Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikrai patvirtinu Mettal zodzius kad Heuliez langai neatsidare pilnai, kada kam idomu gales konstrukcija pastudijuot vaziuojant sio modelio autobusu. O tie "nauji" MAN is Prancuzijos galbut ir is pietu, todel ir langai tokie. Vokietijoj standartai tokiu neleidzia.
    Bet tie 595 ir 596 tikrai baaaisiai atrodo. Kaip ir dera Europos "centrui".

    Comment


      Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
      Tikrai patvirtinu Mettal zodzius kad Heuliez langai neatsidare pilnai, kada kam idomu gales konstrukcija pastudijuot vaziuojant sio modelio autobusu. O tie "nauji" MAN is Prancuzijos galbut ir is pietu, todel ir langai tokie. Vokietijoj standartai tokiu neleidzia.
      Bet tie 595 ir 596 tikrai baaaisiai atrodo. Kaip ir dera Europos "centrui".
      Šie MAN yra iš Bordo miesto, Prancūzijos. Jau yra sklinda kalbos, kad šie autobusai visiškas šlamštas. Na, laikas parodys kaip iš tikrųjų yra.

      Foto Prancūzijoje:


      © Olivier Meyer, transbus.org
      Paskutinis taisė Mettal; 2012.02.02, 22:15.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Šie MAN yra iš Bordo miesto, Prancūzijos. Jau yra sklinda kalbos, kad šie autobusai visiškas šlamštas. Na, laikas parodys kaip iš tikrųjų yra.

        Foto Prancūzijoje:

        Atvaizdas

        © Olivier Meyer, transbus.org
        man atrodo, ar šio autobuso nuotraukoje nėra pilnai atsidarančių langų?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Šie MAN yra iš Bordo miesto, Prancūzijos. Jau yra sklinda kalbos, kad šie autobusai visiškas šlamštas. Na, laikas parodys kaip iš tikrųjų yra.

          Foto Prancūzijoje:

          Atvaizdas

          © Olivier Meyer, transbus.org
          Ką turi omeny, sakydamas šlamštas ? Ar prancūzų transportininkus nuvylė surinkimo kokybė ar kokie važiuoklės gedimai ? Juk šie NG buvo surinkti Vokietijoje ?

          Comment


            Truputį keista, kad perkami autobusai, kurie jau dabar puikiai tiktų į nurašytų autobusų eilę. Spėju, jog tai daroma norint pakeisti ilgąsias Karosas į žemagrindžius autobusus ? Ar neprotingiau buvo pataupyti ir nusipirkti kažką panašaus į prieš porą metų pirktus prailgintus naudotus Man"us minkštomis sėdynėmis?

            Comment


              Parašė neoplan Rodyti pranešimą
              Truputį keista, kad perkami autobusai, kurie jau dabar puikiai tiktų į nurašytų autobusų eilę. Spėju, jog tai daroma norint pakeisti ilgąsias Karosas į žemagrindžius autobusus ? Ar neprotingiau buvo pataupyti ir nusipirkti kažką panašaus į prieš porą metų pirktus prailgintus naudotus Man"us minkštomis sėdynėmis?
              Idomiausia tai, kad Karosa autobusai yra 1996-1999 metu, o cia perkami tokio pat amziaus...

              Comment


                Man atrodo, geriau jau toks MAN, nei kinijos autobusu pramones "stebuklai", kuriu dabar jau pilna Rusijoje, ir kuriuos keikia visur kur tik pamatysi.

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  man atrodo, ar šio autobuso nuotraukoje nėra pilnai atsidarančių langų?
                  Kaip suprasti „pilnai atsidarančiu“? Net Afrikoje tokių nėra, kad visas langas atsidarinėtų. Čia autobusas, o ne buto langas . Iš šios pusės yra 1 orlaidė priekaboje ir 1 priekinėje sekcijoje, iškart už 2 durų.

