Kaip galima bausti vairuotoją? Tuomet negalima leisti įlaipinti pro visas duris, kai srautai dideli. O kaip, jei važiuoja su lengvatiniu bilietu, nors lengvatos neturi? Juk vairuotojas neprivalo tikrinti dar ir teisės į lengvatą. Gal nereikia marazmų. Visos VT problemos tik dėl nepakankamo jo finansavimo iš savivaldybės biudžeto, o zuikiai tesudaro menką dalį nuostolių. Galiausiai vadovybė iššvaisto daug daugiau, nei zuikių padaryti nuostoliai, tačiau viskas gula ant eilinio keleivio pečių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąlengvatas ,pazymejimus,... kam priklauso jos o kam ne -tai kontroles darbas .vairuotojus bausti uz tai ,jog kontroles rastas bilieto nepasizymejes keleivis. ( t,y keleivis ilipo ne per priekines duris ,arba prasmuko. siaip dabar jei prasmukai - kelione nemokama .
be to po 18 val ne miesto centre kontroles ko gero jau nera?
Comment
-
Aš norėjau pasiteirauti troleibusų vairuotojų. Rugpjūčio pabaigoje ir rugsėjo pradžioje Solaris troleibusuose buvo atidarinėjamos abi priekinių durų pusės, tačiau jau prasidedant šia savaitei, pastebėjau, jog atidarinėjama viena pusė. Ar tai daroma dėl to kad nesigrūstų 2 keleiviai vienu metu (vienas žymi, o kitas prašoka, nors paprastai kortelė žymima ir praeinama) ar čia yra jau kiekvieno vairuotojo pasirinkimas ar visas duris daryti, ar ne, o gal dėl šalto oro?
Kiek mačiau asmeniškai, viena pusę atidarius gaištama dar daugiau laiko, nes turintys kortelę turės laukti kol turintis bilietą jį pažymės (vietoj to kad žymėtų korteles, kol kas krapštosi su bilietu ar laaabai lėtai lipa ir dar su ramentais).
Aišku, čia iš tolimos fantastikos srities, bet aš vis galvojau apie tai, kaip žmones išmokyti lipto pro visas duris esant pikui, nes dabar (kaip nebūtų ironiška) visi spiečiasi prie priekinių durų, nors visos atviros ir vairuotojos prašymą eiti ir lipti per visas duris ignoruoja
Paprasta raudonos/žalios spalvos diodo indikacija (škodose virš durų esantiems šviestuvams), soliariuose šalia durų atvėrimo mygtukų ar vietoj jų (nes esu matęs tik kartą kai atsidarė durys jš paspaudus, nors gal ir vairuotojas paspaudė sąvajį, ir tik sutapo laiko momentas), padarytų įlipimą paprastesnį (nors nesu tikras ar net verta tokį siūlymą kam nors rašyti).Paskutinis taisė Lich; 2011.09.10, 22:47.
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąAš norėjau pasiteirauti troleibusų vairuotojų. Rugpjūčio pabaigoje ir rugsėjo pradžioje Solaris troleibusuose buvo atidarinėjamos abi priekinių durų pusės, tačiau jau prasidedant šia savaite, pastebėjau, jog atidarinėjama viena pusė. Ar tai daroma dėl to kad nesigrūstų 2 keleiviai vienu metu (vienas žymi, o kitas prašoka, nors paprastai kortelė žymima ir praeinama) ar čia yra jau kiekvieno vairuotojo pasirinkimas ar visas duris daryti, ar ne, o gal dėl šalto oro?
Kiek mačiau asmeniškai, viena pusę atidarius gaištama dar daugiau laiko, nes turintys kortelę turės laukti kol turintis bilietą jį pažymės (vietoj to kad žymėtų korteles, kol kas krapštosi su bilietu ar laaabai lėtai lipa ir dar su ramentais).
Aišku, čia iš tolimos fantastikos srities, bet aš vis galvojau apie tai, kaip žmones išmokyti lipto pro visas duris esant pikui, nes dabar (kaip nebūtų ironiška) visi spiečiasi prie priekinių durų, nors visos atviros ir vairuotojos prašymą eiti ir lipti per visas duris ignoruoja
Paprasta raudonos/žalios spalvos diodo indikacija (škodose virš durų esantiems šviestuvams), soliariuose šalia durų atvėrimo mygtukų ar vietoj jų (nes esu matęs tik kartą kai atsidarė durys jš paspaudus, nors gal ir vairuotojas paspaudė sąvajį, ir tik sutapo laiko momentas), padarytų įlipimą paprastesnį (nors nesu tikras ar net verta tokį siūlymą kam nors rašyti).
