O tas Renault R312 kodėl su tranzitiniais numeriais?
Tai ne" tranzitiniai", o taip vadinamieji "prekybiniai" numeriai (VI tipo - transporto priemonėmis prekiaujančių įmonių ar organizacijų parduodamoms (neįregistruotoms) transporto priemonėms). Faktiškai gaunasi, kad su jais lengviausia naudoti neregistruotus Lietuvoje automobilius...
Taippraktiškai lengviausia. Iki šių metų išvis galėjai ramia galva naudoti, pakakdavo atsispauzdinti užpildytą leidimą dalyvauti eisme. Dabar šiek tiek sugriežtinta, leidimą galima išsiimti tik prisijungus prie ekterio, kiekvienas leidimas (kiekvieną dieną )kainuoja po 2 LT ir teoriškai gali važiuoti tik tuo tikslu kuris yra numatytas/pažymėtas leidime (bandomasis važiavimas, į serivisą ir TA stotį ir pan.), tačiau praktiškai kažin ar labai tikrina, o ir naudoti tokį autobusą matyt pigiau nepriregistravus o ir gali be TA važiuoti, berods taip daro ir daugelis įprastų limuzinų/įmonių savininkų.
Pro Širvintas driekiasi vos keletas tarpmiestinių maršrutų. Daugiausiai Julturo Anykščiai-Vilnius, po reisą TOKS'o Vilnius-Biržai ir Vilnius-Anykščiai bei vienas reisas Biržų AP Biržai-Vilnius. Taip pat Širvintų AP maršrutas į Kauną.
Pagal likusius senus užrašus stoties tvarkaraščiuose, galima manyti jog anksčiau autobusai vyko į Panevėžį ir netgi Mažeikius.
Nors trečiadienis, kažkokia proga Julturas į Vilnių siuntė autobusą. Iki Širvintų matyt keleivių pririnko iš kokio kaimelio, o į Vilnių išvyko pustuštis. Kam užimti vieną aikštelę, jei galima penkias
Antroji Julturo transporto priemonė jau buvo įprastas Sprinteris.
Biržų AP Setra iš Vilniaus grįžta į Biržus. Keista, jog šis autobusas niekur nestoja tarp Vilniaus-Širvintų, tačiau maždaug pusę kelio (nuo Maišiagalos) važiuoja ne autostrada, o vietiniais keliais...
Comment