                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                  Ką turi omeny, sakydamas šlamštas ? Ar prancūzų transportininkus nuvylė surinkimo kokybė ar kokie važiuoklės gedimai ? Juk šie NG buvo surinkti Vokietijoje ?
                  Gal ir surinkti Vokietijoje, bet eksploatuoti Prancūzijoje. Tiesiog jų būklė nėra pati idealiausia, tačiau visa tai yra tik paskalos. Aš jokiu būdu nesakau, kad visa tai yra tiesa .
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Foto Prancūzijoje:

                    Atvaizdas

                    © Olivier Meyer, transbus.org
                    Atidžiau įsižiūrėjus į Mettal pateiktą prancūzišką nuotrauką (turbūt joje vienas iš į Vilnių atkeliavusių autobusų), matyti, kad joje langai tokie patys, kaip ir 1132 darytose 595-to ir 596-o nuotraukose.

                    T.y. visi šoniniai langai (išskyrus pirmus - už pirmųjų durų ir vairuotojo bei paskutinius - mažus, šalia variklio) yra iš dviejų vienodo dydžio (žemagrindėje autobuso dalyje po jomis dar yra horizontalus lango elementas) vertikaliai atskirtų dalių, kurių viena turi potencialą būt paslinkta Kiek ji pasislenka, belieka spėlioti.

                    Čia dar viena prancūziška nuotrauka (iš puslapio, kuriame turbūt ir išvardinti į Vilnių atvaryti autobusai ), kur iš vidaus matosi tie dideli langai su rankenėlėmis:


                    Taigi, ne visai panašu į Heuliez variantą, kur langas suskaidytas į daugiau sekcijų su vidurinėje dalyje atsidarančiu mažesniu langu. Nors, pagal Heluliez nuotrauką irgi atrodo, kad turėtų atsidaryt daug, tai gal kažkokie ribotuvai įtaisyti.

                    Na, bet sulauksim "naujųjų" MAN-ų gatvėse ir bus galima iš arčiau pažiūrėt ir pačiupinėt

                    Comment


                      Vienintelis toks Vilniaus autobusų parke MAN NG272 numeris 429 su vidurinėm ir galinėm durim, kurios atsidaro į lauko pusę ir su kuriom būna daug problemų, Studentų miestelis, 5 maršrutas.

                      Paskutinis taisė 1132; 2012.02.03, 22:51.

                      Comment


                        MAN NG262, nr. 597, 55A maršrutas, st. Vaikų ligoninė.



                        Variklis kažkaip "netraukia", o ir salonas labai neįprastas neprancūzo akims:



                        Sėdynių išdėstymas priekaboje ir pačių sėdynių „konfortas“ nekoks. Jos kažkokios per mažos. Beje, priekaboje labai kvailai padaryta priešpaskutinė sėdynių eilė: paprastai ten sėdintys atgręžti į priekį, o čia - į galą. Šitaip gaunasi, kad priekaboje yra 4 „kupė“ + dar 2 priekyje. Vis dėlto, tai yra geriau, nei šoninės sėdynės. Nuotraukoje - priešpaskutinės eilės sėdynės.



                        Dėl orlaidžių languose: iškart galiu nuraminti - ten sumontuoti ribotuvai, kurie neleidžia lango atidaryti daugiau nei ~12-14 cm.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Visi (na, nemačiau tik 592) Neoplan N4407 Centroliner jau turi veikiančias švieslentes. Šaunu yra tai, kad numeris yra paryškintas ir dabar iškart matosi, kad tai numeris, o ne maršruto krypties dalis

                          Neoplan N4407 Centroliner, nr. 591, 52A maršrutas, Raudonbalės st.

                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Vasario 6:
                            Saffle 5000 #907 25maršrutas.


