Dar vienas VA taupymo pasireiškimas - nupirko tokį autobusą, kad nereikėtų dažyti . Įdomu tai, kad yra MB O520 Cito nr. 029, o jau 030 nėra... Gal tokių yra daugiau?
Dar vienas VA taupymo pasireiškimas - nupirko tokį autobusą, kad nereikėtų dažyti . Įdomu tai, kad yra MB O520 Cito nr. 029, o jau 030 nėra... Gal tokių yra daugiau?
ar apsimoka tokius pirkti? nei mikriukas ,nei tikras autobusas. bet kuro tikriausiai srebia tikrai daugiau uz mikriuka ,kaip normalus autobusas.
Ir i koki reisa leisti toki CITO ,kuris tik su vienom durim???? Tik i toki kur visai mazai zmoniu bevaziuoja... Net i volvo 7700 ir tai piko metu sunkiai sulipa zmones ,o ten tik su vienom durim.... arba labai pigiai jau gauna pirkti arba cia kazkas kito,nes miesto salygom toks autobusas visiskai netinka.
Nu nu nu... O kur tamsta buvote, kai nupirko pirmuosius Cito (26-29)? Jūsų žiniai, Klaipėdoje dauguma autobusų yra MB O405. Vilniuje jų taip pat nemažai (įskaitant O405N2), kurie įleidžia tik pro vienas vieninteles duris - vidurines. Cito bent jau patogiau prasibrauti nei VanHool A508, kurie irgi atidarinėja TIK galines duris.
Ko jau ko, bet nedarykime iš autobuso atpirkimo ožio. Kalta yra vairuotojų kultūra ir oro sąlygos.
Nu nu nu... O kur tamsta buvote, kai nupirko pirmuosius Cito (26-29)? Jūsų žiniai, Klaipėdoje dauguma autobusų yra MB O405. Vilniuje jų taip pat nemažai (įskaitant O405N2), kurie įleidžia tik pro vienas vieninteles duris - vidurines. Cito bent jau patogiau prasibrauti nei VanHool A508, kurie irgi atidarinėja TIK galines duris.
Ko jau ko, bet nedarykime iš autobuso atpirkimo ožio. Kalta yra vairuotojų kultūra ir oro sąlygos.
Aisku autobusas cia nekaltas:-))) Man tik idomu kodel parku vadovybe pasirenka tokius autobusus,kurie mazai tinka musu salygomis? Ar nedidelis ju pasirinkimas, ar kuo prastesni,tuo mazesne ju kaina ar dar kas kito. I ka orientuojamasi,kai perkamas toks autobusas praktiskai su vieneriomis durimis per vidury??
Em, labai įdomiai atrodo Cito tokiomis spalvomis nudažytas. Sekundei jau išsigandau, kad VAP'as sugalvojo naujus autobusus perdažyti senomis spalvomis . Beje, čia tik vieną tokį nusipirko?
Ir dar, kaip matau švieslentė neveikia, užkišta lentelė prieš stiklą. Taip ir bus palikta? Juk turi tokių pat autobusų naujų, reiškia viską ko reikia turi turėt ir mokėt naudotis, ar nejau ne tokios pat švieslentės montuojamos į visus autobusus buvo?
Dar vienas VA taupymo pasireiškimas - nupirko tokį autobusą, kad nereikėtų dažyti . Įdomu tai, kad yra MB O520 Cito nr. 029, o jau 030 nėra... Gal tokių yra daugiau?
Šie geltonai-mėlyni Cito autobusai atkeliavo per Klaipėdos uostą 2008 m. rugpjūčio paskutinėmis dienomis, jų buvo kolona iš 3-jų mašinų, iš kurių viena po to kuriam laikui buvo palikta vienoje iš Klaipėdos gatvių, kol iš ten jos neišvilko techninės pagalbos vilkikas. Matyt, todėl, jų "prezentacija" Vilniuje užtruko...
Em, labai įdomiai atrodo Cito tokiomis spalvomis nudažytas. Sekundei jau išsigandau, kad VAP'as sugalvojo naujus autobusus perdažyti senomis spalvomis . Beje, čia tik vieną tokį nusipirko?
