Nesąmonė. Mikrobas niekada nebus patogesnis už normalų naują autobusą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Na, Kautros paslaugomis tolimojo susisiekimo maršrutuose naudojasi daugiausiai keleivių, jie naujausią autobusą parką ir dirba pelningai, todėl galbūt ne viskas ką jie daro yra blogai
Ok, kelios vakar darytos nuotraukos.
Kelmėje Kautros Neoplan Cityliner.
Panevėžio AP Van Hool. Ir kaip šis maršrutas išsilaikė nevažiuodamas nei pro vieną rimtesnį miestą...? Iš Kelmės išvažiavo pustuštis.
Kadangi kažkur užlinko Kautros Skuodas-Kaunas, Raseiniuose turėjau kelias valandas, žinoma didžioji dalis autobusų jau buvo baigę darbą.
Šis Irisbus iš Šiaulių grįžo su keliais stovinčiais keleiviais, žinant, kad didžiausi srautai ten yra iki Kelmės, tai stovinčių buvo tikrai daugiau. Keista, kad Raseinių AP turėdami nemažą didelių autobusų rezervą, juos skirsto neracionaliai.
Raseiniuose prasilenkia TOKS'o autobusai į ir iš Skuodo. Vienu iš jų teko važiuoti ir man (beje po maždaug metų pertraukos važiavau su TOKS'u) tai vairuotojai nėra tokie baisūs, kaip spauda piešia, Setra irgi nebloga.
Comment
-
Du gražuoliai Neoplan ir Mercedes-Benz
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Priimta nauju, "Toks" vairuotoju, todel galbut ir pasitaike tie naujesni-mandagesni
Keista tik tai,kad "Toks" i Skuoda rytiniu reisu visada leidzia nepaaukstintas savo Setras.
O Raseiniu AP tokia politika-naujausios ir geriausios masinos skaitomos tie Wing'ai garaz.nr. 11,12,tai tegu ir aptanauja pacius tolimiausius reisus.
Iki sio tolimiausi buvo I Vilniu, nuolat juos ir matydavau. O dabar-beliko tik Siauliai.
Comment
-
Parašė Prodigal StrangerArtiomai, fotografavimas beveik visiems užkliūna - jei ne apsaugos darbuotojams,
UAB "A. Andriūno transportas" šiomis dienomis įsigijo 2003 metų Iveco Daily. Seniau jie iš Kauno į Kupiškį vežiodavo su senesniais taip pat Iveco mikroautobusais
Comment
-
Pastarųjų dienų nuotraukos
RASEINIAI
TOKS'o MAN Raseiniai-Vilnius
Kautros Setra važiuoja nakvoti į Tauragę.
KAUNAS
Perdažyta TOKS'o Setra, anksčiau buvo mėlyna
Kautros rytinis autobusų pasikeitimas Druskininkai-Šventoji maršrute. Crafteris atvežė iš Druskininkų, Ikarusas pilnas išvažiavo į Šventąją.
ŠAKIAI
Jurbarko AP EOS, Alytus-Klaipėda.
TOKS'o Isuzu laukia grįžimo į Vilnių.
TOKS'o Setra, Tauragė-Vilnius.
Ir Kautros Setra, Palanga-Kaunas.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.10.06, 12:21.
Comment
-
Parašė Prodigal StrangerĮ Nidą tokiu metų laiku nebėra keleivių. Perkelt 'Opalin' iš Klaipėdos į Kuršių Neriją kainuoja pigiau nei perkelt didelį autobusą, na ir ekologinis mokėjimas už įvažiavimą (į Kuršių Neriją) tokio tipo autobusui dvigubai pigesnis nei, tarkim, TOKS'o 'Setrai', kurioj šeštadienį nebuvo nei vieno keleivio - tik vairuotojai.
O "Kautros" monopolininkai elgiasi kaip kokie suvalkieciai siuo atveju,tik sau naudos. Pagarbos keleiviui 0, turedami toki autoparka nuo Kauno iki Nidos iki apsivemimo krato keleivi su Opalinu,kur analogiskas Opalinas vezioja keleivius Prienuose nuo Poliklinikos iki Centro, arba nuo Prienu iki Birstono..tragedija!
Comment
-
Tau reikia džiaugtis, kad leidžia nors tokius autobusus. Autobusų dydį parenka pagal keleivių srautus. Pats pagalvok ar verta leisti didelį autobusą dėl kokių 5 keleivių. Didelis autobusas naudoja nuo 30 litrų dyzelinio kuro 100 km. Mažesnis naudoja dvigubai mažiau. "Kautra" skaičiuoja, kas apsimoka. Nėra tas Opalin'as toks blogas. Gal jis daugiau šokinėja, kai kelias nelygus, bet geru keliu važiuoja maloniai. Norėčiau palinkėti kuo mažiau tokių keleivių, kaip tu. Erzina tokie, kurie iš visko daro tragediją ir reiškia pretenzijas.
Comment
Comment