Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė solaris011 Rodyti pranešimąO priekinių durų žiemos metu daugelis vairuotojų (bent jau troleibusų vairuotojų),neatidaro todėl,kad ir taip yra šalta kabinoje,nes ji pusiau atvira,o jai dar priekines duris ištisai darineji, tai reiketų važinėti su "fufaikom" kaip vairuotojas nuo 275 šešto maršruto.
Comment
-
Priekinių durų sistema gal ir gera, tačiau pastebiu vieną, ypač neigiamą, ydą. Komposteriai yra įtaisyti tik priekyje (kalbu konkrečiai apie Panevėžį), todėl piko metu, įlipus pro vidurines duris, labai sunku prasiveržti pro žmones vien dėl bilieto pažymėjimo. Manau, reiktų palikti bent po vieną komposterį ties autobusų viduriu.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąPriekinių durų sistema gal ir gera, tačiau pastebiu vieną, ypač neigiamą, ydą. Komposteriai yra įtaisyti tik priekyje (kalbu konkrečiai apie Panevėžį), todėl piko metu, įlipus pro vidurines duris, labai sunku prasiveržti pro žmones vien dėl bilieto pažymėjimo. Manau, reiktų palikti bent po vieną komposterį ties autobusų viduriu.
Comment
-
Vilniuje kai kuriuose autobusuose ir troleibusuose yra po du komposterius. Bet žmonės nesupranta, kad pirmas įlipęs žymėtų bilietuką komposteriu, esančiu toliau nuo durų, tada lipantis iš paskos gali naudotis kitu komposteriu. O dabar iš karto įlipę žymi bilietukus pirmu komposteriu ir taip ilgina įlipimo laiką. Taip pat, kaip minėjau, po du komposterius prie pirmų durų, įrengti ne visuose autobusuose ir troleibusuose.
Comment
-
Yra tvarka ir jei nori naudotis VT, tai turi jos laikytis. O jei nenori jos laikytis, tai važinėk privačiu transportu. Mums nepatinka, kad skrendant lėktuvu negalima įsinešti skysčių. Bet mes vistiek skrendame. Kiekviena tvarka turi pliusų ir minusų. Visada taip buvo ir bus. Pats paminėjai, kad išaugo talonėlių pirkimas, nors tai galima dalinai susieti su padidėjusiomis baudomis už važiavimą be bilieto. Bet tai reiškia didesnes pajamas. Didesnės pajamos = naujesni autobusai, daugiau maršrutu. Aišku taip būna tik idealiu atveju. Tačiau nors kažkas bandoma daryti.
Comment
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąVilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąVilniuje kai kuriuose autobusuose ir troleibusuose yra po du komposterius. Bet žmonės nesupranta, kad pirmas įlipęs žymėtų bilietuką komposteriu, esančiu toliau nuo durų, tada lipantis iš paskos gali naudotis kitu komposteriu. O dabar iš karto įlipę žymi bilietukus pirmu komposteriu ir taip ilgina įlipimo laiką. Taip pat, kaip minėjau, po du komposterius prie pirmų durų, įrengti ne visuose autobusuose ir troleibusuose.
Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).Paskutinis taisė Kecal; 2011.02.27, 15:44.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąDėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
Comment
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąVilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąTikiuosi, supranti, kad tik įlipęs į autobusą ar troleibusą, negali iš anksto žinoti, kiek ten tų komposterių yra. Aš, tarkime, žinau, kad dabar norma yra vienas komposteris visoje transporto priemonėje, todėl žymėčiausi prie pirmo pamatyto (jeigu neturėčiau nuolatinio).
Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
O kontrolės darbo kokybė pastaruoju metu ženkliai pagerėjo + tikrina kur kas dažniau nei anksčiau + pačios baudos penkiskart padidintos, tad tikrai negalima teigti, kad zuikių skaičius sumažėjo (oficialiais duomenimis, tik 20 proc.) vien dėl priekinių durų tvarkos. Dar nepamirškime, kad labai maža dalis vairuotojų apskritai šios tvarkos laikosi.
