Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet kodel negalima nupirkti nauju svieslenciu is Lenkijos? Ne karve jos kainuoja, o solidumas smarkiai padideja. Kazkaip iskelus salygas privatininkams, jos kaip mat ijungiamos/irengiamos, o cia vis finansu nera..

    Comment


      Įdomu, ar Kauno Autobusai turi savo programuotoją, ar samdo įmonę: čia klausimas Virtęs Pelenais.

      Spėju problema yra ta, kad nesutampa autobuso kompiuterio ir švieslenčių interfeiso standartai. Tačiau visa tai išsprendžiama, tačiau kainuoja pinigus. Ir jei lietuvos parkai nesugeba rasti lėšų net naujuose dujiniuose vidinių švieslenčių įjungti, tai abejoju ar kas dės pinigus ant senų.

      Comment


        Parašė rvr Rodyti pranešimą
        Spėju, kad švieslentės yra Krueger gaminys. Beje tokio tipo švieslenčių tipo niekam dar Lietuvoje nepavyko perprogramuoti.
        O tai ko tam rekia? Kažkokios specialios programinės įrangos, apmokymų kažkokių? Negi neįmanoma perkant 15-a autobusų gauti kartu elementarios instrukcjos kaip naudotis švieslentėmis? Skamba tiesiog neįtikėtinai, kad Lietvoje dar niekam toks stebuklas nepavyko, priversti švieslentes veikti! Būtų juokinga jei ne visiškai graudu.

        Nors bendai Lietuvoje ir naujiem ispaniškiem autobusam vdinių švieslenčių įjungti dar niekam nepavyko ar kažkuriam autobusų parke jau atsirado stebukladarių?

        Edit: Man berašant Komandoras kaip ir atsakė į mano klausimą.

        Comment


          Na, kad mazesni parkai turi sunkumu, as suprantu. Bet konkreciai, pasiziurekit uz kiek pinigu KA perka dalis ir bus aisku, kur tu pinigu galima sutaupyti. Faktas, kad tai netgi butu investicija: autobusai butu patrauklesni keleiviams, reklamos uzsakovams. Kuriems galams KA laiko marketingista, kuris gauna pinigus uz tai, kaip pritraukt keleiviu???
          Paskutinis taisė Garbanius; 2014.10.30, 14:59.

          Comment


            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            O tai ko tam rekia? Kažkokios specialios programinės įrangos, apmokymų kažkokių? Negi neįmanoma perkant 15-a autobusų gauti kartu elementarios instrukcjos kaip naudotis švieslentėmis? Skamba tiesiog neįtikėtinai, kad Lietvoje dar niekam toks stebuklas nepavyko, priversti švieslentes veikti! Būtų juokinga jei ne visiškai graudu.

            Nors bendai Lietuvoje ir naujiem ispaniškiem autobusam vdinių švieslenčių įjungti dar niekam nepavyko ar kažkuriam autobusų parke jau atsirado stebukladarių?

            Edit: Man berašant Komandoras kaip ir atsakė į mano klausimą.
            Jei problema nesuderinami interfeisai, tai pakaktų atitinkamų adapterių arba spyrio į sėdynę programuotojams. Iš savo patirties šioje srityje galiu pasakyti, kad beveik nėra tokių sąsajų, kurių nebūtų įmanomą apjungt, tik reik lėšų. Bet kaip yra iš tikrųjų su Kauno autobusais, nežinia.

            Comment


              Apie kokias lėšas čia šnekama? Juk ne šimtatūkstantinių investicijų reikia...
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Standartiškai apjungiant kažkokias skirtingas technologijas, jei neužtenka vien programinio sprendimo, tai būna daromi adapteriai. Jei tokie adapteriai jau pasaulyje gaminami, tai kapeikas kainuos palyginti. Jei nėra, reiktų gaminti naujus, kas jau gali kainuoti dėl mažo kiekio. Bet abejoju ar tokio primityvaus įrenginio kaip švieslentė suderinimas kainuotų dešimtis tūkstančių.

                Bet nepilstykim iš tuščio į kiaurą, nes niekas iš mūsų nežino tikrų priežasčių, kodėl niekas nepajungia švieslenčių.

                Comment


                  Šiandiena apžiurėjau naujus (senus) "Kauno autobusų" pirkimius. Autobusų salonas tikrai tvarkingas, vairuotojo vieta taip pat, o dėl techninio stovio, "pagyvensim pamatysim".











                  Paskutinis taisė AutoLiet; 2014.10.31, 08:49.

                  Comment


                    Jei rida tikrai 500k, tai dar vaziuos ir vaziuos....

                    Comment


                      Vienoje AutoLiet nuotraukų prietaisų skydelyje matosi didelė žiojėjanti skylė. Esu įsitikinęs, kad ten buvo švieslentės valdymo blokas, kuriuos labai dažnai vežėjas perkelia į naujai perkamus autobusus.
                      Taigi, kol nebus nupirkti nauji valdymo blokai, nebus ir veikiančių švieslenčių.
                      Vilniuje, vis gi, pavyko priversti veikti Krueger firmos švieslentes (ne visas aišku) nupirkus kitokius valdymo blokus (jie yra naudojami ir kai kuriuose Saffle 5000). Bet va, panašu, kad perprogramavimo įranga buvo skolinta, nes tų švieslenčių nuo to pirmojo karto taip ir neperprogramavo.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                        Šiandiena apžiurėjau naujus(senus) "Kauno autobusų" pirkimius. Autobusų salonas tikrai tvarkingas, vairuotojo vieta taippat, o dėl techninio stovio, "pagyvensim pamatysim".

                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Salonas biški kitoks
                        Kauno jau turimų
                        http://fotobus.msk.ru/photo/1181055/
                        ir naujų
                        (žiurėti AutoLiet foto)
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          Užužvakar


                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Parašė rytis001 Rodyti pranešimą


                            O gal žinoma aplinkybių? Kas į ką? Šiaip foto be jokio komentaro, norisi daugiau informacijos

                            Comment


                              Parašė Ofka Rodyti pranešimą
                              O gal žinoma aplinkybių? Kas į ką? Šiaip foto be jokio komentaro, norisi daugiau informacijos
                              Nieko nežinau.
                              Reikėjo nuvažiuoti i tam tikra vietą ir toks atlėkė suluptas.
                              Važiavo 43m.
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                Kažkur matomai "pystelėjo" Lietuviškas ištiktukas , bano galite nedėti
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Nekokybiškos foto atleistinos kai užfiksuota kas nors išskirtinio ar panašiai, o ne šiaip autobuso nuotrauka...

                                  Comment


                                    Prie stoties
                                    686

                                    805
                                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                    Comment


                                      Sporto g.
                                      814

                                      767

                                      664
                                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                      Comment


                                        Vakarykštis foto reportažas iš Kauno.
                                        Pirmieji eina senbuviai:
                                        Den Oudsten B96 #769. Klinikos


                                        Solaris urbino 12 CNG #780


                                        Berkhof Jonckheer #760


                                        Kautros Mercedes benz Sprinter 516CDI #822. Švieslentė taip pat antifotografinė.


                                        Vanhool A300 #681 41-o maršruto vienpamaininiu grafiku


                                        Castrosua City Versus CNG #809. Vytauto pr.


                                        Ir fotoreportažas iš parko
                                        #681 ir Den Oudsten B89 #742
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Tęsinys:
                                          Saffle #214 ir Scania CN113CLB #660


                                          Den Oudsten B89 #739


                                          Vanhool New AG330 #806, kartu su senute Scania ir ispanišku hibridu


                                          #667


                                          #660


                                          #663
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X