O triašiams autobusams Kaune nemontuoja antrą vidinę švieslentę? Atrodytų daug solidžiau. Atitinkamai AGG Vanhoolams antrą ir trečią švieslentes. Juk ta gi vidinė nedaug kainuoja.
Mineti rytcio MAN Lion's City NG363 dar pries gera puse menesio stovejo 6vnt Kauno adampolyje su tranzitiniais lenku numeriais.Dar paklausiau darbuotojo(kolegos) ka autobusus pardavinesit,sako situos autobusus nusipirko kazkoks LT tiesiai islenku o jie tik adampoli stovejo patikrinimui(kaip atstovai) Jai nepamalavo darbuotojas tai tokiu mano dar apie 10 laukiamA. Pasirodo db KA juos turbut ims.
Mineti rytcio MAN Lion's City NG363 dar pries gera puse menesio stovejo 6vnt Kauno adampolyje su tranzitiniais lenku numeriais.Dar paklausiau darbuotojo(kolegos) ka autobusus pardavinesit,sako situos autobusus nusipirko kazkoks LT tiesiai islenku o jie tik adampoli stovejo patikrinimui(kaip atstovai) Jai nepamalavo darbuotojas tai tokiu mano dar apie 10 laukiamA. Pasirodo db KA juos turbut ims.
Aš tik vistiek abejoju ilgų autobusų nauda Kaunui. Vakar po 18h stovėjau geras 20min. Kauno pilies stotelej link Šilainių. Per tą laiką prisižiūrėjau pakankamai autobusų ir dauguma juose buvo po kelis keleivius. Mačiau ir gyvatę 23 maršrute, tai keleivių buvo iki 15.
Aš tik vistiek abejoju ilgų autobusų nauda Kaunui. Vakar po 18h stovėjau geras 20min. Kauno pilies stotelej link Šilainių. Per tą laiką prisižiūrėjau pakankamai autobusų ir dauguma juose buvo po kelis keleivius. Mačiau ir gyvatę 23 maršrute, tai keleivių buvo iki 15.
Užtat bus big city feeling
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Puikūs autobusai pakeisti visus senuosius sudvejintus, sunumeruotus žemiau Nr. 797. Nuo rudens darbo dienomis sudvejinti tiktų ir 3 - ajame (buvo bandymas taip daryti, bet autobusas maršrute dirbo tik vieną dieną) 6 - ajame maršrutuose, keleivių srautas ten pakankamas tokiems autobusams.
Penktadienio vasaros vakaras ne pats tinkamiausias metas stebėti keleivių srautus, dauguma darbus baigia anksčiau, kiti į juos tą dieną važiuoja automobiliais, dar kita dalis išsiskirsto centre po įvairius traukos objektus. Tokie žmonių įpročiai pastebimi penktadieniais po pietų, tuomet pastebimai didesnis automobilių srautas gatvėse, kai kitomis darbo dienomis pasiskirsto piko valandomis.
Įdomu kaip baigėsi ekpermentas su ilgais autobusai Parodos kalne? Kaip suprantu jau nebevažinėja. Važiavo tuomet net seni Den Oudsen 37 maršrutu.
Kas dėl penktadienio vakaro, privačių automobilių buvo labai daug, netgi kamštis nemažas buvo visom kryptim. Visgi manau žmonės ir toliau gausiai persėda į privačius automobilius Kaune
Eksperimentas ir liko eksperimentu, sudvejinti grįžo į tradicinius "savo" maršrutus, sunku pasakyti kodėl buvo atsisakyta tokios minties.
Dėl lengvųjų automobilių, viena iš mano minėų priežaščių dėl penktadienio, kita jau seniau aptarta, nesugebėjimas sukurti alternatyvų keleiviams pasiekti įprastus objektus, panaikinus dauguma maršrutinių taksi, kurie buvo įpratę jais naudotis.
Išsiplėtėme galerijos temoje.
denisas, ar tikrai Varšuva jau taip ima ir nutraukia sutartį? Ten juk viskas vyksta konkursais ir vežama tiek, kiek galioja kontraktas.
Atsiprašau, kad tik dabar tau atsakau, nes ankščiau neturėjau laiko. Taip, Varšuva jau šių metų birželio 30 d. nutraukia sutartį su šiuo Radomo privačiu vežėju "ITS Michalczewski". Kiek girdėjau, kad Varšuvoje įvyko naujojo privatininko konkursas, su kuriuo kontraktas galios 8 metus. Jį laimėjo kažkada Varšuvoje veikęs privatus vežėjas "Arriva", kuris ir pakeis "ITS Michalczewski".
Comment