"Laikinoji" autobusų stotis prie Akropolio, mano galva, yra tokia gera, kad net kyla klausimas, ar reikia tos naujosios - dabar tarpmiesčio ir užmiesčio autobusai vizualiai aktyviai dalyvauja miesto gyvenime, o naujoje stotyje jie bus nugrūsti į sinergetinio partnerio ūkio kiemo gilumą...
Laukimo laiko praleidimas ir wc geriausi šalyje nenusišnekėk
NĖRA salės. Keli suoliukai bendrame Akropolio koridoriuje. Nėra normalių kasų. Aišku, jei nori bastytus PC, tai pats tas. Bet ne tokia turi būti stotis. Kaip laikina ji tinkama, bet ne kaip nuolatinė.
NĖRA salės. Keli suoliukai bendrame Akropolio koridoriuje. Nėra normalių kasų. Aišku, jei nori bastytus PC, tai pats tas. Bet ne tokia turi būti stotis. Kaip laikina ji tinkama, bet ne kaip nuolatinė.
Tai kad, kolega, beveik nebeliko tų "normalių" stočių su "normaliomis" kasomis visoje Lietuvoje. Beveik visos stotys yra parduotuvėse, o gal atvirkščiai. Ir niekas ant suoliukų nesėdi, visi "laukimą" išgyvena bastydamiesi, kišenėje turėdami pigesnį internetinį bilietą. Kai Kauno autobusų stotis grįš į naują (seną) vietą, Akropolis su nostalgija prisimins pelningiausius metus.
Visose stotyse yra salės, atskirtos nuo PC. Čia tik kažkas išreiškė nuomonę, kad tokia laikina stotis, kokia yra Kaune, galėtų būti ir pastovi. Ir aš atsakiau, kad tokios nereikia ir kodėl
Labai jau kontrastingas Biržų autobusų parkas - vyrauja du gamintojai - PAZ'ai ir Setra. Smagu, kad atėjo laikas, kai perkami tik 3-ios kartos Setros modeliai, bet kai pažiūri į pagaminimo metus - tai tik padoriai atrodančios senienos. Įdomu, jei bus skirtos lėšos naujiems autobusams įsigyti, ką rinksis Biržų AP?
Comment