Kaip minėjau, yra rytinis, dieninis ir vakarinis pikas, tada atidaromos visos durys. Problemų neturėtu kilti. Dabar vasara per pikus apseinam ir su vienom durym. Dar yra tokia tendencija, kol vieni žymisi popierinius bilietus, kiti aktivuoja elektroninius ir komposteris pilnai dirba. Greičiau juda žmonių srautas. Netgi tašias ir rankinukus prideda prie komposterio ir aktivuoja. Žmonės stengiasi nesulaikyti srauto ir kuo greičiau sulipti.
Vilniuje visi sustoja įlipę į transporto priemonę jos priekinėje dalyje. Ir net nesivargina paeiti į jos galą.
/\ o ką aš kalbu - tikrai kultūros trūkumas, juk tikrai per garsiakalbius net sakoma, kad praeitų tolyn į saloną, o Kaune net be tokių raginimų viskas eina sklandžiai
Kaip minėjau, yra rytinis, dieninis ir vakarinis pikas, tada atidaromos visos durys. Problemų neturėtu kilti. Dabar vasara per pikus apseinam ir su vienom durym. Dar yra tokia tendencija, kol vieni žymisi popierinius bilietus, kiti aktivuoja elektroninius ir komposteris pilnai dirba. Greičiau juda žmonių srautas. Netgi tašias ir rankinukus prideda prie komposterio ir aktivuoja. Žmonės stengiasi nesulaikyti srauto ir kuo greičiau sulipti.
Galima būtų dar ir papildomą komposterį prie priekinių durų įtaisyti, kad būtų galima bent jau po 2-3 įlipinėti. Įlaipinimas dar labiau pagreitės. Ir žinoma, išmontuoti visus turėklus, kurie nors kiek susiaurina praėjimą. Tuomet Kaunas jau tikrai galės didžiuotis įvedęs priekinių durų tvarka kokybiškiausiai
Beje, ar tai tiesa, kad komposteriai Kaune reaguoja net ir tada, kai prie jo pridedi tiesiog piniginę su bilietu, o jo trauktis net nereikia?
/\ o ką aš kalbu - tikrai kultūros trūkumas, juk tikrai per garsiakalbius net sakoma, kad praeitų tolyn į saloną, o Kaune net be tokių raginimų viskas eina sklandžiai
Kad tas raginimas paeiti į salono galą neskamba jau apie pusmetį. O nemažai ant durų užklijuotų lipdukų jau išsitrynė, bet keisti jų niekas neskuba.
pastebėjau tokį dalyką, kad ant daugumos autobusų, kur ištrynę lipdukai, nauji užklijuoti toj pačioj vietoj [apačioj, kur reik palenkt galvą, norint į juos pasižiūrėt]. ant troleibusų ir tai normaliame aukštyje užklijuoti lipdukai
šiandien pirmą kartą atidarė abi durų varčias priekines, tai net nustebau, kiek vietos atsivėrė ir netrukdo tas turėklas soliariuose tuomet, nes jis yra juk perkeltas irgi apie 20-30cm dešiniau
Kaip netrukdo? Dar ir kaip trukdo, nes 1/3 angos negalima dėl jo pasinaudoti. Todėl daug naudos iš abiejų atvertų varčių nėra. O Klaipėdoje keleiviai įleidžiami irgi tik per pusę priekinių durų. Kiek teko lankytis Klaipėdoje, nei karto nemačiau, kad būtų atidaromos abi varčios.
Gal nereikia demagogijos? Jei kas rimtai pasiūlytų susiaurinti visas gatves iki 2 eismo juostų. Likusias juostas atiduodant VT, būtų išvadintas debilu. O mat į VT įlipti po vieną (V očered, sukiny deti, v očered' (iš filmo "Šuns širdis")) tai pažangos viršūnė?
Savivaldybės viešojo transporto kompanijos priešinosi senosios tvarkos sugrąžinimui. Teigta, kad laipinimas pro priekines duris atsiperka, didina įmonių pajamas ir mažina „zuikių“ bei asocialių asmenų skaičių autobusuose bei troleibusuose.
tai kaip čia išeina? susisiekimo kompanijoms viskas gerai, tai kame reikalas?
Miestiečiam nepatiko, tai ir pašalino. Įstatymai tarnauja žmogui? Man dabar tik labai įdomu, kaip rudenį kauniečiai su šita sistema susitvarkys. Kol kas viskas atrodo labai neblogai, gal Kaune ši sistema prilips labiau, negu Vilniuje.
O Klaipėdoje sistema veikia, drįstu teigti, ir žmonės tikrai nesižudo. Aišku, žmonių srautai dažnai mažesni negu Vilniuje ar Kaune. Daugiau tvarkos, mažiau zuikių ir valkatų.
Ne kultūroje reikalas, o keleivių srautuose. Visgi pusė atidaromų priekinių durų yra tyčiojimasis iš keleivių. Ir dar yra viena Klaipėdos problema, kuri neprisideda prie VT populiarumo bei duoda duonos mikrobams. Tai labai mažas greitis kai kuriuose mažai apkrautuose maršrutuose. Autobusai šliaužia 20-30 km/h greičiu, nors gatvės plačios, kamščių nėra, keleivių taip pat nedaug ir visi gali atsisėsti...
Comment