Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna o kokia tuomet apsaugos firma vykdo apsauga VT ir su kokiom masinom vazineja? Kas jiem perduoda informacija ir kaip veikia ta sistema?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąParkas sudaro sutarti su saugos firma. Vairuotojas skambina mobiliuoju telefonu trumpuoju numeriu, jo paklausiama slaptazodzio,kai jis ta patvirtina,tuomet vaziuoja ekipazas i nurodyta vieta. taip buvo is pradziu ir budavo keliones lape nurodytas tas telefono numeris. dabar jau to numerio nebenurodo,tai greiciausiai ir bus nutraukta ir sutartis su ta saugos firma.
Jie ten, atrodo, tvarkė kažkokį girtuoklį, kuris bandė važiuoti be bilieto 50 maršruto autobusu. Kažkur po 15 min. prisistatė policija ir išsivežė tą girtuoklį į nuovadą. Vat taip.
Tai turbūt "Komanda" ir iki šiol vykdo tvakos palaikymo VT funkcijas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.05, 13:32.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąRugsėjo pradžioje stotelėje "Jeruzalė" teko mačiau su apsaugos įmonės "Komanda" užrašais ir du apsaugininkus.
Jie ten, atrodo, tvarkė kažkokį girtuoklį, kuris bandė važiuoti be bilieto 50 maršruto autobusu. Kažkur po 15 min. prisistatė policija ir išsivežė tą girtuoklį į nuovadą. Vat taip.
Tai turbūt "Komanda" ir iki šiol vykdo tvakos palaikymo VT funkcijas.
Dabar jau vasaris ir metai 2011-ti
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąKartais tenka lankytis Pagiriuose, tai pastebėjau, kad galinėje stotelėje beveik visada stovint autobusui (78 ar 42) Vairuotojas laiko atidaręs vidurines duris o priekinės būna uždarytos. Ir jis nei nežvilgteli įlipančių pusėn, o ten tikrai nemažai keleivių lipa. Tačiau kai važiuoja link stoties stotelėse atidaro tik priekines duris. Tai vienintelis paaiškinimas būtu, kad vairuotojas tiesiog šąla?
Tokius atvejus pastebiu ir aš. Beveik dauguma autobusų galinėse stotelėse laiko atidarytas ne priekines duris, o vidurines duris.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąKaunas jau ruošiasi laipinimiu per priekines duris tvarkai. ( tik Kauno autobusai ). Autrolio visi vairuotojai iškart atsisako ir artimiausiu metu tikrai nebus troleibusuose.
Comment
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąjau stulai soliaruose perkelti ties priekinėm durim ir pas pora komposteriai jau istatyti.
P.S. ir neskleisk nepatikimos informacijos, ką nuolat darai.
Comment
-
Na ta sistema per priekines duris dar neivesta Kaune,solaris autobusuose pradeda po truputėlį jau ruošti,tačiau ne patį lipimą ruošia,o tik autobusus pertvarko,tuojau ir mūsų troleibusus visus pertvarkys,manau reikia pralaukti rinkimus ir prasidės priekinių durų ruošimo bumas.... o kai visas transportas bus pertvarkytas lipti tik pro priekines duris,tada tiktai ir keleiviams jau lipti tik per priekį,o islipti per visas likusias duris
Comment
-
Parašė Scania Rodyti pranešimąGirdejau kad laipinimas bus tik nuo 20 iki 6 valandos, tai tiesa?
Šiaip tai nežinau, ką ten Soliariuose reikia keisti? Juk jie ir taip yra pritaikyti tokiai tvarkai. Nebent lipdukus prie vairuotojo ir ant durų užklijuoti ir komposterius arčiau vairuotojo perkelti.
Comment
-
Vilniuje MB Cito ir Citaro bei kai kurie O405N2 tų kabinų išvis neturi:
http://fotobus.msk.ru/photo/83257/ (© Denis Simonov) ir nieko - važiuoja. Solaris troleibusų kabinos taip pat neperdarinėtos, bet jose vairuotojai nei su kailiniais, nei su kepurėm ar pirštinėm sėdi. Va Škoda tai čia kitas reikalas ir kiekvienas atvejis yra individualus.
Comment
Comment