Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tos poros minučių tikrai nepadaro viešojo transporto ,,žiauriai'' nepatrauklaus. Daug daugiau nepatrauklus jis būna kai važiuoja taip sakant benamiai. Kiek teko važiuoti (su naująja sistema) tiek neteko matyti jokių benamių. Aišku yra žmonių kurie keikia šią sistemą (bet greičiausiai jų visada bus), bet vėlgi, mano nuomone nėra jau čia taip blogai, kai būna daug žmonių, vairuotojas atidaro visas duris.

    Comment


      VT pas mus ir taip lėtas. Autobusai ir net tramvajai užsienio miestuose važinėja daug greičiau. Ir tai ne dėl kamščių gatvėse nebuvimo. Pas mus daug ko nepadaryta tiek iš techninės pusės, tiek iš organizacinės, kad eismas būtų greitesnis. O įlaipinimo tvarka pro priekines duris dabar ne tik kad panaikino buvusį rezervą didinti VT greitį (jis tikrai buvo, nes stovėjimui stotelėse buvo per daug laiko skiriama, taip pat ir važiuojama šliaužiant), bet ir dar pareikalavo pailginti važiavimo laiką.

      Comment


        Na žinoma, tačiau kaip bebūtų, mes - nesame užsienis ir svajoti, kad bus naujausia technika, manau beprasmiška. Belieka tas - ką turime. Kaune nors ir ne visas troleibusų parkas, tačiau dalį jo sudaro troleibusai ,,solaris'' , senesni yra tvarkomi, visi perdažomi vienodai, bus tiesiamas tinklas parodos gatve. Vis šis tas daroma, reikia bent tuo džiaugtis. O kad dėl priekinių durų tai pailginti važiavimo laiką reikėjo nes senukai nesulipa taip žaibiškai, kaip norėtume. Ką daryti, kad VT važiuotų greitai su šia sistema? Manau, nelabai galime ką nors dar padaryti. Nebent, naikinti talonėlius ar visą priekinių durų sistemą.
        Paskutinis taisė Traf; 2011.09.03, 15:33.

        Comment


          Būtent, kad priekinių durų tvarka yra stabdis. Vėl ir vėl kartosiuosi (ir ne aš vienas tai kartoju) - VT nesinaudojama ne dėl bomžų, o dėl jo lėtumo ir reto kursavimo. O visa kita yra antraeiliai dalykai.

          Comment


            Kauno troleibusai, lyginant su Vilniaus, yra viršgarsiniai lėktuvai, todėl nelabai ten kas ir pasijaus, pridėjus porą minučių.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Būtent, kad priekinių durų tvarka yra stabdis...
              A-juostu nebuvimas/ignoravimas yra stabdis.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Ir tai. Daugybė stabdžių, problema kompleksinė. Net ir troleibusų KT iešmai, kreivės "stačiais" kampais, duobėtos gatvės...

                Comment


                  Priežaščių kodėl nesinaudoti Vt visada bus. Nepatogus transportas, didelė kaina. Jei nebūtų priekinių durų tvarkos, būtų galima teigti, kad nepatogu įlipti, reikia laukti kol koks senukas išlips. Priežastis, kodėl nesinaudoju Vt gali būti ir ta kad man labiau patinka vairuoti mašiną. Taip kad ar tikrai priekinės durys yra pagrindinis stabdis?
                  Kaip suprantu idealus Vt būtų greitas, pigus, patogus. Tačiau ar tai įmanoma? Nemanau, kad kas nors pripirks autobusų kad važinėtų kas 5-ios minutės, tai reiškia kad jie kursuos rečiau, į vieną autobusą lips daugiau žmonių, ir galų gale vis vien tas transportas nebus idealus.
                  Žodžiu naudojimąsi Vt lemia daug daug dalykų. Panaikinus priekines duris nemanau, kad atsiras krūva keleivių, kurie pradės dievinti Vt.

