Tai, kas šiandien būtų praktiškai neįmanoma: MB O405GN nr. 516, kuris kiekvieną darbo dieną be išimčių dirba 55A maršrutu, 2009-12-15 dėl didelio autobusų trūkumo buvo išleistas į 80 maršrutą:
Tai, kas šiandien būtų praktiškai neįmanoma: MB O405GN nr. 516, kuris kiekvieną darbo dieną be išimčių dirba 55A maršrutu, 2009-12-15 dėl didelio autobusų trūkumo buvo išleistas į 80 maršrutą:
Kadangi nuo liepos 1 d. priemiesčio maršrutuose nebelieka Romekso griuvenų, nusprendžiau šiandien jas pafotografuoti. Tikėjausi, kad sulauksiu visų MB O405 ir Arna, tačiau tik grįžęs namo ir patikrinęs Romekso mašinų TA Regitros puslapyje, supratau, kad situacija yra tragiška: iš 11 mašinų, kurios dar turėtų egzistuoti ir kurios leidžiamos į maršrutus (turistinio Neoplan N1116 jie nė už ką į priemiestį neleistų), TA galioja tik pas 4. O juk maršrutų aptarnavimui reikia 6!!!
Pirmosios griuvenos belaukiant:
Volvo 7700A, nr. 704, 19 maršrutas, Liepkalnio gatvė
13:32 (vėluoja 2 min.) - Iveco Daily - pats geriausias įmonės "autobusas". Tiesa, važiuoja jis į Laibiškes (211 marš.), o ne į Keipūnus (200 marš.), kaip nurodyta lentelėje.
13:51, 206 maršrutas - paskutinis šios dienos maršruto reisas ir vienintelis, kuris važiuoja pro Padvarninkus ir Kuosinę. Autobuso nebuvo.
14:02 (laiku), 202 maršrutas į Senasalį - Mercedes-Benz Vario 614D - atrodo nekaip, garsas irgi nekoks. Na, bent jau atvažiavo.
14:16, 196 maršrutas - 2-asis šios dienos maršruto reisas (sekantis ir paskutinis - už 2 val.) Maršrutas vienintelis, kuris važiuoja pro Gudžius ir Didžiąją Kuosinę. Autobuso nebuvo ir nėra garantijos, kad tasai "už 2 val." irgi atvažiavo.
14:41, 198 maršrutas - paskutinis maršruto reisas į Laibiškes. Sekantis "patogiausias" autobusas - 200 į Keipūnus už 4 val. + 5 km pėsčiomis. Autobuso nebuvo ir be garantijos, kad 18 val. bus autobusas į Keipūnus.
15:07 (vėluoja 7 min.) 204 maršrutas - paskutinis maršruto reisas į Slabadą. Prieš tai važiavo į Keipūnus 200 maršrutu 12:20 val. nuo Vilniaus AS; grįždamas atgal į Pelesos st. atvyko 7 min. anksčiau tvarkaraščio. Vairuotojas stovėdamas visąlaik spaudė akceleratorių, matyt tam, kad neužgestų "traktoriaus" variklis. Tai yra vienintelis didelis Romekso autobusas, kuris turi teisę kažkur išvažiuoti.
Maždaug tuo laiku, kai turėjo būti 206 maršrutas, pravažiavo baltarusių Radzimičius į Ašmeną. Vežė keletą stovinčių keleivių, bet vargu ar net visi sėdintys keleiviai privažiuos iki Baltarusijos sienos. Naujuoju Minsko plentu važiuoja tik tarptautiniai maršrutai - priemiestinio susisiekimo ten nėra.
Transrevis pradėjo pamažu išpardavinėti savo mašinas - vieną pardavė Almir'ui, kitą - Litbus'ui:
Almir neseniai įsigijo 2 MB Sprinter. Vienas jų - ex-Transrevio BGH085. Vakar nufotografuoti nepavyko, nes 113 ir 115 maršrutuose jo nebuvo. Greičiausiai dirba 74-u.
Kita naujiena - birželį įsigytas MB Sprinter 313CDI iš Lenkijos. Jeruzalės / Kalvarijų g., 113 maršrutas.
Panašu, kad vakar VRAPas su rajono savivaldybe bandė gelbėti jau beveik nuskendusį Romekso laivą - likus 2 dienoms iki maršrutų perėmimo, išsiuntė savo autobusą kamšyti spragų. Tiesa, 15:18 val. važiuojantis Antakalnio g. autobusas nelabai įsipaišo į 202 (žr. lentelę) ar 200 (buvo parašytas kitoje lentelės pusėje) maršrutų grafiką.
Comment