Nezinau tiksliai,todel nesigincysiu,nors esu girdejes kaip tik visiskai priesingas kalbas. Nauji pirkti aisku lizingu ir priklauso bankams,bet lizingu juos pirko ne autobusu parkas atseit. Tas pats ir su senais autobusais-visi jie priklauso kitoms firmoms ,o ne autobusu parkui. Parko balanse palikti tik visiskai beverciai autobusai: karosos ir keletas griuvenu mersu.
Nors jei tu tvirtini,kad tiksliai zinai jog visi autobusai yra parko balanse.....gal but ,nezinau
Ir šiuose autobusuose švieslentės taip pat neveiks?
Ne, ir lyg to dar betrūktų, jie yra žemagrindžiai, bet nepritaikyti neįgaliesiems su judėjimo negalia - prie durų per patį įėjimo vidurį stovi turėklai, kurie ten visiškai nereikalingi.
P.S. Šiandien jau dirbo visi 3 Heuliez'ai - 871 47-u ir 872 6-u maršrutais. Pastarasis dirbo žemagrindžio grafiku.
Iš šono - dar nieko, o kampu -
Įdomu kiek pratemps šitie Eiljė (taip taip - Heuliez reikia skaityti būtent šitaip) mūsų sąlygomis
Čia foto iš užvakar (ir penktadienio - 873):
871 Atvaizdas
Heuliez... Idomu, kiek vasara bus nutrauktu ranku ir iskritusiu per lankga vaiku?... Paziurekite i langus...
Nebus. Nebent "šiuolaikiniai tėveliai" bus labai užsiėmę aptarinėdami tūsus, o ne žiūrėdami, ką daro vaikai. Be to, šie langai atsidaro visai nedaug ir gan sunkiai - pats bandžiau atidaryti vieną, bet taip ir nepavyko
Tą patį "kas būtų, jei būtų" galiu pasakyti apie Solaris ir Volvo 7700/A langus, kurie staigiai užsitrenkę gali nutraukti vaikų pirštukus... Kitose šalyse su tuo nesusiduriama. Net ir Rusijoje.
Denis_Simonov pranešė kad VAP'e atsirado nauji autobusai: MB 0405N, Man NG272 cng ir Man NL202 cng
MB O405N su Denis_Simonov spėjame, kad gali būti vienas iš privatininkų autobusų, bet kadangi jis gan prastai matosi ir nesimato kokios jo durys priekyje, negalima būti 100% tuo tikriems. EFS 278 - dar pas "Kolegitą", EFS 280 - nemačiau, bet gali būti, kad čia jis. Kažkur atrodo yra trečiasis... Reikia išsiaiškinti, iš kur tie 2 MAN'ai autobusai atkeliavo, nes dar neperdažyti. (P.S. "Kolegitos" 05 maršruto MB iš Liuksemburgo)
Nepataisomai (ar beveik nepataisomai) sugedo generatorius (ką jis ten duoda nežinau, nenusimanau mechanikoje), o keisti/remontuoti buvo labai brangu. Dėl jo ir įsigytas 031-as.
Papildymas dėl naujų autobusų:
MAN NG232 valst. nr. EGL 358
MAN NL232 valst. nr. EGL 357
MB O405N be numerių kol kas.
Nepataisomai (ar beveik nepataisomai) sugedo generatorius (ką jis ten duoda nežinau, nenusimanau mechanikoje), o keisti/remontuoti buvo labai brangu. Dėl jo ir įsigytas 031-as.
Papildymas dėl naujų autobusų:
MAN NG232 valst. nr. EGL 358
MAN NL232 valst. nr. EGL 357
MB O405N be numerių kol kas.
Tai toks pusiau elektrinis autobusas. Variklis su generatoriu ( 600 V ) itampa ,o generatoriaus sukuriama elektra varo elektros variklius,kurie suka ratus:-))) Tokia sudetinga schema panaudota. Ten visa siemens elektrine aparatura ir VP negali jos pats remontuoti ir nemoka.
МАЗ-256, Minsko dovana Vilniaus P.Skorinos mokyklai
MAN SL202
Mercedes Benz O305
Volvo 7700A #704+#772
Mercedes Benz O405 2009-03-31
Setra S215 HDH su lietuvišku spalvų koloritu
Karosa B832 #050
Tai tiek šiai dienai. Bus daugiau...
Comment