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąAš norėjau pasiteirauti troleibusų vairuotojų. Rugpjūčio pabaigoje ir rugsėjo pradžioje Solaris troleibusuose buvo atidarinėjamos abi priekinių durų pusės, tačiau jau prasidedant šia savaite, pastebėjau, jog atidarinėjama viena pusė. Ar tai daroma dėl to kad nesigrūstų 2 keleiviai vienu metu (vienas žymi, o kitas prašoka, nors paprastai kortelė žymima ir praeinama) ar čia yra jau kiekvieno vairuotojo pasirinkimas ar visas duris daryti, ar ne, o gal dėl šalto oro?
Kiek mačiau asmeniškai, viena pusę atidarius gaištama dar daugiau laiko, nes turintys kortelę turės laukti kol turintis bilietą jį pažymės (vietoj to kad žymėtų korteles, kol kas krapštosi su bilietu ar laaabai lėtai lipa ir dar su ramentais).
Aišku, čia iš tolimos fantastikos srities, bet aš vis galvojau apie tai, kaip žmones išmokyti lipto pro visas duris esant pikui, nes dabar (kaip nebūtų ironiška) visi spiečiasi prie priekinių durų, nors visos atviros ir vairuotojos prašymą eiti ir lipti per visas duris ignoruoja
Paprasta raudonos/žalios spalvos diodo indikacija (škodose virš durų esantiems šviestuvams), soliariuose šalia durų atvėrimo mygtukų ar vietoj jų (nes esu matęs tik kartą kai atsidarė durys jš paspaudus, nors gal ir vairuotojas paspaudė sąvajį, ir tik sutapo laiko momentas), padarytų įlipimą paprastesnį (nors nesu tikras ar net verta tokį siūlymą kam nors rašyti).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPiko metu jokios kontrolės nėra, ir daug kas gali važiuoti zuikiu... Vairuotojas, jei kabina uždara, nemato jokios lemputės ir nelabai girdi, to pyptelėjimo. Jis ir be to turi ką daryti, o ne visą dėmesį kreipti į bilietus. Galiausiai pasibaigs visa ši euforija ir bus pamatyta, kad pajamų nepadaugėjo, kontrolės vis tiek reikia, komercinis VT greitis sumažėjo, ir t.t.
Kontrolės atsisakinėti niekas ir nesiūlo. Bet akivaizdu, kad vien jų veiklos neužtenka, norint efektyviai kovoti su "zuikiais". Reikalingi ir kiti ryžtingi, efektyvūs kovos sprendimai. Visų jų čia gal neminėsiu. Priekinių durų tvarka čia nedaug prisidės, bet ir ji duos kažkiek tai naudos. Žinoma, reikia nepamiršti, kad piko metu tokia laipinimo sistema negali sklandžiai veikti. Kaune žmonės tai supranta. Todėl ir manau, kad Kaune tvarka veikia pakankamai gerai, yra viltis, kad gal ir nepatirs fiasko. Su Vilniumi čia net nėra ką lyginti. Dangus ir žemė.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip galima bausti vairuotoją? Tuomet negalima leisti įlaipinti pro visas duris, kai srautai dideli. O kaip, jei važiuoja su lengvatiniu bilietu, nors lengvatos neturi? Juk vairuotojas neprivalo tikrinti dar ir teisės į lengvatą. Gal nereikia marazmų. Visos VT problemos tik dėl nepakankamo jo finansavimo iš savivaldybės biudžeto, o zuikiai tesudaro menką dalį nuostolių. Galiausiai vadovybė iššvaisto daug daugiau, nei zuikių padaryti nuostoliai, tačiau viskas gula ant eilinio keleivio pečių.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.11, 00:10.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąo siap galima sia tvarka atsaukti nes nieko gero nera.... Kadagi vilniuj reikejo sia tvarka suzlugdyti ,nes reikia kelti bilietu kainas ,.... todel ar normalu kai surinkimas dideja, kelti kaina ??? todel skubiai atsaukiama ,motyvuojama kad pajamos mazeja o zujkiu daugeja.....