Beje, daugelyje naujesnių transporto priemonių yra geltonieji komposteriai (turiu omeny ne e.bilieto komposterius, o tuos, kur įkišus talonėlį išmušami skaičiukai). Dabar pagal taisykles jie nėra įjungiami, tačiau kai kuriuose autobusuose teko matyti juos įjungtus. Nežinau, dėl kokių priežasčių. Įdomu, ar šiuo komposteriu pažymėtas bilietas laikomas pažymėtu, ar ne?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.27, 22:26.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPo du komposterius priekyje mačiau kol kas tik kai kuriuose troleibusuose. Autobusuose dar neteko matyt.
O kontrolės darbo kokybė pastaruoju metu ženkliai pagerėjo + tikrina kur kas dažniau nei anksčiau + pačios baudos penkiskart padidintos, tad tikrai negalima teigti, kad zuikių skaičius sumažėjo (oficialiais duomenimis, tik 20 proc.) vien dėl priekinių durų tvarkos. Dar nepamirškime, kad labai maža dalis vairuotojų apskritai šios tvarkos laikosi.
Beje, daugelyje naujesnių transporto priemonių yra geltonieji komposteriai (turiu omeny ne e.bilieto komposterius, o tuos, kur įkišus bilietėlį išmušami skaičiukai). Dabar pagal taisykles jie nėra įjungiami, tačiau kai kuriuose autobusuose teko matyti juos įjungtus. Nežinau, dėl kokių priežasčių. Įdomu, ar šiuo komposteriu pažymėtas bilietas laikomas pažymėtu, ar ne?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąVilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai palaukit, kas cia per bajeris?? As galvojau, kad priekiniu duru visiems nepatogi tvarka ivesta tik todel, kad isvengti zuikiu bei sutaupyti atsisakant kontroles pareigunu. O dabar pasirodo net ir dazniau kontrole tikrina? Tai atsiprasant kas cia per idiotizmas? Antras dalykas kas per idiotizmas vesti sia visiems nepatogia tvarka jei bilietu uztenka tik pamojuoti? Turi buti gi idiegtas elementarus aparatas, kuris supypsi ar dar kazkaip indikuoja galiojanti bilieta.
Zodziu as apakes, tik dabar suzinojau, kad tokia nesamone. Iki siol buvau pries sia visiems nepatogia tvarka, bet suprasdavau ir argumentus UZ, kurie dabar isgaravo perskaicius siuos stulbinancius dalykus!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai palaukit, kas cia per bajeris?? As galvojau, kad priekiniu duru visiems nepatogi tvarka ivesta tik todel, kad isvengti zuikiu bei sutaupyti atsisakant kontroles pareigunu. O dabar pasirodo net ir dazniau kontrole tikrina? Tai atsiprasant kas cia per idiotizmas? Antras dalykas kas per idiotizmas vesti sia visiems nepatogia tvarka jei bilietu uztenka tik pamojuoti? Turi buti gi idiegtas elementarus aparatas, kuris supypsi ar dar kazkaip indikuoja galiojanti bilieta.
Zodziu as apakes, tik dabar suzinojau, kad tokia nesamone. Iki siol buvau pries sia visiems nepatogia tvarka, bet suprasdavau ir argumentus UZ, kurie dabar isgaravo perskaicius siuos stulbinancius dalykus!
2. Klaipėdoj įlipančių bilietai tikrinami
3. Kontrolės reidų skaičiaus padidėjimas reikalingas ir tai laikina
4. Diskutuojant apie įlipimo pro priekines duris temą, reikėtų atskirti, kaip yra skirtinguose miestuose ir nesusidaryti nuomonės vien dėl to, kad netinkamai ši tvarka organizuojama viename ar kitame mieste.
Siūlau daugiau mąstytiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Bent jau Panevėžyje, įlipimas pro priekines duris, nesudaro jokių problemų. Bilietus įsigyjam iš anksto, arba extra atveju, pas vairuotoją, pvz. vėlai vakare, ir tai nesudaro jokių problemų.
