Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Del patogumo, tai bent man dvimetriniui, ten sakyciau dar viskas ten normaliai, bet tokie bajeriai, kaip neveikiantis kondicionierius ir jokio papildomo vedinimo, tikrai "Kautrai" ivaizdzio negerina..

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Uždrausti visai reikia tokiu maršrutu žmones kankinti visokiais Crafteriais, su sunkvežimiu turbūt ne ką prastesnis komfortas būtų. Purtosi nuo kiekvienos duobės.
      Aukštesniems žmonėms tai nėra patogu dėl per mažų tarpų tarp sėdynių. Bet mano nuomonė tokia - jei vietovėse, kur keleivių srautai maži, geriau toks, negu jokio, tai jau geriau tegul būna.

      O tarp Vilniaus ir Kauno kodėl tokie važinėja, tai čia tiesiog rinka taip sudėliojo - keleiviams yra poreikis, kad važiuotų kuo dažniau ir nuvežtų kuo greičiau. Mikroautobusai tam geriausiai tinka. Be to, už Kautros Crafterius yra dar blogesnis variantas - Transrevis mikroautobusai, kuriuose kondicionierių atitinka praverti langai, liukas ir galinės bagažinės durelės; sėdynės net neatsilenkia ir yra tokios kietos, kad tinkamos tik miesto maršrutams.
      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Del patogumo, tai bent man dvimetriniui, ten sakyciau dar viskas ten normaliai, bet tokie bajeriai, kaip neveikiantis kondicionierius ir jokio papildomo vedinimo, tikrai "Kautrai" ivaizdzio negerina..
      Tai Kautra kalta, kad vairuotojas pamiršo įjungti? Nematau logikos tokiame tavo pasakyme.

      Be to, pats pasakei, kad Crafteriai purtosi nuo duobių, tai ar Crafteriai dėl to kalti? Nuo duobių purtosi ir lengvieji automobiliai, ir kiti autobusiukai, ir netgi seni autobusai.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.05.10, 16:17.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Tai gi pats sakei, kad vairuotojas naujokas, gal ir pamiršo įjungti. Taigi visi klystam, o ypač nauji daubuotojai. Reikia juos suprasti, ir neteisti iškarto, bei Kautros keiksnoti.
        Kokie mes lietuviai esame bjaurūs...

        Comment


          Kalta "Kautra", kad leidzia su neveikianciais kondikais savo autobusus, o vairuotojas, naujokas ar ne naujokas manau nepasiteisinimas. Man tai dzin, bet tuo autobusu vaziavo ir uzsenieciu, jiem manau ne dzin.. Ir apskritai mane nustebino, kad "Kautra" neapsiskaiciavo su autobusais, nes netilpo apie 10 žmonių.

          O pykstu labiausiai ko gero ant LG, nezinau kokios to priežastys, bet tokie langai tarp dviejų miestų nežinau ar pateisinami, tenka rinktis tokias alternatyvas...

          Comment


            Vienas iš naujųjų Kautros VW Crafterių su skirtingais nei ankstesniuose montuojama švieslente.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Naujienos tarpmiestyje

              Ko gero pati geriausia naujiena - Marijampolės AP Setra 415 GT-HD. Beje, autobusas visiškai naujas, ko gero tai dabar vienas geriausių autobusų Lietuvoje


              Marijampolės AP autobusuose važinėjančiuose į Kauną/Vilnių veikia WiFi. (http://marijampolesap.lt/marijampole...rneto-rysiu-2/)

              Druskininkų AP pirkinys - Ernst Auwärter Economy, 1996 metų gamybos. Anksčiau priklausė kitam Lietuvos vežėjui.


              Garbaniaus minėtas visiškai naujas Transrevio Volkswagen Crafter.