Kaune girdejau iskart po nauju metu kels..... is ta tvarka tik laiko gaisinimas...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBausti vairuotojus už pagautą "zuikį" tikrai nesąmonė, bet štai būdų, kaip sumažinti keleivių, kurie važiuoja su lengvatiniais biletais neturėdami tam teisės, skaičių, tikrai yra. Studentams juk jau išduodami elektroniniai biletai su integruotais studento pažymėjimas. Kodėl tokios kortelės negalėtų būti išduodamos ir kitiems lengvatininkams? Tokiu atveju visiems teisę į lengvatą turinčiams keleiviams- moksleiviams, studentams, pensininkams, neįgaliesiems ir karo veteranams- būtų išduodamos tik vardinės elektroninio bileto kortelės, į kurias būtų integruojami ir dokumentai, įrodantys teisę į lengvatą. Negi tam yra kažkokių techninių kliūčių? Net nereikės nešiotis kelių dokumentų su savim. Žinoma, tokios sistemos įvedimas ir savivaldybei, ir keleiviams kainuos nemažus pinigus, bet tokia investicija turėtų atsipirkti su kaupu. Tarkime, tokios kortelės pagaminimas ir kainuos kokius 40 litų, bet ar tai labai dideli pinigai už kortelę, kuri galiotų ne mažiau kaip 5 metus? Ir piktnaudžiauti teisės į lengvatą neturintys asmenys negalės, ir nebebus bajerių a-lia "pamiršau pažymėjjimą namie". O kortelės, į kurias nėra integruoti jokių rūšių pažymėjimai. būtų papildomi tik bilietais už visą kainą.
Pensininkui 40 Lt už kortelę - apiplėšimas. Kortelių reikia valstybei, ji tegul ir apmoka. O simbolinę kelių litų suma už išdavimą - kas kita.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIš kur ištraukei tokią nesąmonę, kad Vilniuje ruošiamasi kelti bilietų kainas? Ar tau kažkoks draugelis iš savivaldybės pašnibždėjo?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPensininkai ir invalidai iki šiol naudojasi laminuotomis kortelėmis. Jų yra kelių rūšių. Moksleiviai taip pat naudojasi popieriniais pažymėjimais, o kur dar visokių profesinių mokyklų moksleiviai, kur dar nukentėję nuo sovietų okupacijos, tremtiniai, sausio 13-osios įvykių ir jų šeimos nariai ir t.t. ir t.t. Kiekvienas iš jų turi atskirus pažymėjimus. Taip kad vieningo pažymėjimo įvedimas galimas tik valstybiniu lygiu. Kol kas apie tai net kalbų nėra, o kiekviena lengvatininkų grupė naudojasi savais pažymėjimais.
Pensininkui 40 Lt už kortelę - apiplėšimas. Kortelių reikia valstybei, ji tegul ir apmoka. O simbolinę kelių litų suma už išdavimą - kas kita.
Kitas, paprastesnis būdas- tiesiog nepardavinėti kioskuose biletų su nuolaida, jei perkantis asmuo nepateikia jo teisę į lengvatą įrodančio dokumento. O jei pildoma interento, tai prieš papildant lengvatinį biletą turėtų būti įvedamas unikalus pažymėjimo numeris.
Comment
-
Esmė tame, kad kiekviena lengvatininkų kategorija naudoja savo pažymėjimus. Tik studentai turi e-korteles, visi kiti - popierinius skirtingus pažymėjimus. O dabar įsivaizduok, kiek laiko reikės, kol kiekvienai iš tų grupių būtų įvesti e-pažymėjimai. Kiek skirtingų institucijų, atskirų konkursų, vilkinimo. Vieni jau turėtų, kiti dar ne. Ir t.t. Be to pensininko pažymėjimai, nukentėjusių nuo okupacijos ir dar dalies kitų turimi pažymėjimai yra neterminuoti. Ir juos pasikeisti galima priversti tik įstatymu. Tie, kas turi terminuotus pažymėjimus, kaip, pavyzdžiui, invalidai ir tai jį pasikeistų tik pasibaigus galiojimo laikui, o ne anksčiau. Todėl vieninga valstybės mastu įvedama kortelė yra vienintelė galima išeitis iš padėties. Kortelė turi būti už simbolinę kainą, o ne kainuoti dešimtis litų. Kodėl žmogus už ją turi mokėti? Jam ir turima gerai. Jei kam dėl to kyla problemos - tai ne žmogaus problemos, už kurias jis dar ir susimokėti iš savo kišenės turi.
