25 - tai kol kas laikinas maršrutas, važiuojantis į Karmėlavos kapines Motinos dienos bei Visų Šventųjų ir Vėlinių progomis. Manyčiau, kad reikėtų pamąstyti ir apie pastovų, tegul ir sezoninį, maršrutą, nes kapinės yra miesto. Dabar situaciją gelbsti 120 mikriukas, bet jam nunykus, tai taptų būtinybe. Kita vertus, jau dabar suskurtas pastovus autobusų maršrutas pagelbėtų mikriukui greičiau nunykti.
O tai koks skirtumas tarp 25 ir 29 autobusų jei visi važiuoja ta pačia trasa. Tik vienas užsuka į kapus kitas nea. Plius ta pačia kryptimi 50 autobusas važiuoja, kuris net pigiau veža nei visuomeninis transportas. Tai žmogui taupančiam pinigus tikrai nėra toli nueiti iki magistralinio kelio, o kas skuba rinksis mikriukus, kurie veža greičiau, dažniau kursuoja ir stoja bet kur.
Tuo tarpu 50 autobusą išvis reik naikinti, kaip tokius triperius, antikvarinius autobusus galima leisti važiuoti per visą miestą ir net centrinę dalį. Kai autobusų amžius svyruoja apie 20 metų.
25 - tai kol kas laikinas maršrutas, važiuojantis į Karmėlavos kapines Motinos dienos bei Visų Šventųjų ir Vėlinių progomis. Manyčiau, kad reikėtų pamąstyti ir apie pastovų, tegul ir sezoninį, maršrutą, nes kapinės yra miesto. Dabar situaciją gelbsti 120 mikriukas, bet jam nunykus, tai taptų būtinybe. Kita vertus, jau dabar suskurtas pastovus autobusų maršrutas pagelbėtų mikriukui greičiau nunykti.
Iki kapinių dar važiuoja Kauno rajono 50-ojo maršruto autobusai; kai kuriais reisais veža iki kapinių ir nebūna perpildytas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
O tai koks skirtumas tarp 25 ir 29 autobusų jei visi važiuoja ta pačia trasa. Tik vienas užsuka į kapus kitas nea. Plius ta pačia kryptimi 50 autobusas važiuoja, kuris net pigiau veža nei visuomeninis transportas. Tai žmogui taupančiam pinigus tikrai nėra toli nueiti iki magistralinio kelio, o kas skuba rinksis mikriukus, kurie veža greičiau, dažniau kursuoja ir stoja bet kur.
Tuo tarpu 50 autobusą išvis reik naikinti, kaip tokius triperius, antikvarinius autobusus galima leisti važiuoti per visą miestą ir net centrinę dalį. Kai autobusų amžius svyruoja apie 20 metų.
Skirtumas tas, kad trasos nėra vienodos, tik didžiąja dalimi dubliuojamos. Ir čia požiūrio klausimas. Kodėl iki šiol 16-asis darbo dienomis ir savaitgaliais važiuoja tuo pačiu numeriu, nors maršrutai skiriasi? Tai labai klaidina. Iki šiol Kauno miesto savivaldybė laikosi principo, kai maršruto numeriui sudaromos šalutinės trasos, o jei maršrutas kursuoja rajone - suteikiamas kitas numeris arba numeris su raide. Tokia makalynė yra nepatogi.
Geriausia ir aiškiausia keleiviams tokia numeracija, kai skirtinga trasa važiuojantis maršrutas numeruojamas prie pagrindine trasa važiuojančio maršruto numerio pridedama raidė. Pvz., turėtų būti:
16 Kazliškiai - Kauno pienas
16A Kazliškiai - Kitron
16B Kazliškiai - Kalvarijų g. - Kauno pienas
16C Kazliškiai - Kauno pilis
Stotelėse tvarkaraštis būtų pateikiamas kaip vieno maršruto (16/A/B/C), prie konkretaus laiko nurodant raidę. O internete tvarkaraščių peržiūra ir dabar galima klasikiniu bei maršruto paieškos būdu.
Įvedus tokią numeraciją, būtų patogiau keleiviams, nes pasitaiko vairuotojų, kurie senesniuose autobusuose pamiršta pakeisti kryptį nurodančią lentelę. Keleiviams būtų patogiau, nes iš maršruto numerio su raide iškart būtų aišku, kur važiuoja. Dabar gi reikia ne tik numerį, bet ir krypties tikslinančią lentelę žiūrėti.
Gaila, kad Lietuvoje iki šiol nėra vieningos numeracijos:
Vilniuje yra mišri numeracija, nors labiau linkstama numeruoti su raidėmis.
Kaune raidžių vengiama.
Klaipėdoje ir Šiauliuose numeruojama raidėmis arba atskiru numeriu (kas vėlgi yra nepatogu).
Su tokia numeracija būtų galima sujungti kai kuriuos maršrutus.
Kalbant apie 50-ąjį maršrutą - jis yra visuomeninis transportas, lygiai kaip ir maršrutiniai taksi ar municipalinis transportas. Dėl maršruto panaikinimo - labai savanaudiškai kalbi, nes maršrutas reikalingas rajono gyventojams, juk tai yra rajono maršrutas. Dėl vežėjo požiūrio į keleivius ir transporto priemonių amžiaus - kitas klausimas. Bet naikinti - kvailiau turbūt negalėjai sugalvoti
Vakar Kaune dėl dviračių maratono 3, 4, 23, 35 ir 46 maršrutų autobusai 10-18 val. važiavo pakeistomis trasomis.
Nuotraukos:
Vytauto Didžiojo tiltas
742
630
H. ir O. Minkovskių gatvė
646
794
605
634
O ar ilgas autobusas išsisukiotų Šilainių plente?
Iš tikro, tai nesuprantu, kodėl nebuvo galima iki Romainių pratęsti 10 -o. Visiška nesąmonė dabartinio 39 trasos atkarpa Šilainiuose.
Isisuka kuo puikiausiai. Iki paskutines 24 gyvavimo dienos marsute dazniausiai matydavau 3 ilgus autobusus ir viena Solari. Gal cia laikinai tikekimes. Na, o pas sprendimas man ir toks labai jau ekonomiskai taupus.
Gal truputi OT, bet domintu siek tiek info apie privacius autobusus uzsakomajam reisui. Kas Kaune gali pasiulyti normalu 30-40 vietu autobusa? Kolkas ziureta "Kautra" ir "Uma trans". "Kautros" minusas, kad nezino ar gales pasiulyt autobusabe logotipu, o sanciu firmos, kiek mazoki ju tie ant MB bazes turimi midbusai.
O ar ilgas autobusas išsisukiotų Šilainių plente?
Iš tikro, tai nesuprantu, kodėl nebuvo galima iki Romainių pratęsti 10 -o. Visiška nesąmonė dabartinio 39 trasos atkarpa Šilainiuose.
10-o per dažnas kursavimas Romainiams. O jeigu pratęsti tik dalį autobusų, tai jau bus labai sunku suderinti tvarkaraščius ir padaryti tolygų grafiką. Visai įmanoma, kad atvažiuos du autobusai su 5 min. intervalu, ir paskui 30 min.- jokio.
Gal truputi OT, bet domintu siek tiek info apie privacius autobusus uzsakomajam reisui. Kas Kaune gali pasiulyti normalu 30-40 vietu autobusa? Kolkas ziureta "Kautra" ir "Uma trans". "Kautros" minusas, kad nezino ar gales pasiulyt autobusabe logotipu, o sanciu firmos, kiek mazoki ju tie ant MB bazes turimi midbusai.
Comment