Tos poros minučių tikrai nepadaro viešojo transporto ,,žiauriai'' nepatrauklaus. Daug daugiau nepatrauklus jis būna kai važiuoja taip sakant benamiai. Kiek teko važiuoti (su naująja sistema) tiek neteko matyti jokių benamių. Aišku yra žmonių kurie keikia šią sistemą (bet greičiausiai jų visada bus), bet vėlgi, mano nuomone nėra jau čia taip blogai, kai būna daug žmonių, vairuotojas atidaro visas duris.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
VT pas mus ir taip lėtas. Autobusai ir net tramvajai užsienio miestuose važinėja daug greičiau. Ir tai ne dėl kamščių gatvėse nebuvimo. Pas mus daug ko nepadaryta tiek iš techninės pusės, tiek iš organizacinės, kad eismas būtų greitesnis. O įlaipinimo tvarka pro priekines duris dabar ne tik kad panaikino buvusį rezervą didinti VT greitį (jis tikrai buvo, nes stovėjimui stotelėse buvo per daug laiko skiriama, taip pat ir važiuojama šliaužiant), bet ir dar pareikalavo pailginti važiavimo laiką.
Comment
-
Na žinoma, tačiau kaip bebūtų, mes - nesame užsienis ir svajoti, kad bus naujausia technika, manau beprasmiška. Belieka tas - ką turime. Kaune nors ir ne visas troleibusų parkas, tačiau dalį jo sudaro troleibusai ,,solaris'' , senesni yra tvarkomi, visi perdažomi vienodai, bus tiesiamas tinklas parodos gatve. Vis šis tas daroma, reikia bent tuo džiaugtis. O kad dėl priekinių durų tai pailginti važiavimo laiką reikėjo nes senukai nesulipa taip žaibiškai, kaip norėtume. Ką daryti, kad VT važiuotų greitai su šia sistema? Manau, nelabai galime ką nors dar padaryti. Nebent, naikinti talonėlius ar visą priekinių durų sistemą.Paskutinis taisė Traf; 2011.09.03, 15:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, kad priekinių durų tvarka yra stabdis...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Priežaščių kodėl nesinaudoti Vt visada bus. Nepatogus transportas, didelė kaina. Jei nebūtų priekinių durų tvarkos, būtų galima teigti, kad nepatogu įlipti, reikia laukti kol koks senukas išlips. Priežastis, kodėl nesinaudoju Vt gali būti ir ta kad man labiau patinka vairuoti mašiną. Taip kad ar tikrai priekinės durys yra pagrindinis stabdis?
Kaip suprantu idealus Vt būtų greitas, pigus, patogus. Tačiau ar tai įmanoma? Nemanau, kad kas nors pripirks autobusų kad važinėtų kas 5-ios minutės, tai reiškia kad jie kursuos rečiau, į vieną autobusą lips daugiau žmonių, ir galų gale vis vien tas transportas nebus idealus.
Žodžiu naudojimąsi Vt lemia daug daug dalykų. Panaikinus priekines duris nemanau, kad atsiras krūva keleivių, kurie pradės dievinti Vt.
Comment
-
Valdžia, racionaliai naudodama mokesčių mokėtojų pinigus, vystytų VT, o ne skatintų automobilizaciją. Seniai įrodyta, kad VT yra pigesnis būdas keliauti, vertinant globaliai valstybės mastu, o ne iš kiekvieno asmeninės kišenės pozicijų. Tas seniai suvokta Vakarų Europos šalyse ir todėl investuojama į VT, nes tos investicijos yra mažesnės, nei esant visuotinei automobilizacijai į gatvių, tunelių, viadukų, parkingų statybą. Tačiau turi būti nugalėti kelios stiprios lobistinės grupuotės - naftininkai, automobilių gamintojai (Lietuvai tas negresia, nes savo autopramonės neturime), kelininkai. Visos šioms grupėms automobilizacijos augimas reiškia pelną.
Lietuvos VT padaryti greitesnį, patogesnį ir santykinai (už keliavimą automobiliu) pigesnį tikrai galima. Tam yra daygybė neišsemtų rezervų. Tačiau viskas atsiremia į finansines galimybės. Bet čia viskas pataisoma, jei būtų iš esmės pakeista transporto politika ir dalis lėšų, tenkančios keliams, atitektų VT plėtrai. Vien tik pinigų perskirstymo, žinoma, neužtenka. O priekinės durys, dabar VT patrauklesnę žmonės, yra kliūtis.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąna praėjo jau beveik 10d, o žmonės normaliai lipa per priekį, srautai dideli, bet susitvarkoma puikiai, tiek žmonės kultūringi, nors pavieniai tarp savęs padiskutuoja šia tema, tiek vairuotojai operatyvūs
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip pat buvo ir Vilniuje. Iš pradžių bilietų pardavimai išaugo, o po to visi dėjo ant tvarkos...
