Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Man būtų dar smagiau, jeigu tas pats (ne)gerbiamas R. Adomavičius visus 4 metus kasdien į darbą ir iš darbo tik VT važinėtų.
    būtų dar didesnis smagumas, jei visi savivaldybės atstovai, kurie yra (ne)gerbiami, tikrai važinėtų VT.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      būtų dar didesnis smagumas, jei visi savivaldybės atstovai, kurie yra (ne)gerbiami, tikrai važinėtų VT.
      Nemanau kad to mes sūlauksim, jog valdininkai važiuotų VT. Ne šitam amžiūje gal

      Comment


        Parašė 1132 Rodyti pranešimą
        Nemanau kad to mes sūlauksim, jog valdininkai važiuotų VT. Ne šitam amžiūje gal
        Masinio VT besinaudojančių politikų antplūdžio niekada nebus, bet pavieniai politikai, ypač prieš rinkimus, tikrai išbandys VT. Dėl to ir stebiuosiu kvailumu, kad socdemas R. Adomavičius reklaminį klipą filmavo lengvajame automobilyje.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Man tikrai gaila, jog Vilniuje buvo panaikinta priekinių durų tvarka, lipti tikrai būdavo patogiau, ir mažiau asocialių asmenų įlipdavo. O dabar vėl tas pats, teko prisiminti ką reiškia išlipti iš autobuso kai pro tas pačias duris vidun veržiasi krūva žmonių.
          Aišku, tvarka nebuvo iki galo išbaigta, tam pirma reikėjo pabaigti el. bilieto sistemą, kad kiekvienas įlipęs tiek su nuolatiniu, tiek su vienkartiniu bilietu privalėtų jį pasižymėti. Tuomet ir keleivių srautus pamatytume ir zuikių nebeliktų. Tikiuosi Zuokas tą irgi suprato ir kai bus pabaigtas el. bilieto projektas vėl lipsime pro priekines duris.
          Dear Sir,

          Comment


            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
            Man tikrai gaila, jog Vilniuje buvo panaikinta priekinių durų tvarka, lipti tikrai būdavo patogiau, ir mažiau asocialių asmenų įlipdavo. O dabar vėl tas pats, teko prisiminti ką reiškia išlipti iš autobuso kai pro tas pačias duris vidun veržiasi krūva žmonių.
            Aišku, tvarka nebuvo iki galo išbaigta, tam pirma reikėjo pabaigti el. bilieto sistemą, kad kiekvienas įlipęs tiek su nuolatiniu, tiek su vienkartiniu bilietu privalėtų jį pasižymėti. Tuomet ir keleivių srautus pamatytume ir zuikių nebeliktų. Tikiuosi Zuokas tą irgi suprato ir kai bus pabaigtas el. bilieto projektas vėl lipsime pro priekines duris.
            Jei suprastų, tai nenaikintų tvarkos
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Jei suprastų, tai nenaikintų tvarkos
              Na gal jo supratimu priekinių durų tvarka be el. bilieto - nereikalinga, ir šiaip miestiečiams įsiteigti reikia
              Dear Sir,

              Comment


                Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                Man tikrai gaila, jog Vilniuje buvo panaikinta priekinių durų tvarka, lipti tikrai būdavo patogiau, ir mažiau asocialių asmenų įlipdavo. O dabar vėl tas pats, teko prisiminti ką reiškia išlipti iš autobuso kai pro tas pačias duris vidun veržiasi krūva žmonių.
                Aišku, tvarka nebuvo iki galo išbaigta, tam pirma reikėjo pabaigti el. bilieto sistemą, kad kiekvienas įlipęs tiek su nuolatiniu, tiek su vienkartiniu bilietu privalėtų jį pasižymėti. Tuomet ir keleivių srautus pamatytume ir zuikių nebeliktų. Tikiuosi Zuokas tą irgi suprato ir kai bus pabaigtas el. bilieto projektas vėl lipsime pro priekines duris.
                Nereikalnga ta absurdiška tvarka. Ką tik iš Vienos ir Prahos. Abiejuose miestuose į visą antžeminį VT įlipama pro visas duris. Metro abiejuose miestuose neturi jokių turniketų. S-Bahne Vienoje kontrolieriai nuolat traukinyje nevažinėja, o "smaukosi" tarp atskirų stočių... Bomžai važinėja tiek Vienoje, tiek, tuo labiau, Prahoje...
                Paskutinis taisė Al1; 2011.08.28, 15:26.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nereikalnga ta absurdiška tvarka. Ką tik iš Vienos ir Prahos. Abiejuose miestuose į visą antžeminį VT įlipama pro visas duris. Metro abiejuose miestuose neturi jokių turniketų. S-Bahne Vienoje kontrolieriai nuolat traukinyje nevažinėja, o "smaukosi" tarp atskirų stočių... Bomžai važinėja tiek Vienoje, tiek, tuo labiau, Prahoje...
                  Taip ir nesupratau, kodėl ši tvarka nereikalinga. Buvau Londone, Edinburge, kur veikia priekinių durų tvarka, jokių bomžų nepastebėjau. Svarbiausia yra išugdyti vairuotojus, kad jie vykdytų savo įsipareigojimus, o jei tokių neturi, juos sukurti.
                  Dear Sir,

