Del patogumo, tai bent man dvimetriniui, ten sakyciau dar viskas ten normaliai, bet tokie bajeriai, kaip neveikiantis kondicionierius ir jokio papildomo vedinimo, tikrai "Kautrai" ivaizdzio negerina..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąUždrausti visai reikia tokiu maršrutu žmones kankinti visokiais Crafteriais, su sunkvežimiu turbūt ne ką prastesnis komfortas būtų. Purtosi nuo kiekvienos duobės.
O tarp Vilniaus ir Kauno kodėl tokie važinėja, tai čia tiesiog rinka taip sudėliojo - keleiviams yra poreikis, kad važiuotų kuo dažniau ir nuvežtų kuo greičiau. Mikroautobusai tam geriausiai tinka. Be to, už Kautros Crafterius yra dar blogesnis variantas - Transrevis mikroautobusai, kuriuose kondicionierių atitinka praverti langai, liukas ir galinės bagažinės durelės; sėdynės net neatsilenkia ir yra tokios kietos, kad tinkamos tik miesto maršrutams.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDel patogumo, tai bent man dvimetriniui, ten sakyciau dar viskas ten normaliai, bet tokie bajeriai, kaip neveikiantis kondicionierius ir jokio papildomo vedinimo, tikrai "Kautrai" ivaizdzio negerina..
Be to, pats pasakei, kad Crafteriai purtosi nuo duobių, tai ar Crafteriai dėl to kalti? Nuo duobių purtosi ir lengvieji automobiliai, ir kiti autobusiukai, ir netgi seni autobusai.Paskutinis taisė Ametistas; 2013.05.10, 17:17.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kalta "Kautra", kad leidzia su neveikianciais kondikais savo autobusus, o vairuotojas, naujokas ar ne naujokas manau nepasiteisinimas. Man tai dzin, bet tuo autobusu vaziavo ir uzsenieciu, jiem manau ne dzin.. Ir apskritai mane nustebino, kad "Kautra" neapsiskaiciavo su autobusais, nes netilpo apie 10 žmonių.
O pykstu labiausiai ko gero ant LG, nezinau kokios to priežastys, bet tokie langai tarp dviejų miestų nežinau ar pateisinami, tenka rinktis tokias alternatyvas...
Comment
-
Naujienos tarpmiestyje
Ko gero pati geriausia naujiena - Marijampolės AP Setra 415 GT-HD. Beje, autobusas visiškai naujas, ko gero tai dabar vienas geriausių autobusų Lietuvoje
Marijampolės AP autobusuose važinėjančiuose į Kauną/Vilnių veikia WiFi. (http://marijampolesap.lt/marijampole...rneto-rysiu-2/)
Druskininkų AP pirkinys - Ernst Auwärter Economy, 1996 metų gamybos. Anksčiau priklausė kitam Lietuvos vežėjui.
Garbaniaus minėtas visiškai naujas Transrevio Volkswagen Crafter.
Ir MeteoritTuro naujas Iveco Daily.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNaujienos tarpmiestyje
Ko gero pati geriausia naujiena - Marijampolės AP Setra 415 GT-HD. Beje, autobusas visiškai naujas, ko gero tai dabar vienas geriausių autobusų Lietuvoje
Atvaizdas
Marijampolės AP autobusuose važinėjančiuose į Kauną/Vilnių veikia WiFi. (http://marijampolesap.lt/marijampole...rneto-rysiu-2/)
Druskininkų AP pirkinys - Ernst Auwärter Economy, 1996 metų gamybos. Anksčiau priklausė kitam Lietuvos vežėjui.
Atvaizdas
Garbaniaus minėtas visiškai naujas Transrevio Volkswagen Crafter.
Atvaizdas
Ir MeteoritTuro naujas Iveco Daily.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDruskininku AP pagaliau pakeite savo giuvena Karosa.. O kaip sitie MB midbusai? Geriau tarkim nei Sprintai ar Crafteriai? Cia is keleivio puses.
Comment
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMatyt kai kuriuos maršrutus optimizavo.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBet visgi įdomiai čia su Autoturu, jų tarpmiestiniams maršrutams reikia 3-4 autobusų, o Kautra šiuo metu jų Vilniuje laiko 16 (neįskaitant miesto autobusų). Nejaugi buvo tokia didelė skylė su užsakomaisiais...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApgailėtina. Kuo toliau, tuo labiau tarpmiestinis VT mikrobizuojasi. Ir dar norima, kad žmonės naudotųsi VT? Jau geriau senas automobilis, nei naujas mikrobas.
Comment
Comment