Šio autobuso ilgis berods toks , kaip ir ER9M vagono o gal maišau kažką. Įdomu bus pamatyti mieste juos besisukinėjančius. Kogero tokia jau ne D,DE kategorija , o CE reikalinga tokiam vairuoti
DE ir CE yra tas pats, tik kad viena keleivinis transportas, o kita krovininiai automobiliai
Įdomu, kaip buvo atrinkti vairuotojai jų vairavimui.
Vilniui viskas kiek paprasčiau - kadangi visų sujungtinių autobusų variklis yra priekaboje, jiem užtenka D kategorijos, o čia dar papildomai DE reikia turėti...
Vilniui viskas kiek paprasčiau - kadangi visų sujungtinių autobusų variklis yra priekaboje, jiem užtenka D kategorijos, o čia dar papildomai DE reikia turėti...
Mano manymu uztenka D kategorijos, nes cia yra vientisa transporto priemonė, priekabos kaip ir nėra.
Įdomu, koks čia susirinkusių komentatorių amžius - kai kurių pasisakymai tokios pievos, kad...
Kas liečia kategorijų. Dviejų - trijų sekcijų autobusas sudarytas iš vilkiko ir 1 - 2 priekabų su silfoniniais kompensatoriais (paprasčiau - viskas, kas slepiasi "armonikoje"). Kategorijos nustatomos pagal tai, kur įrengtas variklis. Jei motoras yra vilkike (pvz., Ikarus 280 pirmoji sekcija), tada antroji sekcija skaitosi kaip priekaba, ir jam reikalinga DE kategorija. Jei variklis yra priekaboje (pvz., Vilniaus sudvejinti MAN) - tuomet autobusas skaitosi vientisu bei jam užtenka DE kategorijos. Kas liečia Van Hool AGG. Nežinau, kur jame yra variklis, bet kažkodėl abejoju, kad trečiojoje sekcijoje. Jei tai iš tikrųjų taip, tuomet jam reikalinga DE. Pataisykit, jei klystu.
Tikrai apie autobusus ir bendrai transporto eismą ne ką teišmanantiems "nepilnamečiams" nuo rašinėjimų reiktų susilaikyti...
Tie jūsų vadinami "nepilnamečiai" nemanau ,kad kažkam labai trukdo, jei jaunimas domisi-lai komentuoja, juolab tik darydami kažkokias neesmines klaideles ar reikšdami savo nuomone jie gali tobuleti, daugiau išmokti. Nemanau, kad jiems labai malonu kai suaugę dėdes žaidžia auklėtojus, taip " nušluodami" jaunosios kartos entuziastingą norą diskutuoti, pareikšti savo nuomonę,
Tie jūsų vadinami "nepilnamečiai" nemanau ,kad kažkam labai trukdo, jei jaunimas domisi-lai komentuoja, juolab tik darydami kažkokias neesmines klaideles ar reikšdami savo nuomone jie gali tobuleti, daugiau išmokti. Nemanau, kad jiems labai malonu kai suaugę dėdes žaidžia auklėtojus, taip " nušluodami" jaunosios kartos entuziastingą norą diskutuoti, pareikšti savo nuomonę,
Jei "nepilnamečiai" rašo apie miestui skirto autobuso "greitį-110", tai jau tegul laukia paauklėjimų. Svaigimas greičiais - dalykas tikrai neleistinas ...
Jei automagistralėje kažkam leidžiama išvystyti 110, dar nereiškia kad kiekvienas turi tiek spausti... KET automagistrale važiuoti neleidžia, jei nepasiekiamas greitis-60.
Šiaip forumiečiams į klausimus, kurie yra nekvalifikuoti bet pateikti tvarkingai (kur nesunku įžiūrėti norą tobulėti, o ne pagiežą naujų autobusų įsigijimui), atsakinėti reikia kantriai, suprantamai ir kvalifikuotai.
Jei "nepilnamečiai" rašo apie autobuso "greitį-110", tai jau tegul laukia paauklėjimų. Svaigimas greičiais - dalykas tikrai neleistinas ...
Jei automagistralėje kažkam leidžiama išvystyti 110, dar nereiškia kad kiekvienas turi tiek spausti... KET automagistrale važiuoti neleidžia, jei nepasiekiamas greitis-60.
