Savaitės naujiena: MB O405GN2 CNG, nr. 922 - pirmoji darbo maršrutuose diena.
Be 922, dar 46 maršrutu važinėjo (bent jau ryte) dar viena įdomybė: Volvo 7700 nr. 766, kuris prieš kurį laiką buvo smarkiai sudaužytas 13 maršrute. Deja, popiet jo jau neaptikau - visi 7 maršruto autobusai buvo švediški dujinukai. Neįsivaizduoju, kaip čia taip gavosi, bet 766 vidurinių durų viena pusė yra nuimta nuo 710/711/712 - ant jos yra reklamos fragmentas.
Sėdynės minkštos, bet rimtesniu atveju tai kentėtų kėlių girnelės daugumai žmonių...
juolab, kad šiuose autobusuose faktiškai nėra rankenų (kurie įprastuose autobusuose būna prie sėdynių pritvirtinti). o čia pora turėklų prie klibančios pagalvėlės pridėtos, ir dar plonyčiu metalu pritvirtinta atvirai pasakius, man šis (ir kiti likę 4) autobusas yra didžiausia gėda Vilniuje
juolab, kad šiuose autobusuose faktiškai nėra rankenų (kurie įprastuose autobusuose būna prie sėdynių pritvirtinti). o čia pora turėklų prie klibančios pagalvėlės pridėtos, ir dar plonyčiu metalu pritvirtinta atvirai pasakius, man šis (ir kiti likę 4) autobusas yra didžiausia gėda Vilniuje
Didžiausia gėda yra švediški dujiniai bei MAN NG232 CNG. O šitie tiesiog pagaminti su netikusia sėdynių komplektacija ir labiau skirti priemiesčiui, nei miestui. Be jų, dar yra MB O405/Hess autobusai, kuriuose yra bent 1 eilė sėdynių virš priekinės ratų ašies, kur praktiškai neįmanoma sėdėti - keliai vos ne krūtinės lygyje.
Comment