Bet kodel negalima nupirkti nauju svieslenciu is Lenkijos? Ne karve jos kainuoja, o solidumas smarkiai padideja. Kazkaip iskelus salygas privatininkams, jos kaip mat ijungiamos/irengiamos, o cia vis finansu nera..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Įdomu, ar Kauno Autobusai turi savo programuotoją, ar samdo įmonę: čia klausimas Virtęs Pelenais.
Spėju problema yra ta, kad nesutampa autobuso kompiuterio ir švieslenčių interfeiso standartai. Tačiau visa tai išsprendžiama, tačiau kainuoja pinigus. Ir jei lietuvos parkai nesugeba rasti lėšų net naujuose dujiniuose vidinių švieslenčių įjungti, tai abejoju ar kas dės pinigus ant senų.
Comment
-
Parašė rvr Rodyti pranešimąSpėju, kad švieslentės yra Krueger gaminys. Beje tokio tipo švieslenčių tipo niekam dar Lietuvoje nepavyko perprogramuoti.
Nors bendai Lietuvoje ir naujiem ispaniškiem autobusam vdinių švieslenčių įjungti dar niekam nepavyko ar kažkuriam autobusų parke jau atsirado stebukladarių?
Edit: Man berašant Komandoras kaip ir atsakė į mano klausimą.
Comment
-
Na, kad mazesni parkai turi sunkumu, as suprantu. Bet konkreciai, pasiziurekit uz kiek pinigu KA perka dalis ir bus aisku, kur tu pinigu galima sutaupyti. Faktas, kad tai netgi butu investicija: autobusai butu patrauklesni keleiviams, reklamos uzsakovams. Kuriems galams KA laiko marketingista, kuris gauna pinigus uz tai, kaip pritraukt keleiviu???Paskutinis taisė Garbanius; 2014.10.30, 15:59.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąO tai ko tam rekia? Kažkokios specialios programinės įrangos, apmokymų kažkokių? Negi neįmanoma perkant 15-a autobusų gauti kartu elementarios instrukcjos kaip naudotis švieslentėmis? Skamba tiesiog neįtikėtinai, kad Lietvoje dar niekam toks stebuklas nepavyko, priversti švieslentes veikti! Būtų juokinga jei ne visiškai graudu.
Nors bendai Lietuvoje ir naujiem ispaniškiem autobusam vdinių švieslenčių įjungti dar niekam nepavyko ar kažkuriam autobusų parke jau atsirado stebukladarių?
Edit: Man berašant Komandoras kaip ir atsakė į mano klausimą.
Comment
-
Standartiškai apjungiant kažkokias skirtingas technologijas, jei neužtenka vien programinio sprendimo, tai būna daromi adapteriai. Jei tokie adapteriai jau pasaulyje gaminami, tai kapeikas kainuos palyginti. Jei nėra, reiktų gaminti naujus, kas jau gali kainuoti dėl mažo kiekio. Bet abejoju ar tokio primityvaus įrenginio kaip švieslentė suderinimas kainuotų dešimtis tūkstančių.
Bet nepilstykim iš tuščio į kiaurą, nes niekas iš mūsų nežino tikrų priežasčių, kodėl niekas nepajungia švieslenčių.
Comment
-
Vienoje AutoLiet nuotraukų prietaisų skydelyje matosi didelė žiojėjanti skylė. Esu įsitikinęs, kad ten buvo švieslentės valdymo blokas, kuriuos labai dažnai vežėjas perkelia į naujai perkamus autobusus.
Taigi, kol nebus nupirkti nauji valdymo blokai, nebus ir veikiančių švieslenčių.
Vilniuje, vis gi, pavyko priversti veikti Krueger firmos švieslentes (ne visas aišku) nupirkus kitokius valdymo blokus (jie yra naudojami ir kai kuriuose Saffle 5000). Bet va, panašu, kad perprogramavimo įranga buvo skolinta, nes tų švieslenčių nuo to pirmojo karto taip ir neperprogramavo.
Comment
-
Kauno jau turimų
http://fotobus.msk.ru/photo/1181055/
ir naujų
(žiurėti AutoLiet foto)Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
O gal žinoma aplinkybių? Kas į ką? Šiaip foto be jokio komentaro, norisi daugiau informacijos
Comment
-
Parašė Ofka Rodyti pranešimąO gal žinoma aplinkybių? Kas į ką? Šiaip foto be jokio komentaro, norisi daugiau informacijos
Reikėjo nuvažiuoti i tam tikra vietą ir toks atlėkė suluptas.
Važiavo 43m.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Vakarykštis foto reportažas iš Kauno.
Pirmieji eina senbuviai:
Den Oudsten B96 #769. Klinikos
Solaris urbino 12 CNG #780
Berkhof Jonckheer #760
Kautros Mercedes benz Sprinter 516CDI #822. Švieslentė taip pat antifotografinė.
Vanhool A300 #681 41-o maršruto vienpamaininiu grafiku
Castrosua City Versus CNG #809. Vytauto pr.
Ir fotoreportažas iš parko
#681 ir Den Oudsten B89 #742
Comment
Comment