Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Seniau kiek važinėdavau, tai net populiariausių maršrutų troleibusai nestodavo, aišku vakarais, kai prie durų nestovi keleivių. O autobusas kartais iš 8 stotelių sostodavo tik kartą ar 2. Kitas neigiamas dalykas, kad autobusas tuomet smarkiai lenkia grafiką.
Tai piko metu jokios naudos neduotų. Ne piko meto ir poilsio dienų VT grafikus reikia suspausti, o sustojimą nesant keleivių stotelėje ir nesiruošiančių išlipti padaryti neprivalomą. Galima apsieiti ir be mygtukų.
Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Siuo metu gyvenu Olandijoje tai tvarka tokia pati kaip ir jusu minimoje. Jei nori islipti spaudi STOP mygtuka, pas vairuotoja pasigirsta signalas ir jis sustoja. O jei stoteleje nori ilipti tai autobusa susistabdai. Paprasta ir greiciau nusigaunama is tasko A i taska B. O ir autobusai cia kaip formules laksto palyginus su Lietuva, bet nera nei krentanciu bobuciu ar skundu kokiu.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Tai piko metu jokios naudos neduotų. Ne piko meto ir poilsio dienų VT grafikus reikia suspausti, o sustojimą nesant keleivių stotelėje ir nesiruošiančių išlipti padaryti neprivalomą. Galima apsieiti ir be mygtukų.
Tai ir dabar vairuotojai neprivalo stoti kiekvienoje stotelėje. Jei niekas nestovi prie durų ir pačioje stotelėje, tai juk nėra daraudžama nesustoti.
paskutiniame reise galėtų skirti mažesnį laiką duoti maršrutui įveikti. pvz: sostinės 19autobusų maršrutas. iš stoties išvyko 22:44. sodų stotelėje jau buvo 22:59 [-5minutės nuo grafiko]. nebuvo išlipančių/įlipančių keleivių.
Taip, čia irgi problema. Ne mažesnė problema- reikalavimas vairuotojams griežtai, vos ne sekundės tikslumu, laikytis grafiko. Mano nuomone, toks reikalavimas yra reikalingas tik retai kursuojančiuose maršrutuose. O štai troleibusų ir kai kurių autobusų maršrutų (pvz: 26, 45, 53, kurie kursuoja pakankamai dažnai) vairuotojams turėtų būti atleidžiama, jei jie į stotelę atvyksta iki 3 minučių anksčiau laiko. Bent jau nereikės jiems vilktis vėžlio žingsniu. Ir keleiviai greičiau savo kelionės tikslą pasieks. Keleiviai tiesiog turėtų įprasti atvykti į stotelę maždaug 4-5 minutės iki išvykimo, o ne pačią paskutinę sekundę.
paskutiniame reise galėtų skirti mažesnį laiką duoti maršrutui įveikti. pvz: sostinės 19autobusų maršrutas. iš stoties išvyko 22:44. sodų stotelėje jau buvo 22:59 [-5minutės nuo grafiko]. nebuvo išlipančių/įlipančių keleivių.
Ne tik paskutiniams. Ne piko metu ir poilsio dienomis, galbūt išskyrus šeštadienį iki pietų.
Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Tokia tvarka čia būtų gerai, bet, ji čia neprigis nes ne tas žmonių mentalitetas. Jauni žmonės, aišku, prie tokios tvarkos galbūt ir pripras, bet kaip su pagyvenusiais, pensininkais, tais kurie nesinaudoja mikrobusais - būnant tokiai tvarkai ir laiku nepaspaudus mygtuko pravažiuos, pradės šaukt, varyt ant vairuotojo kad nesustojo. Ir kas tada? Papildomas stresas vairuotojui. O gal ir dar kas. Taip pat ir stotelėje. Pravažiuos autobusas, nesustos. Garantuotai atsiras pasipiktinusių, kurių dalis užvers savivaldybę ar SĮ "Susisiekimo paslaugas" pretenzijomis ir pasipiktinimais, ko pasekoje ši tvarka pakibs "ant plauko".
Aš taip pat norėčiau tokios tvarkos, bet bijau kad ją gali ištikti "priekinių durų" tvarkos likimas
Tokia tvarka čia būtų gerai, bet, ji čia neprigis nes ne tas žmonių mentalitetas. Jauni žmonės, aišku, prie tokios tvarkos galbūt ir pripras, bet kaip su pagyvenusiais, pensininkais, tais kurie nesinaudoja mikrobusais - būnant tokiai tvarkai ir laiku nepaspaudus mygtuko pravažiuos, pradės šaukt, varyt ant vairuotojo kad nesustojo. Ir kas tada? Papildomas stresas vairuotojui. O gal ir dar kas. Taip pat ir stotelėje. Pravažiuos autobusas, nesustos. Garantuotai atsiras pasipiktinusių, kurių dalis užvers savivaldybę ar SĮ "Susisiekimo paslaugas" pretenzijomis ir pasipiktinimais, ko pasekoje ši tvarka pakibs "ant plauko".