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nereikalnga ta absurdiška tvarka. Ką tik iš Vienos ir Prahos. Abiejuose miestuose į visą antžeminį VT įlipama pro visas duris. Metro abiejuose miestuose neturi jokių turniketų. S-Bahne Vienoje kontrolieriai nuolat traukinyje nevažinėja, o "smaukosi" tarp atskirų stočių... Bomžai važinėja tiek Vienoje, tiek, tuo labiau, Prahoje...
                    Vokietijos mieste Diuseldorfe ir jo priemiestyje Erkrate irgi ne visą dieną priekinių durų tvarka galioja.. Tiesa, ten buvau prieš 4 metus, dabar jau nežianu kaip.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Reikia atsižvelgti į keleivių srautus. Ir nuo to priklauso, kaip veiks priekinių durų tvarka. Vilniuje ji veiktų tik anksti ryte, ir vakare, dar išeiginėmis dienomis, bet ir tai ne visą dieną. Taip pat kai kuriuose mažai apkrautuose maršrutuose ištisą dieną. O bukai nieko nekeičiant, įvedus priekinių durų tvarką, ji pasmerkta žlugti. Kaune ji irgi žlugs, nebent valdžia bukai spaus už įlaipinimą pro priekines duris. Matyt Vakaruose išsiaiškinta, kad vairuotojai nėra motyvuoti tikrinti keleivių, nors ir už tai būtų mokama. Todėl kam mokėti vairuotojui priedą, jei nuostoliai už zuikių vežimą galbūt net mažesni nei išlaidos priedams... Be to važiuojama ilgiau, prarandamas laikas, švaistomas kuras, o tai irgi pinigai.
                      Anglai kartais yra buki iki nukvakimo... Ir savo vienų durų miesto autobusus tegul įsikiša į vieną vietą...

                      Comment


                        Gerai kad ja panaikino šitą tvarką Vilniuje, manau jos ir nebegražins.

                        Comment


                          o kaune šita tvarka daugeliui patinka bet bus blogai po naujųjų metų kaip bus panaikinti vienkartiniai popieriniai bilitai ir nebus galima su muštu bilietu važiuot belenkiek kartų

                          Comment


                            Iki Naujųjų Metų dar daug laiko, o naujieji mokslo metai jau ant nosies...
                            Paskutinis taisė Al1; 2011.08.28, 22:53.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Iki Naujųjų Metų dar daug laiko, o nujieji mokslo metai jau ant nosies...
                              Nustok verkšlent.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Pažiūrėsim, kas bus teisus.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Pažiūrėsim, kas bus teisus.
                                  Manau Kaune irgi panaikins tvarką šią, Vilniuje irgi sakė jog nepanaikins, bet panaikino

                                  Comment


                                    išsilaikys ji iki naujųjų tikrai, o panaikinus atgyvenusį popierinį bilietėlį tvarka įsitvirtins galutinai. kodėl anglai, olandai, vokiečiai gali lipti pro priekį, o lietuviai mandruoliai ne?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Pažiūrėsim, kas bus teisus.
                                      Teisus? Kiek tau metų, dalzelinukas gal esi, kad čia dėl teisumo ginčiniesi? Teisių ar neteisių nėra, yra tik nuomonės. O jei jos po kurio laiko pasitvirtina, tai nėra teisumas, tai tėra nuomonės sutapimas su realybėje nutikusiu įvykiu.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ką tik iš Vienos ir Prahos. (...) Metro abiejuose miestuose neturi jokių turniketų.
                                        O štai Briuselio metro kaip tik šiuo metu palaipsniui įvedami turniketai (iki šio jų nebuvo, praėjimas laisvas). Motyvai tie patys: 1) zuikiai 2) nesaugumas.

                                        Žodžiu, Zuoko nuomone, Vilniaus VT tai nėra aktualu.

                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        išsilaikys ji iki naujųjų tikrai, o panaikinus atgyvenusį popierinį bilietėlį tvarka įsitvirtins galutinai. kodėl anglai, olandai, vokiečiai gali lipti pro priekį, o lietuviai mandruoliai ne?
                                        Ne, Lietuvoje tokie keleivių srautai, kokių anglai, olandai ir vokiečiai nematė. Ir VT pas mums pats greičiausias pasaulyje, todėl kiekvienas autobuso sustojimas stotelėje yra lyg "pit-stop" Formulės-1 lenktynėse - kiekviena sekundė svarbi.
                                        Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.08.29, 11:44.

                                        Comment


                                          aš labai tikiuosi, kad Kauno VT atlaikys europietiškumo egzaminą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X