Parašė centras85
Rodyti pranešimą
Parašė sknts
Rodyti pranešimą
Tarybų Leituvoje iki berods 1972 m. galiojo įlipimo tik pro galines duris tvarka. Manai, kad ją panaikino šiaip sau? Milžiniški keleivių srautai net ir eiliniuose rajonų centruose vertė autobusus šliaužti vėžlio greičiu. O galėjo tokią tvarką ir palikti, juk alternatyvų keliauti nebuvo - automobilius mažai kas turėjo.
Vakaruose niekada nebuvo tokių keleivių srautų. Ir dabar jų nėra, arba jie išskirstyti per kelias rūšis transporto, o didžiausia dalis tenka metro ir tramvajams. Dar miesto geležinkeliams.
Be to Vakaruose beveik visada buvo įlaipinama tik pro priekines duris. Kaip manai, kodėl žmonės persėdo į automobilius, kai tik atsirado galimybė - VT greitis jų netenkino, net ir tuomet. O mažo greičio viena iš priežasčių ir yra įlaipinimas pro priekines duris.
Parašė sknts
Rodyti pranešimą
Maži srautai. Įlipimas, jei įpila 20-30 žmonių užtrunka ilgai. Greitesnis jis nebent dėl švelnesnio klimato - žiemą žmonės nevaikšto apsirengę storais paltais ir kailiniais. Autobusai ir troleibusai neslidinėja ir gali greičiau važiuoti. Greitesnis, nes įlipama per plačias priekines duris. O pas mus kai kurių autobusų durys siauros ir galima įlipti tik po vieną. Arba jei ir plačios, tai viena dalis naudojama įėjimui į vairuotojo kabiną arba tiesiog neatidaroma. Naujieji Volvo iš viso nepritaikyti dideliam kelveių srautui judėti nuo priekinių durų, nes vežimėlio vietos turėklai tiesiog trukdo normaliai praeiti...
Be to judėjimo nuo maršruto pradžios galo iki pabaigos greitis gan didelis, nes daug A juostų ir kitaip gerinamos sąlygos, kad važiuojant autobusai išvystytų didelį greitį ir greitai įsibėgėtų. Pas mus to nėra. Visur pristatyta automobilių, spūstys, mažai A juostų, pilna šviesoforų, kurie, nors buvo žadėta, jokios žaliosios bangos nesukuria.
Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Comment