                            Carrus K204 City L #807 50maršrutas.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Avarijos į maršrutus grįžo 919:

                              871:


                              Comment


                                Karosa b841 #231 19maršrutas


                                Mercedes-Benz 0405G #520 12maršrutas
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Vienintelis MAN NG262 autobusas, su kalpokais ant visų ratų. Atsiemu savo žodžius apie ši modeli, nežinau kaip kiti autobusai bet šitas autobusas be turbinos į kalną laisvai užvažiuoja 40 km/h greičiu, kur dujinis autobusas su turbina nevisada išgali į kalna tokiu greičiu užvažiuoti. Graražinis numeris 598, 47 maršrutas Pilaitė, Bitėnų st.





                                  Vairuotojaus kabina, iš esmės man viskas šitame autobuse patiko ir kabina gražiai sutvarkyta, bet yra vienas trūkumas dėl durų atidarymo, ten kur turėtų būti mygtukas 1-osioms durims atidaryti, ten atsidaro 3-iosios durys, o kur turi atsidaryti 3-iosios durys, ten atsidaro 1-oios durys, 2-ujų durų mygtukas liko savo vietoje.



                                  Dar porą nuotraukų iš šono.





                                  Autobusų parko technikinė pagalba Horten numeris 6076 nutempė į parką autobusą MAN NG313 CNG numeris 877, nuotraukoi toliau matosi kaip mechanikai priekinį ratą apžiūri, Stotis Geležinkelio gatė.



                                  "Spoilerių mažasis broliukas" Heuliez GX217 CNG numeris 908, Stotis, Seinų gatvė, 13 maršrutas.

                                  Paskutinis taisė 1132; 2012.02.16, 10:21.

                                  Comment


                                    Nedažnai pamatysi sudvigubintą autobusą su gale pritaisytu purvosaugiu.

                                    Comment


                                      Mercedes-Benz 0405G(3) #531
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        Mercedes-Benz 0405G(3) #531
                                        Atvaizdas
                                        Kad tamsta čia yra Vilniaus autobusų fotogalerija, o ne apdriskusių autobusų sedynių fotogalerija.



                                        "Centvalis" firmos Mercedes Benz O405G, Fabijoniškių žiedas, 062 maršrutas.





                                        Comment


                                          Nors šiemet nemokamu maršrutu Katedros a. - Litexpo (knygų mugė) važiuoja 2 autobusai (kursavimo intervalas kas 30 min.), bet jie vistiek visiškai prisipildo jau prie Arkikatedros- toks lankytojų antplūdis šiųmetinėje knygų mugėje. Kiek mačiau, tik po 18 val. link Litexpo autobusai jau važiavo laisvesni, o štai miesto centro link važiavo sausakimši iki pat maršruto darbo pabaigos. Keleivių netruko ir pro Parodų rūmus važiuojančiuose autobusuose ir troleibusuose. Beje, mačiau ir pro Parodų rūmus važiuojantį 100 maršruto mikroautobusą (kai iš tiesų jis turi važiuoti Oslo gatve). Matyt, nusprendė papildomai užsidirbti. Visa automobilių stovėjimo aikštelė prie Litexpo ir Parodos gatvės kelkraštis buvo užstatyti automobiliais, užstatyta buvo ir Laisvės pr. pirmoji juosta tarp Parodų ir Architektų gatvių.

                                          Taigi nemokamu Knygų mugės maršrutu dirbo du Mercedes-Benz O405N2 autobusai - Nr. 500 (šis dirbo šiuo maršrutu ir praeitais metais) ir 505.
                                          Deja, pavyko pagauti tik 505. Juo ir pravažiavau nuo Lukiškių iki Litexpo.





                                          Maršruto lentelė iš arčiau


                                          Maršruto autobusams įrengta žiedinė stotelė prie įėjimo į Litexpo. Tiesa, joje keleiviai tik įlaipinami. Išlaipinami jie prie Neste degalinės, vėliau autobusas 10 min. (tokia atstova pagal grafiką) stovi Laisvės pr. pirmojoje juostoje. Privežti keleivių prie pat Litexpo neįmanoma dėl to, kad užstatyta Parodų gatve pravažiuoti pakankamai sunku, o vėliau autobusas paprasčiausiai neturės kur stovėti.

                                          "Žiedas"



                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X