Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pavydekit vilnieciai

    Comment


      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
      Kaip minėjau, yra rytinis, dieninis ir vakarinis pikas, tada atidaromos visos durys. Problemų neturėtu kilti. Dabar vasara per pikus apseinam ir su vienom durym. Dar yra tokia tendencija, kol vieni žymisi popierinius bilietus, kiti aktivuoja elektroninius ir komposteris pilnai dirba. Greičiau juda žmonių srautas. Netgi tašias ir rankinukus prideda prie komposterio ir aktivuoja. Žmonės stengiasi nesulaikyti srauto ir kuo greičiau sulipti.
      Vilniuje visi sustoja įlipę į transporto priemonę jos priekinėje dalyje. Ir net nesivargina paeiti į jos galą.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        /\ o ką aš kalbu - tikrai kultūros trūkumas, juk tikrai per garsiakalbius net sakoma, kad praeitų tolyn į saloną, o Kaune net be tokių raginimų viskas eina sklandžiai

        Comment


          Baigisis vasara, sugrįš moksleiviai, studentai or atostogaujantys ir priekinių durų tvarka parodys savo "privalumus".

          Comment


            /\ ną ką, tada du mėnesius šitoje temoje apsieisim be tamstos lauksim rugsėjo apokalipsės

            Comment


              Ne du, o pusantro. Rugpjūčio pačioje pabaigoje srautai ims smarkiai augti.

              Comment


                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                Kaip minėjau, yra rytinis, dieninis ir vakarinis pikas, tada atidaromos visos durys. Problemų neturėtu kilti. Dabar vasara per pikus apseinam ir su vienom durym. Dar yra tokia tendencija, kol vieni žymisi popierinius bilietus, kiti aktivuoja elektroninius ir komposteris pilnai dirba. Greičiau juda žmonių srautas. Netgi tašias ir rankinukus prideda prie komposterio ir aktivuoja. Žmonės stengiasi nesulaikyti srauto ir kuo greičiau sulipti.
                Galima būtų dar ir papildomą komposterį prie priekinių durų įtaisyti, kad būtų galima bent jau po 2-3 įlipinėti. Įlaipinimas dar labiau pagreitės. Ir žinoma, išmontuoti visus turėklus, kurie nors kiek susiaurina praėjimą. Tuomet Kaunas jau tikrai galės didžiuotis įvedęs priekinių durų tvarka kokybiškiausiai

                Beje, ar tai tiesa, kad komposteriai Kaune reaguoja net ir tada, kai prie jo pridedi tiesiog piniginę su bilietu, o jo trauktis net nereikia?

                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                /\ o ką aš kalbu - tikrai kultūros trūkumas, juk tikrai per garsiakalbius net sakoma, kad praeitų tolyn į saloną, o Kaune net be tokių raginimų viskas eina sklandžiai
                Kad tas raginimas paeiti į salono galą neskamba jau apie pusmetį. O nemažai ant durų užklijuotų lipdukų jau išsitrynė, bet keisti jų niekas neskuba.
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.07.11, 21:41.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Beje, ar tai tiesa, kad komposteriai Kaune reaguoja net ir tada, kai prie jo pridedi tiesiog piniginę su bilietu, o jo trauktis net nereikia?
                  Taip, nes tai radijo bangos. O jos sklinda ir per dielektriko sluoksnį.

                  Comment


                    pastebėjau tokį dalyką, kad ant daugumos autobusų, kur ištrynę lipdukai, nauji užklijuoti toj pačioj vietoj [apačioj, kur reik palenkt galvą, norint į juos pasižiūrėt]. ant troleibusų ir tai normaliame aukštyje užklijuoti lipdukai
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      šiandien pirmą kartą atidarė abi durų varčias priekines, tai net nustebau, kiek vietos atsivėrė ir netrukdo tas turėklas soliariuose tuomet, nes jis yra juk perkeltas irgi apie 20-30cm dešiniau

                      Comment


                        Kaip netrukdo? Dar ir kaip trukdo, nes 1/3 angos negalima dėl jo pasinaudoti. Todėl daug naudos iš abiejų atvertų varčių nėra. O Klaipėdoje keleiviai įleidžiami irgi tik per pusę priekinių durų. Kiek teko lankytis Klaipėdoje, nei karto nemačiau, kad būtų atidaromos abi varčios.

                        Comment


                          /\ bet turbūt dėl tvarkos klaipėdoje žmonės nesižudo ir tvarkingai gyvena?

                          Comment


                            Gal nereikia demagogijos? Jei kas rimtai pasiūlytų susiaurinti visas gatves iki 2 eismo juostų. Likusias juostas atiduodant VT, būtų išvadintas debilu. O mat į VT įlipti po vieną (V očered, sukiny deti, v očered' (iš filmo "Šuns širdis")) tai pažangos viršūnė?

                            Į eilę, kalęs vaikai, į eilę!

                            http://www.youtube.com/watch?v=0mpoJh7eWjk

                            Comment


                              Na va, pagaliau Vilnius paskelbe, kad atsisakys sitos tvarkos...

                              Comment


                                Nuo rugpjūčio vilniečiai į viešąjį transportą nebelips tik pro priekines duris


                                Na va ir vėl turėsime nebe 3 duris, o tik 2

                                Comment


                                  Savivaldybės viešojo transporto kompanijos priešinosi senosios tvarkos sugrąžinimui. Teigta, kad laipinimas pro priekines duris atsiperka, didina įmonių pajamas ir mažina „zuikių“ bei asocialių asmenų skaičių autobusuose bei troleibusuose.
                                  tai kaip čia išeina? susisiekimo kompanijoms viskas gerai, tai kame reikalas?

                                  Comment


                                    Miestiečiam nepatiko, tai ir pašalino. Įstatymai tarnauja žmogui? Man dabar tik labai įdomu, kaip rudenį kauniečiai su šita sistema susitvarkys. Kol kas viskas atrodo labai neblogai, gal Kaune ši sistema prilips labiau, negu Vilniuje.

                                    Comment


                                      O Klaipėdoje sistema veikia, drįstu teigti, ir žmonės tikrai nesižudo. Aišku, žmonių srautai dažnai mažesni negu Vilniuje ar Kaune. Daugiau tvarkos, mažiau zuikių ir valkatų.
                                      N N N

                                      Comment


                                        /\ vadinasi kultūringi europietiški žmonės gyvena Klaipėdoje

                                        Comment


                                          Ne kultūroje reikalas, o keleivių srautuose. Visgi pusė atidaromų priekinių durų yra tyčiojimasis iš keleivių. Ir dar yra viena Klaipėdos problema, kuri neprisideda prie VT populiarumo bei duoda duonos mikrobams. Tai labai mažas greitis kai kuriuose mažai apkrautuose maršrutuose. Autobusai šliaužia 20-30 km/h greičiu, nors gatvės plačios, kamščių nėra, keleivių taip pat nedaug ir visi gali atsisėsti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X