Ir dar, kaip matau švieslentė neveikia, užkišta lentelė prieš stiklą. Taip ir bus palikta? Juk turi tokių pat autobusų naujų, reiškia viską ko reikia turi turėt ir mokėt naudotis, ar nejau ne tokios pat švieslentės montuojamos į visus autobusus buvo?
Šitas yra 1999 m. laidos, o tuo tarpu mūsiškiai - 2003. Gal ir yra skirtumas... Nebent vėl pasirškė taupymas arba blogiausiu atveju tinginystė perprogramuoti švieslentes, kaip ir "padarė" su MB O405GN/N2. (Išimtys lygiai tos pačios laidos N2 kair likusieji - 499, 503 (remontuojamas) ir 505).
Na ir kadangi atsirado dar vienas autobusas, tai ta proga publikuoju naujesnę ir tobulesnę VA autobusų sąrašo versiją 2.2 .
Kas jame "tobulesnio" ?
1. Autobuso atvykimo į Vilnių data.
2. Autobuso nurašymo data perkelta į atskirą stulpelį.
3. Kėbulo numeris
4. Identifikacinis numeris (VIN)
5. Stulpelis su nuorodai į nuotrauką (vėliau bus pildoma).
6. Žymiai papildyta padevėtų autobusų istorija (šalis, valstybinis nr., operatorius-miestas, garažo nr.) bei pridėti VIN numeriai.
7. Na ir, aišku, pridėtas 031 MB Cito
Šie geltonai-mėlyni Cito autobusai atkeliavo per Klaipėdos uostą 2008 m. rugpjūčio paskutinėmis dienomis, jų buvo kolona iš 3-jų mašinų, iš kurių viena po to kuriam laikui buvo palikta vienoje iš Klaipėdos gatvių, kol iš ten jos neišvilko techninės pagalbos vilkikas. Matyt, todėl, jų "prezentacija" Vilniuje užtruko...
Tai aš taip ir nesupratau, kiek VAP'as tokių autobusų dabar nusipirko. Vieną, tris, ar kiek?
O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...
Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.
Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...
O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...
Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.
Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...
Nieko gero su tais "CITO" autobusais neveltui vokieciai pagamine apie 700autobusu,sio modelio atsisake gamybos
O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...
Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.
Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...
Kur cia gali buti taupymas jei dizelis suka generatoriu,o paskui generatoriaus sukurta elekta sukami ratai. Dvigubas energijos perdavimo nuostolis. tokia sistema buvo naudojama tik rusiskuose belaz karjeriniuose savivarciuose,kad isvengti gremezdiskos transmisijos.
Peržiūrėjau visus Cito - Regitroje visi registruoti. Norbert, kad "tiesiog sugedo ar sudaužytas" galima kiekvienam numanyti, bet kame tikroji priežastis? Štai kur esmė.
Peržiūrėjau visus Cito - Regitroje visi registruoti. Norbert, kad "tiesiog sugedo ar sudaužytas" galima kiekvienam numanyti, bet kame tikroji priežastis? Štai kur esmė.
Cito visa ta 'elektrine' siekia iki 600 voltu itampa , sudeta ten visa siemens elektrika ir autobusu parkas pats negali nieko taisyti. Esant kokiam gedimui reikia kviestis siemens specialistus is vokietijos. Nezinau kokia ten tikroji priezastis,bet yra toks niuansas.
Keltu "Lisco Gloria" iš Vokietijos atplaukė 3 Cito mašinos, visos vienodai dažytos (pagal Vilniaus spalvų paletę), tačiau iš jų viena savo eiga jau toli važiuoti nepajėgė, o Vilniaus gatvėse pasirodė kažkodėl tik viena mašina. Gal visgi ne visos VAP buvo skirtos, nes Klaipėdos AP teritorijoje yra įmonė, prekiaujanti naudotais vokiškais autobusais ir daug tokių mašinų Lietuvoje nuperkama būtent per ją. Įmonė vadinasi UAB “BUS AUTO Wern Baltija", o jos puslapis: http://www.bus-auto.com/index.php
Comment