrakintų visas sales ir kamuolius pradurtų?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą[vimeo]13002225[/vimeo]
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąŠita "pupytė" turbut nieko bendro neturi su troleibuso vairavimu.
O kodėl taip pagalvojai?
Comment
-
Šiek tiek apie praeitį Prieš gerus 17-18 metų Kaune atsirado tokių autobusų VanHool partija. Pasižymėjo tuo, kad turėjo tik dvejas duris - priekyje ir viduryje, gale durų nebuvo. Keleivius į juos įleisdavo tik per priekines duris, išlaipindavo per vidurines. Važiuoti tais autobusais nebuvo itin patogu, nes visi keleiviai susigrūsdavo pirmuose dviejuose autobus trečdaliuose (ten kur buvo įmanoma prasibrauti prie durų), o autobuso galas būdavo pastoviai tuščias ir veždavo orą ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKlysti. Ji yra tikra vairuotoja
O kodėl taip pagalvojai?
Comment
-
Kaune dar vazineja 3like triasiai svediski autobusai. Ilipimas ir islipimas vyksta tik per vienerias duris. Kiek tekdavo stebeti, stotelese jie stovi gerokai ilgiau nei kiti autobusai, be to kaip ir mineta spustis autobuso viduryje. Gyvent galima, bet jei imanoma vengt, tai geriau ta ir daryt..
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTai labai yra gražu, kai prie troleibuso vairo sėdi tvarkyngos save prisižiūrinčios vairuotojos.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMan dar labiau patiktų, jei jos (ir jie) dėvėtų gražią uniformą.
Comment
Comment