Šiaip forumiečiams į klausimus, kurie yra nekvalifikuoti bet pateikti tvarkingai (kur nesunku įžiūrėti norą tobulėti, o ne pagiežą naujų autobusų įsigijimui), atsakinėti reikia kantriai, suprantamai ir kvalifikuotai.
Taip iš ties... šito nepastebėjau :/ Sutinku su jumis kolega 100 procentų (y)
Įdomu, koks čia susirinkusių komentatorių amžius - kai kurių pasisakymai tokios pievos, kad...
Kas liečia kategorijų. Dviejų - trijų sekcijų autobusas sudarytas iš vilkiko ir 1 - 2 priekabų su silfoniniais kompensatoriais (paprasčiau - viskas, kas slepiasi "armonikoje"). Kategorijos nustatomos pagal tai, kur įrengtas variklis. Jei motoras yra vilkike (pvz., Ikarus 280 pirmoji sekcija), tada antroji sekcija skaitosi kaip priekaba, ir jam reikalinga DE kategorija. Jei variklis yra priekaboje (pvz., Vilniaus sudvejinti MAN) - tuomet autobusas skaitosi vientisu bei jam užtenka DE kategorijos. Kas liečia Van Hool AGG. Nežinau, kur jame yra variklis, bet kažkodėl abejoju, kad trečiojoje sekcijoje. Jei tai iš tikrųjų taip, tuomet jam reikalinga DE. Pataisykit, jei klystu.
Priekyje ir gale yra tas pats numeris tai reiskiasi yra vientisa transporto priemone tai ja vairuot nera reikalinga jokia papildoma kategorija be D (ji yra vadinama ne su priekaba o su lanksciu remu). Bet atrenkant vairuotojus kas vairuos atsizvelgiama kad turetu DE kategorija.
Priekyje ir gale yra tas pats numeris tai reiskiasi yra vientisa transporto priemone tai ja vairuot nera reikalinga jokia papildoma kategorija be D (ji yra vadinama ne su priekaba o su lanksciu remu). Bet atrenkant vairuotojus kas vairuos atsizvelgiama kad turetu DE kategorija.
Pagaliau atsirado blaivesnis protas Teisingai. Būtent taip ir yra.
Kolega forumietis yra visiškai teisus. Variklis yra tarp I ir II tilto, kairėje pusėje. Tai yra tipinis DAF'o variklis, visiems parke puikiai žinomas, nes analogiški varikliai sumontuoti dyzeliniuose "solaris" autobusuose, xf ir kitų serijų vilkikuose. Viskas ten gana tipiška ir paprasta, tačiau remontas komplikuotas dėl erdvės aplink variklį trūkumo. Aušinimo radiatoriai ir čia užkelti ant stogo, yra kondicionieriai. Kad autobuso rėmai nebūtų sulaužyti varant atbulomis ir užskersavus priekabą, įrengta stabdžių blokavimo sistema.
Kolega forumietis yra visiškai teisus. Variklis yra tarp I ir II tilto, kairėje pusėje. Tai yra tipinis DAF'o variklis, visiems parke puikiai žinomas, nes analogiški varikliai sumontuoti dyzeliniuose "solaris" autobusuose, xf ir kitų serijų vilkikuose. Viskas ten gana tipiška ir paprasta, tačiau remontas komplikuotas dėl erdvės aplink variklį trūkumo. Aušinimo radiatoriai ir čia užkelti ant stogo, yra kondicionieriai. Kad autobuso rėmai nebūtų sulaužyti varant atbulomis ir užskersavus priekabą, įrengta stabdžių blokavimo sistema.
O kaip būtų galima paaiškinti variklių darbo garso skirtumą, jei jie visi vienodi? Ar dėl garso izoliacinių medžiagų skirtingų, jaučiamas tas skirtumas?
Visų pirma, dėl komponuotės skiriasi išmetimo sistema. Van hoole daug didesnis bakelis, ir vamzdynas ilgesnis. Solaryje bakelis yra stačiakampis dėl vietos trūkumo. Antra, teisingai pastebėta, izoliacinės medžiagos. O šiaip, noriu pastebėti, labai jaučiasi jog tai vilkikų varikliai. Labai trankūs, grubūs.
Comment