Aš taip pat norėčiau tokios tvarkos, bet bijau kad ją gali ištikti "priekinių durų" tvarkos likimas
Tvarka prigytų, ne kur dėtųsi. Lenkijoje kažkaip prigijo, nors mentalitetas per daug nesiskiria. Ne olandai ar vokiečiai gi. Tačiau kas iš to. Piko metu iš to jokios naudos. O ne piko metu viską galima išspręsti ir be jokių mygtukų.
Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme.
Retos išimtys yra. Pvz 74 maršruto autobusas nestoja stotelėse nuo Rudens iki Lelijų (ir atvirkščiai). Pravažiuoja nesustojęs pro 6 stoteles. 44 maršruto autobusas nestoja tik stotelėje Viadukas.
Retos išimtys yra. Pvz 74 maršruto autobusas nestoja stotelėse nuo Rudens iki Lelijų (ir atvirkščiai). Pravažiuoja nesustojęs pro 6 stoteles. 44 maršruto autobusas nestoja tik stotelėje Viadukas.
44 stoja visose stotelėse. Stotelėje "viadukas" nestoja todėl, kad ji įrengta ne S.Batoro gatvėje, o užvažiavime nusukantiems į Kojelavičiaus gatvę. Žinia, 44 važiuoja tiesiai, todėl pro "Viaduką" paprasčiausiai nepravažiuoja
Nepritariu, kad reikėtų leisti vairuotojui nukrypti nuo grafiko dėl greičio. Nebent maršrutuose, kuriuose važiavimo intervalas yra 5 - 7 min. Kaune tokių nebėra, Vilniuje nebent T16 ir dar kai kurie troleibusai.
Ydinga yra tvarkaraščio sudarymo tvarka. Ir piko, ir ne piko metu atkarpai tarp stotelių nuvažiuoti duodama tiek pat laiko. Tas laikas turėtų būti skirtingas skirtingu paros metu.
Taip pat apsprendžiant atkarpos nuvažiavimo laiką reikėtų atsižvelgti į A juostų buvimą ir jų funkcionalumą. Ten, kur A juostos tikrai veikia, reikėtų didint VT greitį.
Užsienyje, ten kur "autobusai laksto kaip formulės" nemanau, kad jiems leidžiama labai nukrypti nuo grafiko. Grafikas tiesiog toks, kad reikia lakstyti.
Dar prieš kelis metus suspaustas grafikas būdavo Kaune T13 ir T14, kad šie maršrutai tikrai lakstydavo.
Kaip jie galejo lakstyti, jei kontaktinis tinklas benras visiems maršrutams, o troleibusas troleibusą lenkti negali?
Skaityk, kas buvo rašyta prieš tai. Tvarkaraštis sudaromas pagal tarpstočius. Taigi, visiems tarpstočiams šiuose maršrutuose įveikti buvo skirtas mažesnis laiko tarpas, nei iki šiol.
Kiti maršrutai irgi greičiau judėjo, tačiau šie maršrutai labiausiai apkrauti mieste, daugiau reikia stovėt stotelėje, kad didesnis srautas įliptų/išliptų, taip pat važiuojama apkrautomis gatvėmis. Taip ir gaudavosi, kad reikėjo lėkti.
Visiems maršrutams įveikti buvo skiriama mažiau laiko, tačiau ne visi vienodai apkrauti keleivių ir eismo sudėtingumo atžvilgiu.
Užsienyje, ten kur "autobusai laksto kaip formulės" nemanau, kad jiems leidžiama labai nukrypti nuo grafiko. Grafikas tiesiog toks, kad reikia lakstyti.
Būtent, dabar vairuotojai taikydamiesi prie grafiko ne piko metu vilkina laiką (ilgai stovi stotelėse ir laukia, vos velkasi kai gali važiuot žymiai greičiau arba be reikalo stabdo važiuojant nuo Šeškinės ar kokio kito kalno). Tokiu transportu tai tikrai, kad nesinori važiuoti, kai gali greičiau nuvykti su dviračiu. Taip kad kai kuriuose maršrutuose netgi sutrumpinus grafikus nemanau, kad bus vėlavimų.
Kaip jie galejo lakstyti, jei kontaktinis tinklas benras visiems maršrutams, o troleibusas troleibusą lenkti negali?
Siandien maciau kaip vilniuje 17 marsruto troleibusas sustojo viduryje sankryzos,uzblokavo visa eisma ir lauke kol ji aplenks 4 marsruto troleibusas, nes jei jis butu pravaziaves ta sakotuva,tuomet griutu visas grafikas.
Comment