                  Comment


                    Valdžia, racionaliai naudodama mokesčių mokėtojų pinigus, vystytų VT, o ne skatintų automobilizaciją. Seniai įrodyta, kad VT yra pigesnis būdas keliauti, vertinant globaliai valstybės mastu, o ne iš kiekvieno asmeninės kišenės pozicijų. Tas seniai suvokta Vakarų Europos šalyse ir todėl investuojama į VT, nes tos investicijos yra mažesnės, nei esant visuotinei automobilizacijai į gatvių, tunelių, viadukų, parkingų statybą. Tačiau turi būti nugalėti kelios stiprios lobistinės grupuotės - naftininkai, automobilių gamintojai (Lietuvai tas negresia, nes savo autopramonės neturime), kelininkai. Visos šioms grupėms automobilizacijos augimas reiškia pelną.
                    Lietuvos VT padaryti greitesnį, patogesnį ir santykinai (už keliavimą automobiliu) pigesnį tikrai galima. Tam yra daygybė neišsemtų rezervų. Tačiau viskas atsiremia į finansines galimybės. Bet čia viskas pataisoma, jei būtų iš esmės pakeista transporto politika ir dalis lėšų, tenkančios keliams, atitektų VT plėtrai. Vien tik pinigų perskirstymo, žinoma, neužtenka. O priekinės durys, dabar VT patrauklesnę žmonės, yra kliūtis.

                    Comment


                      na praėjo jau beveik 10d, o žmonės normaliai lipa per priekį, srautai dideli, bet susitvarkoma puikiai, tiek žmonės kultūringi, nors pavieniai tarp savęs padiskutuoja šia tema, tiek vairuotojai operatyvūs

                      Comment


                        Atvažiuosim, pažiūrėsim.

                        Comment


                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                          na praėjo jau beveik 10d, o žmonės normaliai lipa per priekį, srautai dideli, bet susitvarkoma puikiai, tiek žmonės kultūringi, nors pavieniai tarp savęs padiskutuoja šia tema, tiek vairuotojai operatyvūs
                          tai dar vienas patvirtinimas, kad Vilniui si tvarka yra netinkama
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Taip pat buvo ir Vilniuje. Iš pradžių bilietų pardavimai išaugo, o po to visi dėjo ant tvarkos...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Taip pat buvo ir Vilniuje. Iš pradžių bilietų pardavimai išaugo, o po to visi dėjo ant tvarkos...
                              Gal Kaune ir nedės, juolab vairuotojams padidinti priedai už parduotus bilietus.

                              Tai, kad bus naikinami popieriniai bilietai, tikrai yra didžiulis žingsnis į priekį. Nebebus galima važiuoti su kelis kartus žymėtu bilietu arba perduoti bilietą kitam keleiviui. Bet, kita vertus, atsisakius talonėlių, turėtų dar labiau padaugėti perkančiųjų bilietus pas vairuotoją (juolab bilietas autobuse vos 20 ct brangesnis už bilietą kioske, be to, retai besinaudojantiems VT neapsimoka pirkti kortelės). Vairiotojams tai bus dar didesnis stimulas kontroliuoti keleivius, bet ar nebus didelių vėlavimų? Turbūt jų neišvengsim. Gal pridės dar kelias minutes..
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                ...be to, retai besinaudojantiems VT neapsimoka pirkti kortelės...
                                Aš retai važinėju VT (~5 kartus per metus), bet kortele turiu. Ne todėl kad apsimoka/neapsimoka, o todėl kad patogu. Guli sau rankinukei... ir laukia savo laiko. Nereikia rupintis kur pirkti tuos popierinius jei staiga reik pavažiuoti troleibusu (kitomis VT nevažinėju). Pridejus kortele prie riderio nuskaiciuoja nuo elektronines pinigines vieno bilieto suma ir parodo likuti (nevisai teisingai), patogu kad su viena kortele gali važiuoti keleta keleivių...
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Dar pailgins, kursavimo laiką, dar labiau VT bus lėtesnis ir nepatrauklesnis. Kas pas mus iš viso daroma, kad persodinti žmogų iš automobilio? Nieko. Priekinių durų tvarka tikrai to neskatina daryti, nors ir pezama, kad VT bus patrauklesnis. Kuo?
                                  Kol vieni pirks bilietus pas vairuotoją, tol kiti eis net ir nežymėdami kortelės. Taip kad zuikiai turės progą važiuoti. Be to, įtariu, atsiras auksarankių, kurie pradės gaminti padirbtas korteles. Kaunas - elektronikų miestas!

