Ar dabar Druskininkams užsipirkus du papildomus Temsa midibusus, likę 3 Man NL313 perduoti į Vilniaus filialą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPriklauso Druskininkų autobusų parkui
Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąAš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.
O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
Comment
-
Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąIr dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.
Comment
-
O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)
Comment
-
Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
Comment
-
Marijampolė
Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė
Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė
Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.
Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis
Vilnius-Vilkaviškis
Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius
Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis
Ilgasis Kaunas-Vilnius
TOKS, Vilnius-Marijampolė
Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje
Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys
Busturas, Šiauliai-Marijampolė
Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė
Comment
-
Vasarai jau baigiantis pradėjo važinėti Vlasavos naujas pirkinys - Ayats Bravo. Autobusas gamintas Ispanijoje, 77 vietų. Kadangi Vlasavos turimi maršrutai labai priklausomi nuo sezoniškumo, greičiausiai šis autobusai žiemą į maršrutus išvažiuos retai. Visgi, vasarą dviejų aukštų autobusai į pajūrį yra kaip ir būtinybė - piko dienomis, po du autobusus važiuodavo vienu išvykimo laiku.
Beje, tai pirmas įsigytas dviejų aukštų autobusas tarpmiestiniuose pervežimuose po septynių metų pertraukos. Šiandien, Vilnius-Palanga.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.29, 21:10.
Comment
-
Utenoje
Utenos AP aptarnauja tarpmiestinius maršrutus į Vilnius, Druskininkus, Kauną, Panevėžį, Švenčionis. Prieš kelis metus apkarpius, dabar į Vilnių kasdien vežama tik vienu reisu, kiti - penktadieniais/sekmadieniais.
Į Druskininkus tądien važiavo Berkhof.
Utena-Kaunas
Utena-Panevėžys
Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
Comment
-
Kitų vežėjų autobusai Utenoje
TOKS Biržai-Vilnius ir Marijampolės AP Ignalina-Marijampolė
TOKS Vilnius-Zarasai
TOKS Rokiškis-Vilnius
Apdaužyta Zarasų AP Setra iš Kauno
Vilnius-Zarasai
Kaunas-Zarasai
Rokiškio AP, Rokiškis-VIlnius
Vienas ilgesniųjų maršrutų - Klaipėda-Utena. Autobusas nakvoja Utenoje ir išvyksta į Klaipėdą anksti ryte.
Busturo, Utena-Šiauliai
Kautros Visaginas-Kaunas
Kaunas-Visaginas
Autovelda, abu Mercedes tądien aptarnavo Utena-Panevėžys
Meteoritturas Visaginas-Utena ir Panevėžio AP Utena-Panevėžys
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąUtena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
Atvaizdas
Comment
-
7. Vietinio (priemiestinio) susisiekimo maršrutas – nustatyta gatvių (kelių) trasa, kuria keleiviai vežami vienos savivaldybės (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijoje. Atskirais atvejais, suderinus su Valstybine kelių transporto inspekcija, maršrutas gali tęstis per dviejų ir daugiau gretimų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas. Kai maršrutas tęsiasi per daugiau kaip dviejų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas, jo trasa negali būti ilgesnė kaip 50 km.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąUtena - Švenčionys negali būti priemiestiniu, nes 72 km.
Comment
Comment