Kryžkalnis geriausią tarpmiestinį susisiekimą autobusais turintis kaimas Lietuvoje. Kryžkalnyje įrengta autobusų stotis dėl to, jog persėdimo dėka, būtų užtikrinamas geresnis susisiekimas su Taurage, Kelme, Šiauliais ir kitais šalia esančiais miestais, taip pat Kryžkalnis naudojamas kaip poilsio stotelė keleiviams vykstantiems į/iš pajūrio.
Kryžkalnio stotyje yra kavinė, parduotuvė, tualetas (žinoma, mokamas), laukiamoji salė, bilietų į autobusus greičiausiai jau neįmanoma įsigyti, nors anksčiau tokia galimybė buvo.
Priemiestinis transportas iš Kryžkalnio yra du reisai į Kelmę, kuriuos aptarnauja Transbusas. Užfiksuoti nepavyko, bet apie pietus keleivius atvežė mikroautobusas, kuris bazuojasi ne Kelmėje, o kažkur netoli Kryžkalnio.
Važiuojantis nakvoti į Tauragę, Kaunas-Tauragė. Atvaizdas
Ilgoji Setra, kurioje yra 57+2 vietos (nebuvo ką veikti, tai važiuojant skaičiavau Šiauliai-Kaunas pro Raseinius. Penktadieniais šiame maršrute būna labai daug žmonių. Atvaizdas
TOKS
Klaipėda-Vilnius užsukant į Kauną, deja, kai reikėjo išvažiuoti sugedo. Atvaizdas
Iš Kryžkalnio įmanoma vykti ir keliais tarptautiniais maršrutais, TOKS'o Palanga-Minskas, Klaipėdos AP - du reisai į Rygą ir kas antrą dieną važiuojantis Kaliningradas-Ryga ir atgal. Pastarasis šiandien vėlavo apie pusvalandį. Atvaizdas
Nesu tikras ar dabar važiuoja, bet į Kaliningradą iš Rygos naktį važiuodavo ir Lux Express. Pro Kryžkalnį pravažiuoja Ecolines Liepoja-Marijampolė ir Ryga-Roterdamas, tačiau į stotį neužsuka. Senia
Bet labiau mane sudomino stotyje likęs senas tvarkaraštis maršruto Freiburgas-Klaipėda, važiuota buvo kartą per savaitę, aptarnavo Scheer-Reisen. Jei kas turite informacija, maždaug, kada galėjo šis maršrutas egzistuoti, labai lauksiu informacijos.
"Toks'o" Setra GN 173, be marsruto i Lvova kartais "pachalturina" ir reise Vilnius-Klaipeda per Kryzkalni su vienu vairuotoju. Tuo metu i Lvova matyt vaziuoja kokia kita Setra 315 GT-HD, o siai tai buna tarsi lengvas atokvepis
Palanga - Freiburg daznai teko vaziuot i Vokietija 2003 - 2004 metais. Tada jis vaziavo net 2 kartus per savaite. Autobusai buvo zydros spalvos Neoplanai, vienas buvo MAN. Visi su vokiskais numeriais. Vairuotojai klaipediskiai ir palangiskai. Vaziuodavo is Klaipedos tiesiai i Vilniu, po to uzsukdavo i Kauno AS. Sekanti stotele buvo Berlin. Dar 2005 metais lyg ir teko sutikt. Kazkur 2006 ar 2007 pradingo.
Mažeikių AP aptarnauja tarpmiestinius maršrutus į Kauną, Vilnių, Klaipėdą ir Šiaulius. Beveik visi jie yra grįžtamieji, nes iš Mažeikių išvažiuojama labai anksti, taip gaunant geresnius laikus išvažiuoti iš minėtųjų miestų.
Šis autobusas grįžęs iš Klaipėdos vėliau važiavo į Šiaulius. Visi kiti autobusai aptarnauja tik po vieną reisą kryptimi.
Kretingos AP vienintelis tarpmiestinis į N. Akmenę.
Ne sezono metu tai vienintelis "Toks'o" reisas kuris turi specifiskuma ir isskirtinuma. I Nida ziemos metu tikrai nedaug keleiviu vaziuoja.
Nors i Sventaja tai visus metus leidziamos dviaukstes masinos, i Palanga kartais taip pat arba vienos ir geresniu.
Nors i Nida dar visai neseniai vazinejo dviaukstes masinos, su 4 keleiviais.
Comment