              Ir MeteoritTuro naujas Iveco Daily.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Naujienos tarpmiestyje

                Ko gero pati geriausia naujiena - Marijampolės AP Setra 415 GT-HD. Beje, autobusas visiškai naujas, ko gero tai dabar vienas geriausių autobusų Lietuvoje
                Atvaizdas


                Marijampolės AP autobusuose važinėjančiuose į Kauną/Vilnių veikia WiFi. (http://marijampolesap.lt/marijampole...rneto-rysiu-2/)

                Druskininkų AP pirkinys - Ernst Auwärter Economy, 1996 metų gamybos. Anksčiau priklausė kitam Lietuvos vežėjui.
                Atvaizdas


                Garbaniaus minėtas visiškai naujas Transrevio Volkswagen Crafter.
                Atvaizdas


                Ir MeteoritTuro naujas Iveco Daily.
                Atvaizdas
                Jau spejo Setra posukio žibinto stikliuką pamesti, ar iš vis pakeistas jis. Vat ir naujas pirkinys, jau byra

                Comment


                  Druskininku AP pagaliau pakeite savo giuvena Karosa.. O kaip sitie MB midbusai? Geriau tarkim nei Sprintai ar Crafteriai? Cia is keleivio puses.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Druskininku AP pagaliau pakeite savo giuvena Karosa.. O kaip sitie MB midbusai? Geriau tarkim nei Sprintai ar Crafteriai? Cia is keleivio puses.
                    Jei tas didelis kondicionierius viršuje veikia, tai nėra dar taip blogai Kai kuriuose jų Sprinteriuose nėra nei užuolaidėlių prie netamsintų langų, jau nekalbant apie kondicionierius...
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      pora nuotraukų iš Anykščių autobusų stoties, vakar Vilniaus Kautros filialo maršrutu Vilnius- Anykščiai-Vilnius važiavo autobusas Renault Tracer 106, ir taip pat mačiau Temsa Opalin 9, 202 kurio nenufotografavau.


                      Paskutinis taisė Karoleo; 2013.05.20, 18:19.

                      Comment


                        Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                        pora nuotraukų iš Anykščių autobusų stoties, vakar Vilniaus Kautros filialo maršrutu Vilnius- Anykščiai-Vilnius važiavo autobusas Renault Tracer 106, ir taip pat mačiau Temsa Opalin 9, 202 kurio nenufotografavau.
                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Bet visgi įdomiai čia su Autoturu, jų tarpmiestiniams maršrutams reikia 3-4 autobusų, o Kautra šiuo metu jų Vilniuje laiko 16 (neįskaitant miesto autobusų). Nejaugi buvo tokia didelė skylė su užsakomaisiais...
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Matyt kai kuriuos maršrutus optimizavo.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Matyt kai kuriuos maršrutus optimizavo.
                            Nebuvo ten ką optimizuoti, net atvirkščiai į Druskininkus Autoturas turėjo vieną reisą kasdien ir kitą penktadieniais, sekmadieniais, o Kautra važiuoja kasdien po du kartus.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Bet visgi įdomiai čia su Autoturu, jų tarpmiestiniams maršrutams reikia 3-4 autobusų, o Kautra šiuo metu jų Vilniuje laiko 16 (neįskaitant miesto autobusų). Nejaugi buvo tokia didelė skylė su užsakomaisiais...
                              Šitas Renault ilgai nakvodavo Ukmergėje, nes iš Ukmergės veždavo darbuotojus į Vilnių (berods Girtekos įmonių grupei priklausančią įmonę Terminals LT). Dabar kiek mačiau nakvoja Neoplan CityLiner Gar. Nr. 104

                              Comment


                                Busturas jau nėra vienas iš nedaugelio parkų, kurie neeksploatuoja mikroautobusų. Šis Mercedes-Benz Sprinter 2006 metų gamybos, taip pat Busturas įsigijęs 2007 metų, naujesnio modelio Sprinterį.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Apgailėtina. Kuo toliau, tuo labiau tarpmiestinis VT mikrobizuojasi. Ir dar norima, kad žmonės naudotųsi VT? Jau geriau senas automobilis, nei naujas mikrobas.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Apgailėtina. Kuo toliau, tuo labiau tarpmiestinis VT mikrobizuojasi. Ir dar norima, kad žmonės naudotųsi VT? Jau geriau senas automobilis, nei naujas mikrobas.
                                    Kitos išeities kaip ir nėra, ypač kai mažėja keleivių srautai.

                                    Comment


                                      Ir mažės, nes mikrobai irgi dalies keleivių netenkina. Niekur normaliai išvystyto VT šalyse mikrobai nenaudojami tolimiems pervežimams.

                                      Comment


                                        Nu bet sutik, geriau tokie Sprintai negu daugelis "Busturo" autobusu.

                                        Comment


                                          Geriau jau panaikintų maršrutą. Nes ir taip traukinys panašiu laiku važiuoja ir panašia trasa. Į abi puses. Beje, traukinys netgi veža greičiau.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2013.05.28, 22:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X