Tai, kad bus naikinami popieriniai bilietai, tikrai yra didžiulis žingsnis į priekį. Nebebus galima važiuoti su kelis kartus žymėtu bilietu arba perduoti bilietą kitam keleiviui. Bet, kita vertus, atsisakius talonėlių, turėtų dar labiau padaugėti perkančiųjų bilietus pas vairuotoją (juolab bilietas autobuse vos 20 ct brangesnis už bilietą kioske, be to, retai besinaudojantiems VT neapsimoka pirkti kortelės). Vairiotojams tai bus dar didesnis stimulas kontroliuoti keleivius, bet ar nebus didelių vėlavimų? Turbūt jų neišvengsim. Gal pridės dar kelias minutes..
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą...be to, retai besinaudojantiems VT neapsimoka pirkti kortelės...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dar pailgins, kursavimo laiką, dar labiau VT bus lėtesnis ir nepatrauklesnis. Kas pas mus iš viso daroma, kad persodinti žmogų iš automobilio? Nieko. Priekinių durų tvarka tikrai to neskatina daryti, nors ir pezama, kad VT bus patrauklesnis. Kuo?
Kol vieni pirks bilietus pas vairuotoją, tol kiti eis net ir nežymėdami kortelės. Taip kad zuikiai turės progą važiuoti. Be to, įtariu, atsiras auksarankių, kurie pradės gaminti padirbtas korteles. Kaunas - elektronikų miestas!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar pailgins, kursavimo laiką, dar labiau VT bus lėtesnis ir nepatrauklesnis. Kas pas mus iš viso daroma, kad persodinti žmogų iš automobilio? Nieko. Priekinių durų tvarka tikrai to neskatina daryti, nors ir pezama, kad VT bus patrauklesnis. Kuo?
Kol vieni pirks bilietus pas vairuotoją, tol kiti eis net ir nežymėdami kortelės. Taip kad zuikiai turės progą važiuoti. Be to, įtariu, atsiras auksarankių, kurie pradės gaminti padirbtas korteles. Kaunas - elektronikų miestas!
Vilniuje gi viskas įgyvendinta taip, kad kuo greičiau žlugtų. Komposteriai buvo įtaisyti tik priekyje, vairuotojams algos nepadidintos... Savaime suprantama, viskas galiausiai ir žlugo.
Kaune vairuotojai yra pakankamai operatyvus- vidurinių ir galinių durų be reikalo atidarytų nelaiko (tiesa, yra ir tokių, kurie tvarkos nesilaiko). Ir bajeriai su padirbtais bilietais nepraeis. Čia Vilniuje galėjai kad ir atsispausdinti kortelę ir rodyti ją vairuotojai, o Kaune nesupypsės signalas, neužsidegs žalia lemputė- ir viskas, apgaulė atskleista.
Comment
-
Piko metu jokios kontrolės nėra, ir daug kas gali važiuoti zuikiu... Vairuotojas, jei kabina uždara, nemato jokios lemputės ir nelabai girdi, to pyptelėjimo. Jis ir be to turi ką daryti, o ne visą dėmesį kreipti į bilietus. Galiausiai pasibaigs visa ši euforija ir bus pamatyta, kad pajamų nepadaugėjo, kontrolės vis tiek reikia, komercinis VT greitis sumažėjo, ir t.t.
Comment
-
tik elektroniniai kartiniai bilietai didelis pliusas. tokiu atveju praktiskai kiekvieno keleivio kelione bus uzfiksuota, o del vairuotoju aplaidumo vis tiek sugebes pro vidurines ar galines duris ilipti zuikiai. siuo metu isaugo senu bilieteliu rinkimo is siuksliadeziu paklausa. be to daugelis keleiviui musa pigiausius (0,36 lt ) bilietelius)
Tam kad perkantysis bilieta is vairuotojo nesudarytu kitiems patekti be bilieto i salona siulau nustatyti 3 litu bilieto kaina perkant ji is vairuotojo,o vienas litas atitektu vairuotojui.Kontroles metu radus keleivi be bilieto(vairuotojo ilaipinimo tvarkos pazeidmas) bausti tiek vairuotoja, tiek keleivi>.
Comment
Comment