Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Busturo maršrutas 17:10 Klaipėda-Šiauliai - 3 val. 25 min.; 43.50 Lt.
    LG maršrutas 17:05 Klaipėda-Šiauliai: 02 val. 01 min.; 27.30 Lt.

    Į Klaipėdą šis autobusas taip pat šalia traukinio važiuoja. Natūralu jog kokybės nėra, nes dirbama nuostolingai. Tokių pavyzdžių ne vienas ir ne du.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Galėtų kursuot, jei tarp dieninio ir paskutinio traukinio būtų reisas arba du
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Keleivių būtų, jei iš Klaipėdos autobusas grįžtų į Šiaulius apie 18-18.30. Nes dabar dauguma keleivių renkasi traukinį 17.05, o iš Klaipėdos į Šiaulius daugiau autobusų ir traukinių po šio autobuso (17.10 val.) nėra.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Nu bet sutik, geriau tokie Sprintai negu daugelis "Busturo" autobusu.
          Aš to nepripažystu. Aš geriau važiuočiaus supuvusia scania negu mikrobu.
          Man kaip aukštaūgiui mikrobuose nera vietos. Todėl dabar kai man reikia kasdien važinėti iš Ukmergės į Kauną aš renkuosi automobilį, nes reikia būti anksti ir tinkamiausias maršrutas Moletu AP, tai pastoviai leidžia MB Vario.

          Comment


            Ne į Panevėžį, o į Šiaulius. Panevėžio autobusas iš Klaipėdos išvažiuoja 15 val.

            Comment


              Parašė mandan Rodyti pranešimą
              Aš to nepripažystu. Aš geriau važiuočiaus supuvusia scania negu mikrobu.
              Man kaip aukštaūgiui mikrobuose nera vietos. Todėl dabar kai man reikia kasdien važinėti iš Ukmergės į Kauną aš renkuosi automobilį, nes reikia būti anksti ir tinkamiausias maršrutas Moletu AP, tai pastoviai leidžia MB Vario.
              Tai valio, mano ugis 201 man be problemu visokie Sprintai ir Crafteriai..

              Comment


                Ta pati bėda ir su Panevėžio AP Klaipėda-Panevėžys 15:00, traukinys koją kiša Bandoma eksperimentuoti su midibusais (kokių turim), iki mikroautobusų, dėkui Dievui, reikalas dar nedaėjo. Bet situacija gan bloga, keli keleiviai paprastai tebūna.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Tai valio, mano ugis 201 man be problemu visokie Sprintai ir Crafteriai..
                  O tau patogu sėdėti dviese, sudevejintose vietose? Taip žinoma yra ir mikrobai kur man patogu, sakyčiu vieninteliame Moletu AP Mercedes-Benz Vario 615D Gar. Nr. 13, bet gal ir klystu. O pvz.: Mercedes-Benz Vario O815 Gar. Nr. 27 išvis "urodinis" viariantas, vietos palei dešinį šona, išdėstytos šonu. Reikia sėdėti šonu, žiurint tesiai į kairią autobuso dalį.

                  Comment


                    Na as kaip retai keliaujantis ir tai nebent marsutu Vilnius-Kaunas, tai man 1.5h ne tragedija. Savas auto be abejo patogiau, bet dabar dazniausiai jei vaziuoju traukiniu ar autobusu skaitau ar su kompu dirbu, tai irgi isnaudoju laika, kuri leisciau prie vairo

                    Comment


                      Jei į tokį mikroautobusą sukišta 16, o ne 19 sėdimų vietų ir veikia kondicionierius, nemanau jog kelionė turėtų būti nepatogi.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Mikrobas iš principo negali būti patogus dėl konstrukcinių ypatumų. Be to jie ne tam skirti. Mikrobai skirti vežti organizuotas nedideles žmonių grupes trumpais atstumais, o ne vykdyti VT funkcijas.

                        Comment


                          Nu sakykit ka norit, bet jau esu minejes, kad keleiviai mieliau sutinka palaukt stoty 15min ir vaziuot nauju "Kautros" mikrobu, nei vaziuot pustusciu Sakiu ar kokio kito kaimo griozdu.

                          Comment


                            Už kitus nekalbėk. Mikrobo labiausiai laukia dėl to, kad mano, jog jis greičiau veža. Lygiai taip pat kaip didelė dalis mano, kad traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno šliaužia 2 val. Deja, pats lėčiausias važiuoja tiek pat, kiek autobusas. Tik blogai, kad traukiniai kursuoja per retai.

                            Comment


                              Turejau omeny dauguma. Aisku visur ir visada bus nepatenkintu, ateis cia tuoj koks Bussfanas ir prades aiskint, kad nauji "Kautros" Safariai yra blogis, reikia jiems 20metu senumo Setros KoNforto.

                              Comment


                                Dauguma jau 20 metų normalių VT priemonių nematė. O tie, kurie mato kas yra išsivysčiusiose šalyse ir gali palyginti, sako, kad VT Lietuvoje degraduoja.

                                Comment


                                  Nu progresui reiketu milzinisku lesu. Pradet reiketu nuo parku direktoriu, marketingo ir panasiai. Kol nepasikeis mastymas, nieko nebus.

                                  Comment


                                    Vilnius, V. Kudirkos gatvė: 1956 m. gamybos Saurer.





                                    Vairas dešinėje pusėje, bet vis dėlto įregistruotas. TA negalioja nuo sausio pabaigos, o prieš pirmą TA trūkumų sąrašiukas labai įspūdingas. Vargu, ar yra Lietuvoje naujai nuperkamų transporto priemonių su šitiek trūkumų:
                                    (kam reikia - VIN = 2057633)
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Kitose šalyse retro utomobiliams nėra taikomi tokie patys reikalavimai kaip ir šiuolaikiniams. Ir jie yra registruojami bei leidžiama juos ribotai eksploatuoti.

                                      Comment


                                        Jau Lietuvoj zingsnis po zingsnio irgi zengiama link to..

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kitose šalyse retro utomobiliams nėra taikomi tokie patys reikalavimai kaip ir šiuolaikiniams. Ir jie yra registruojami bei leidžiama juos ribotai eksploatuoti.
                                          Ir žmones vežiot? Stipru...
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X