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Dar pailgins, kursavimo laiką, dar labiau VT bus lėtesnis ir nepatrauklesnis. Kas pas mus iš viso daroma, kad persodinti žmogų iš automobilio? Nieko. Priekinių durų tvarka tikrai to neskatina daryti, nors ir pezama, kad VT bus patrauklesnis. Kuo?
                                    Kol vieni pirks bilietus pas vairuotoją, tol kiti eis net ir nežymėdami kortelės. Taip kad zuikiai turės progą važiuoti. Be to, įtariu, atsiras auksarankių, kurie pradės gaminti padirbtas korteles. Kaunas - elektronikų miestas!
                                    Kadangi priekinių durų tvarka iš tiesų pailgina kelionės laiką, todėl piko metu ji yra netinkama. Kaune tiek vairuotojai, tiek valdininkai tai suprato, todėl, jei daug keleivių, atidaromos iš karto visos durys. Ir komposteriai įrengti ne tik prie priekinių durų. Todėl Kaune priekinių durų tvarka veikia tik tuo laiku, kai jai veikti nėra kliūčių. Sutik, tuomet ji turi ir pliusų.

                                    Vilniuje gi viskas įgyvendinta taip, kad kuo greičiau žlugtų. Komposteriai buvo įtaisyti tik priekyje, vairuotojams algos nepadidintos... Savaime suprantama, viskas galiausiai ir žlugo.

                                    Kaune vairuotojai yra pakankamai operatyvus- vidurinių ir galinių durų be reikalo atidarytų nelaiko (tiesa, yra ir tokių, kurie tvarkos nesilaiko). Ir bajeriai su padirbtais bilietais nepraeis. Čia Vilniuje galėjai kad ir atsispausdinti kortelę ir rodyti ją vairuotojai, o Kaune nesupypsės signalas, neužsidegs žalia lemputė- ir viskas, apgaulė atskleista.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Piko metu jokios kontrolės nėra, ir daug kas gali važiuoti zuikiu... Vairuotojas, jei kabina uždara, nemato jokios lemputės ir nelabai girdi, to pyptelėjimo. Jis ir be to turi ką daryti, o ne visą dėmesį kreipti į bilietus. Galiausiai pasibaigs visa ši euforija ir bus pamatyta, kad pajamų nepadaugėjo, kontrolės vis tiek reikia, komercinis VT greitis sumažėjo, ir t.t.

                                      Comment


                                        tik elektroniniai kartiniai bilietai didelis pliusas. tokiu atveju praktiskai kiekvieno keleivio kelione bus uzfiksuota, o del vairuotoju aplaidumo vis tiek sugebes pro vidurines ar galines duris ilipti zuikiai. siuo metu isaugo senu bilieteliu rinkimo is siuksliadeziu paklausa. be to daugelis keleiviui musa pigiausius (0,36 lt ) bilietelius)
                                        Tam kad perkantysis bilieta is vairuotojo nesudarytu kitiems patekti be bilieto i salona siulau nustatyti 3 litu bilieto kaina perkant ji is vairuotojo,o vienas litas atitektu vairuotojui.Kontroles metu radus keleivi be bilieto(vairuotojo ilaipinimo tvarkos pazeidmas) bausti tiek vairuotoja, tiek keleivi>.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X