Audringa, lietinga, rudeniška, žvarbu... Tačiau kurortinis maršrutas Vilnius - Nida ir šiuo metų laiku lyg koks švyturys skrodžia Kuršių nerijos darganą ir tamsą...
Kaunas - Klaipėda per Jurbarką, Šilutę atvykimo aikštelėje. Tolumoje matyti dar vieno į Klaipėdą tuo pat metu atvykstančio 'Kautros' maršruto Kaunas - Nida kraštelis.
Manau skonio reikalas, nors palyginus su kitų Europos šalių, ypač Vokietijos, dažymo schemomis, mūsų baltieji autobusai atrodo visiškai neoriginaliai ir be fantazijos...
Manau skonio reikalas, nors palyginus su kitų Europos šalių, ypač Vokietijos, dažymo schemomis, mūsų baltieji autobusai atrodo visiškai neoriginaliai ir be fantazijos...
Beje, Plungė toliau nei Ryga
Jeigu žiūri iš Panevėžio pusės, tai taip, iki Plungės toliau negu iš Vilniaus
Na, lyginant su Vokietija tai ir autobusas pagal būklę jau visiškas laužas Palyginus su mūsų miestų spalvų maišalyne, tai tie balti autobusiukai atrodo gan fainai Beje, iki Rygos apie 280, bet pridėjus pravažiavimus miestuose ir sukiojimąsi Rygoje, gausis tie 300 :-)
Panevėžio AP Neoplan N208 Jetliner iš Šiaulių į Panevėžį
Kautros Neoplan N116 Cityliner į N. Akmenę. Šis autobusas yra parduodamas, mat Kautra vienas iš nedaugelio parkų, kurių nurašomi autobusai tinkami ne tik metalo laužui.
Temsa Opalin į Kauną.
Ir dar vienas Opalin'as, beje, geltonųjų Opalin Kaune liko vienetai, o kažkada apie dvidešimt. Pastaruoju metu dalis atiduota Prienų filialui.
Alytaus Kautros Temsa Safari RD, Šiauliai-Vilkaviškis
TOKS Setra S315 GT-HD, Mažeikiai-Vilnius
Rokiškio AP Trouillet, Šiauliai-Rokiškis. Pastarąjį teko išbandyti, autobusas akivaizdžiai prikeltas iš autolaužyno, kaina didesnė nei su Kautra. Šildymas? ... Ne, negirdėjau...
Comment