Beveik istorinis įvykis. Nors kadais ir dirbo 37 maršrute ilgieji autobusai iki maršruto pakeitimo. Atsiprašau dėl nuotraukos kokybės per nešvarų langą geriau nusufotografuosi. 683 autobusas 37 maršrute.
Manau, šis paskutinis "Karosa" autobusas tapo "paveldu" - būtų gražu keliolika metų miese atitarnavusį išsaugot. Ir perdažyt originaliu dažymu, koks buvo.
Manau, šis paskutinis "Karosa" autobusas tapo "paveldu" - būtų gražu keliolika metų miese atitarnavusį išsaugot. Ir perdažyt originaliu dažymu, koks buvo.
Ne, Sakė skers ja peklon...
Ir vairuotojas buvo minėjas jog jam liko apie 2mėn...
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Žiūrint į autobusų nuotraukas (bent jau iš galo) galima teigti, kad "Van Hool New" autobusai dizaino požiūriu atrodo net geriau nei kelioliką metų jaunesni dujiniai "Soliaris". O tie "naujieji" Den Oudsten, tai atrodo senesni nei Ikarusai.
Šiaip gaila, kad ne KA pasirinko ne vokišką techniką, kaip Klaipėda, Panevėžys ar Vilnius. Tikėkimės, kad artėja metas, kai bus perkami tik nauji miesto autobusai, tegul ir turkiški...
Žiūrint į autobusų nuotraukas (bent jau iš galo) galima teigti, kad "Van Hool New" autobusai dizaino požiūriu atrodo net geriau nei kelioliką metų jaunesni dujiniai "Soliaris". O tie "naujieji" Den Oudsten, tai atrodo senesni nei Ikarusai.
Šiaip gaila, kad ne KA pasirinko ne vokišką techniką, kaip Klaipėda, Panevėžys ar Vilnius. Tikėkimės, kad artėja metas, kai bus perkami tik nauji miesto autobusai, tegul ir turkiški...
Na gal ir gerai, kad nepasirinko vokiškos technikos, dėl to turime turbūt geriausia miesto VT įmonę. Vokišką technika žymiai brangesnė, o man asmeniškai ir MB ir MAN pagaminti iki 2000m atrodo dar baisiau nei Kauno Den Oudsen ir Berkhof.
Gražu žiūrėt. Pagaliau baigta bijoti Parodos kalno ir į labiausiai apkrautus Kauno maršrutus pradėti leisti dvigubi autobusai. Gaila, kad jų neperka daugiau, senuosius Saffle ir Berkhof Dudevec jau reiktų pakeistų.
Žiūrint į autobusų nuotraukas (bent jau iš galo) galima teigti, kad "Van Hool New" autobusai dizaino požiūriu atrodo net geriau nei kelioliką metų jaunesni dujiniai "Soliaris". O tie "naujieji" Den Oudsten, tai atrodo senesni nei Ikarusai.
Šiaip gaila, kad ne KA pasirinko ne vokišką techniką, kaip Klaipėda, Panevėžys ar Vilnius. Tikėkimės, kad artėja metas, kai bus perkami tik nauji miesto autobusai, tegul ir turkiški...
Taigi Solarių dizainas keliais metais tikriausiai senesnis nei Den Oudsten'ų. Kol kas gi gaminami vis dar pirmos kartos dizaino Solariai.
Comment