Comment
-
Jeigu kažką daryti šial linkme (integruotų kortelių gamyboje), tai žinoma, kad visos valstybės, o ne tam tikro miesto lygmeniu. Kartą per 10 metų pasikeisti (na tiek to, ne už 40 litų, o už daug mažesnę sumą) tikrai niekam neturėtų būti sunku. Manau, kad integruotos kortelės yra naudingos ne tik valstybei, bet ir patiems keliviams- jiems nereikia su savimi nešiotis po kelis dokumentus, o pametus viską yra lengviau atstatyti- sena kortelė tiesiog blokuojama, o informacija iš jos perrašoma į naują. Be to, taip yra šiuolaikiškiau nei su popieriniais pažymėjimais. Sunaudojama mažiau popieriaus, vadinasi ir gamta tausojama, ir pinigų popieriui mažiau išleidžiama. Taigi sutaupoma nemažai lėšų, kurios galėtų būti panaudotos, pavyzdžiui, VT paslaugos gerinimui.
Jei jau manai, kad "kodėl žmogus už ją turi mokėti? Jam ir turima gerai" , tai gal ir elektroninį bilietą veltui įvedėm? Juk keleiviui jokio skirtumo, ar popierinis biletas, ar elektroninis.
O ką manai apie tokį problemos sprendimo būdą?
Kitas, paprastesnis būdas- tiesiog nepardavinėti kioskuose biletų su nuolaida, jei perkantis asmuo nepateikia jo teisę į lengvatą įrodančio dokumento. O jei pildoma internetu, tai prieš papildant lengvatinį biletą turėtų būti įvedamas unikalus pažymėjimo numeris.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu kažką daryti šial linkme (integruotų kortelių gamyboje), tai žinoma, kad visos valstybės, o ne tam tikro miesto lygmeniu. Kartą per 10 metų pasikeisti (na tiek to, ne už 40 litų, o už daug mažesnę sumą) tikrai niekam neturėtų būti sunku. Manau, kad integruotos kortelės yra naudingos ne tik valstybei, bet ir patiems keliviams- jiems nereikia su savimi nešiotis po kelis dokumentus, o pametus viską yra lengviau atstatyti- sena kortelė tiesiog blokuojama, o informacija iš jos perrašoma į naują. Be to, taip yra šiuolaikiškiau nei su popieriniais pažymėjimais. Sunaudojama mažiau popieriaus, vadinasi ir gamta tausojama, ir pinigų popieriui mažiau išleidžiama. Taigi sutaupoma nemažai lėšų, kurios galėtų būti panaudotos, pavyzdžiui, VT paslaugos gerinimui.
Jei jau manai, kad "kodėl žmogus už ją turi mokėti? Jam ir turima gerai" , tai gal ir elektroninį bilietą veltui įvedėm? Juk keleiviui jokio skirtumo, ar popierinis biletas, ar elektroninis.
O ką manai apie tokį problemos sprendimo būdą?
Kioske reikalauti pažymėjimo, įrodančio teisę pirkti bilietą su nuolaida nėra prasmės. Nes bilietas nėra vardinis. Ant jo reikia užrašyti vardą ir pavardę, bet informacija elektroniniu būdu apie asmenį nesaugoma.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe visi tuo VT naudojasi, ne visur jis iš viso važinėja. Pažymėjimas yra ne bilietas, o dokumentas. Ir jis turi kainuoti tik simboliškai. Galiausiai kortelės reali kaina yra centai, na litas. Dabar bankai iš studentų plėšia pinigus tik dėl to, kad pažymėjimų išdavimas padarytas komerciniu. Todėl kas kelis metus iš viso keičiamas pažymėjimas, keičiami bankai, juos išduodantys. Geras biznis studentų sąjungoms ir bankams, turint omenyje šimtus tūkstančių studentų.
Kioske reikalauti pažymėjimo, įrodančio teisę pirkti bilietą su nuolaida nėra prasmės. Nes bilietas nėra vardinis. Ant jo reikia užrašyti vardą ir pavardę, bet informacija elektroniniu būdu apie asmenį nesaugoma.
P.S. O kodėl visų e.bilietų nepadarius vardiniais?
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą[cia ne nesamone ,o tikrai. Siauliai pasikele nuo vasaros .nuo lapkricio Klaipeda zada.vilniuj dideli nuostoliai nes daug be blietu vazinejama panaikinis ilipimo tvarka . o jei rimtai kalbos eina kad kaune is kart po Nauju kels iki 2 lt
Comment
Comment