Kartais savaitgaliais, jau po 20 val., jei stotelėjė mažai keleivių, tai atidaro ir vidurines duris.
Gal kiek didesnės grūstis piko valandomis, bet ir tai išsprendžiama probema.
P.S. Gal per mažokai važinėju, bet pro priekines duris įlipant mažiau kontrolės, nei kad būdavo važinėjant "Įprastai" - t.y. be priekinių durų.Paskutinis taisė enigma; 2011.02.28, 00:45.______________
The Division Bell
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Nesikarščiuok
2. Klaipėdoj įlipančių bilietai tikrinami
3. Kontrolės reidų skaičiaus padidėjimas reikalingas ir tai laikina
4. Diskutuojant apie įlipimo pro priekines duris temą, reikėtų atskirti, kaip yra skirtinguose miestuose ir nesusidaryti nuomonės vien dėl to, kad netinkamai ši tvarka organizuojama viename ar kitame mieste.
Siūlau daugiau mąstyti
Patogumas gali buti aukojamas nebent jei atliekami sie veiksmai:
Bilietai tikrinami 100% keleiviu - tai yra arba perki bilieta, arba ismusi turima, arba patvirtini veikianti e bilieta (jei aparatas indikuoja bilieta su nuolaida - rodai pazymejima)
Atsisakoma kontroles (nes vairuotojas patikrina 100% bilietu)
Savivaldybems, kurios neispildo siu dvieju salygu ir vis tiek iveda visiems nepatogu laipinima pro priekines duris reikia siulyti daugiau mastyti.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIlaipinimas per priekines duris nepatogus vairuotojams, nepatogus keleiviams.
Patogumas gali buti aukojamas nebent jei atliekami sie veiksmai:
Bilietai tikrinami 100% keleiviu - tai yra arba perki bilieta, arba ismusi turima, arba patvirtini veikianti e bilieta (jei aparatas indikuoja bilieta su nuolaida - rodai pazymejima)
Atsisakoma kontroles (nes vairuotojas patikrina 100% bilietu)
Savivaldybems, kurios neispildo siu dvieju salygu ir vis tiek iveda visiems nepatogu laipinima pro priekines duris reikia siulyti daugiau mastyti.
Kiek tenka stebėti, Kaunas VT srityje Lietuvoje moderniausias ir sprendimus priima ne skubotai, bet gerai apgalvojus. Todėl tai teikia optimistinių vilčių, kad jei kada Kaune ir bus laipinimo pro priekines duris tvarka, tai ji veiks geriau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tvarka visiems nepatogi, bet kol kas niekas dėl to kojos ar rankos neišsisuko. Transportas važiuoja normaliai ir nėra jokių įspūdingų vėlavimų, dėl kurių čia visi skundžiasi. Savaime suprantama, kad kai žmonių daug, vairuotojui leidžiama atidaryti visas duris ir tai nėra tvarkos pažeidimas - tai jau senų seniausiai numatyta. Jeigu žmogus turi pasižymėti vienkartinį bilietą ir lipą pro galines duris, tai atsiprašau, kur jis pamiršo savo protą?
Mano akimis žvelgiant kontrolė sustiprinta būtent dėl to, kad "kažkas" nesugeba įvesti privalomo e-bilieto glaudimo prie komposterio, ir reikia tikrinti tuos, kas važiuoja su tuščiais bilietais. Bet gi vis tiek - kokia dabar čia problema? Zuikius "filtruoja" priekinės durys (bent jau benamių tai tikrai neįleidžia) ir keleivių kontrolė. Darbo turi ir vairuotojai, ir kontrolieriai. Ar gal nieko neatsitiks, jei vairuotojams uždėsim kontrolės pareigas, nieko nemokėsim jiems papildomai, o kontrolierius atleisim? Pagalvok tu man - keliolika Sodros išlaikytinių bus daugiau, kai jų ir taip jau tūkstančiai...
Comment
Comment