Opalino bėda tai kad jis yra siauras. teko jį sulygint su MAZ 256. MAZ išlošia kėbulo platumu, nors pralošia surinkimo kokybe.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąOpalino bėda tai kad jis yra siauras. teko jį sulygint su MAZ 256. MAZ išlošia kėbulo platumu, nors pralošia surinkimo kokybe.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąOpalinas yra tarpmiestinio tipo autobusas, todėl nėra jame ko vaikščioti.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTau reikia džiaugtis, kad leidžia nors tokius autobusus. Autobusų dydį parenka pagal keleivių srautus. Pats pagalvok ar verta leisti didelį autobusą dėl kokių 5 keleivių. Didelis autobusas naudoja nuo 30 litrų dyzelinio kuro 100 km. Mažesnis naudoja dvigubai mažiau. "Kautra" skaičiuoja, kas apsimoka. Nėra tas Opalin'as toks blogas. Gal jis daugiau šokinėja, kai kelias nelygus, bet geru keliu važiuoja maloniai. Norėčiau palinkėti kuo mažiau tokių keleivių, kaip tu. Erzina tokie, kurie iš visko daro tragediją ir reiškia pretenzijas.
Jie gerbia keleivi ilgai keliaujanti-as gerbiu juos.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIsiskaityk tamstele ka parasiau. "Toks'as" nepriklausomai nuo keleiviu skaiciaus i pajuri ir kitus tolimus marsrutus visuomet leidzia dideles ir geras masinas.
Jie gerbia keleivi ilgai keliaujanti-as gerbiu juos.
Comment
-
"Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
Comment
-
Agitacija. Na, tebul. Tegul tas žmogus iš tiesų yra už. Bet nereikia manyti, kad jis vienas kažką pakeis, jei sistema (ministerija, seimas, savivaldybės ir kt.) nerodys jokio dėmesio. O kad jokio dėmesio nerodys, tai faktas, nes iš VT menkas biznis, tačiau didelis galvos skausmas. Valdžiažmogiai jo labai nenori. Štai kai reikalas prieina prie didelių sumų, viešųjų pirkimų ir grandiozinių projektų, tai tada entuziazmas pakyla. Bet šiaip visų VT problemų sprendime daug juodo kasdieninio smulkaus darbo, o ne didelių sumų švaistymo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
Comment
-
VT nėra biznis, tai - socialinė paslauga. Ne vieną klausimą ir ne vieną pasiūlymą teikiau ir Ukmergės rajono savivaldybei per Arūną Dudėną, kuris yra tarybos narys, ir šie pasiūlymai jau derinami komitetuose, bei kiti pasiūlymai LSDP partijoje. Jei Arūnas Dudėnas pateks į seimą pažadu susitikimą mūsų, viešojo transporto entuziastų, ir jo seime, kuriame aptarsime VT problermas ir iškelsim uždavinius.
Comment
-
KRYŽKALNIS
Kryžkalnis geriausią tarpmiestinį susisiekimą autobusais turintis kaimas Lietuvoje. Kryžkalnyje įrengta autobusų stotis dėl to, jog persėdimo dėka, būtų užtikrinamas geresnis susisiekimas su Taurage, Kelme, Šiauliais ir kitais šalia esančiais miestais, taip pat Kryžkalnis naudojamas kaip poilsio stotelė keleiviams vykstantiems į/iš pajūrio.
Kryžkalnio stotyje yra kavinė, parduotuvė, tualetas (žinoma, mokamas), laukiamoji salė, bilietų į autobusus greičiausiai jau neįmanoma įsigyti, nors anksčiau tokia galimybė buvo.
Priemiestinis transportas iš Kryžkalnio yra du reisai į Kelmę, kuriuos aptarnauja Transbusas. Užfiksuoti nepavyko, bet apie pietus keleivius atvežė mikroautobusas, kuris bazuojasi ne Kelmėje, o kažkur netoli Kryžkalnio.
Tarpmiestiniai autobusai.
Kautros.
Vėlavęs Šilalė-Kaunas.
Beveik pilnas Kaunas-Palanga.
Važiuojantis nakvoti į Tauragę, Kaunas-Tauragė.
Ilgoji Setra, kurioje yra 57+2 vietos (nebuvo ką veikti, tai važiuojant skaičiavau Šiauliai-Kaunas pro Raseinius. Penktadieniais šiame maršrute būna labai daug žmonių.
TOKS
Klaipėda-Vilnius užsukant į Kauną, deja, kai reikėjo išvažiuoti sugedo.
Na, būna ir taip
Net gaila žiūrėti, su vienu keleiviu atvažiavo ir išvažiavo ši Setra. Šilalė-Vilnius.
Lvovo autobusas važiavo iš Klaipėdos. Įdomu, jis vis važinėja į Lvovą ar tam maršrutui kažkurią iš naujų Setrų priskyrė?
Klaipėdos AP
Vilnius-Klaipėda
Klaipėda-Kaunas
Kaunas-Klaipėda
Tauragės AP
Šiauliai-Tauragė
Tauragė-Šiauliai
Vilnius-Tauragė
Mažeikių AP mikroautobusais į Mažeikius, nebuvo pilnai užpildytas.
Busturas. Kaunas-Šiauliai pro Raseinius.
Telšių AP. Kaunas-Telšiai.
Iš Kryžkalnio įmanoma vykti ir keliais tarptautiniais maršrutais, TOKS'o Palanga-Minskas, Klaipėdos AP - du reisai į Rygą ir kas antrą dieną važiuojantis Kaliningradas-Ryga ir atgal. Pastarasis šiandien vėlavo apie pusvalandį.
Nesu tikras ar dabar važiuoja, bet į Kaliningradą iš Rygos naktį važiuodavo ir Lux Express. Pro Kryžkalnį pravažiuoja Ecolines Liepoja-Marijampolė ir Ryga-Roterdamas, tačiau į stotį neužsuka. Senia
Bet labiau mane sudomino stotyje likęs senas tvarkaraštis maršruto Freiburgas-Klaipėda, važiuota buvo kartą per savaitę, aptarnavo Scheer-Reisen. Jei kas turite informacija, maždaug, kada galėjo šis maršrutas egzistuoti, labai lauksiu informacijos.
Comment
Comment