Ollexo MB Sprinter 516CDI FZN893 Vilniuje, prie p/c „Mada“ Laisvės pr. Kažkaip nelabai būdingas Ollex dalykas - ant mikroautobuso nėra jų skiriamųjų ženklų ir pats mikroautobusas reguliariai stovi ne įmonės parke, o čia.
Ten pat - Isuzu Turquoise, buvęs Latvijos Jaunpils savivaldybės autobusas. Jis irgi visada stovi šioje aikštelėje kartu su 6 mikroautobusais.
Ollexo MB Sprinter 516CDI FZN893 Vilniuje, prie p/c „Mada“ Laisvės pr. Kažkaip nelabai būdingas Ollex dalykas - ant mikroautobuso nėra jų skiriamųjų ženklų ir pats mikroautobusas reguliariai stovi ne įmonės parke, o čia.
UAB "Klaipėdos autobusų parkas" (KlAP) ir toliau laikosi taisyklės keleivius tarpmiestiniais reisais vežioti aukščiausios klasės autobusais, atitinkančiais komfortiškiausių kelionių reikalavimus.
Tam skirtas ir naujausias bendrovės pirkinys - šią savaitę uostamiestį pasiekęs 4 žvaigždučių "Setra 415 HDH" autobusas. Šį kelerių metų senumo turistinės klasės lainerį klaipėdiečiai įsigijo neseniai apsilankę kasmetinėje Ulmo mieste Vokietijoje rengiamoje autobusų mugėje.
...
Naujasis pirkinys pirmiausia važinės tarpmiestiniais maršrutais, nors Europoje paprastai tokio lygio autobusai tarp vienos valstybės miestų nekursuoja. Net prie komforto pripratę vokiečiai stebisi, jog tik Lietuvos vežėjai tarp miestų keleivius veža turistinės klasės autobusais.
"Mūsų logika tokia - būtų per didelė prabanga padidinto patogumo techniką naudoti tik 3-4 mėnesius per metus, kai yra turizmo sezonas ir populiarūs užsakomieji reisai. Kita vertus, vasarą, kai padaugėja turistų iš užsienio, Klaipėdą aplankančių kruizinių laivų keleivių, šiuos autobusus naudojame būtent tiems užsakomiesiems reisams. Autobusai - mūsų pagrindinis įrankis ir pajamų šaltinis, tad stengiamės šią techniką išnaudoti maksimaliai naudingai. Aš, kaip pervežimų vadovas, džiaugiuosi, kai matau tuščią mūsų parko kiemą - tai reiškia, kad visi autobusai ir vairuotojai dirba", - sako Vaidas Ramanauskas, KlAP Pervežimų skyriaus vadovas.
Comment