Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    groundzer:Taip
    Va http://www.leobus-leipzig.de/omnibus..._typ_o520.html
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
      Va,prašom
      Mercedes CITO O520 031
      Atvaizdas
      Dar vienas VA taupymo pasireiškimas - nupirko tokį autobusą, kad nereikėtų dažyti . Įdomu tai, kad yra MB O520 Cito nr. 029, o jau 030 nėra... Gal tokių yra daugiau?
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Dar vienas VA taupymo pasireiškimas - nupirko tokį autobusą, kad nereikėtų dažyti . Įdomu tai, kad yra MB O520 Cito nr. 029, o jau 030 nėra... Gal tokių yra daugiau?


        ar apsimoka tokius pirkti? nei mikriukas ,nei tikras autobusas. bet kuro tikriausiai srebia tikrai daugiau uz mikriuka ,kaip normalus autobusas.

        Comment


          Parašė praeivis
          Ir i koki reisa leisti toki CITO ,kuris tik su vienom durim???? Tik i toki kur visai mazai zmoniu bevaziuoja... Net i volvo 7700 ir tai piko metu sunkiai sulipa zmones ,o ten tik su vienom durim.... arba labai pigiai jau gauna pirkti arba cia kazkas kito,nes miesto salygom toks autobusas visiskai netinka.
          Nu nu nu... O kur tamsta buvote, kai nupirko pirmuosius Cito (26-29)? Jūsų žiniai, Klaipėdoje dauguma autobusų yra MB O405. Vilniuje jų taip pat nemažai (įskaitant O405N2), kurie įleidžia tik pro vienas vieninteles duris - vidurines. Cito bent jau patogiau prasibrauti nei VanHool A508, kurie irgi atidarinėja TIK galines duris.
          Ko jau ko, bet nedarykime iš autobuso atpirkimo ožio. Kalta yra vairuotojų kultūra ir oro sąlygos.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nu nu nu... O kur tamsta buvote, kai nupirko pirmuosius Cito (26-29)? Jūsų žiniai, Klaipėdoje dauguma autobusų yra MB O405. Vilniuje jų taip pat nemažai (įskaitant O405N2), kurie įleidžia tik pro vienas vieninteles duris - vidurines. Cito bent jau patogiau prasibrauti nei VanHool A508, kurie irgi atidarinėja TIK galines duris.
            Ko jau ko, bet nedarykime iš autobuso atpirkimo ožio. Kalta yra vairuotojų kultūra ir oro sąlygos.



            Aisku autobusas cia nekaltas:-))) Man tik idomu kodel parku vadovybe pasirenka tokius autobusus,kurie mazai tinka musu salygomis? Ar nedidelis ju pasirinkimas, ar kuo prastesni,tuo mazesne ju kaina ar dar kas kito. I ka orientuojamasi,kai perkamas toks autobusas praktiskai su vieneriomis durimis per vidury??

            Comment


              Em, labai įdomiai atrodo Cito tokiomis spalvomis nudažytas. Sekundei jau išsigandau, kad VAP'as sugalvojo naujus autobusus perdažyti senomis spalvomis . Beje, čia tik vieną tokį nusipirko?

              Ir dar, kaip matau švieslentė neveikia, užkišta lentelė prieš stiklą. Taip ir bus palikta? Juk turi tokių pat autobusų naujų, reiškia viską ko reikia turi turėt ir mokėt naudotis, ar nejau ne tokios pat švieslentės montuojamos į visus autobusus buvo?

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Dar vienas VA taupymo pasireiškimas - nupirko tokį autobusą, kad nereikėtų dažyti . Įdomu tai, kad yra MB O520 Cito nr. 029, o jau 030 nėra... Gal tokių yra daugiau?
                Šie geltonai-mėlyni Cito autobusai atkeliavo per Klaipėdos uostą 2008 m. rugpjūčio paskutinėmis dienomis, jų buvo kolona iš 3-jų mašinų, iš kurių viena po to kuriam laikui buvo palikta vienoje iš Klaipėdos gatvių, kol iš ten jos neišvilko techninės pagalbos vilkikas. Matyt, todėl, jų "prezentacija" Vilniuje užtruko...

                Comment


                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                  Em, labai įdomiai atrodo Cito tokiomis spalvomis nudažytas. Sekundei jau išsigandau, kad VAP'as sugalvojo naujus autobusus perdažyti senomis spalvomis . Beje, čia tik vieną tokį nusipirko?

                  Ir dar, kaip matau švieslentė neveikia, užkišta lentelė prieš stiklą. Taip ir bus palikta? Juk turi tokių pat autobusų naujų, reiškia viską ko reikia turi turėt ir mokėt naudotis, ar nejau ne tokios pat švieslentės montuojamos į visus autobusus buvo?
                  Šitas yra 1999 m. laidos, o tuo tarpu mūsiškiai - 2003. Gal ir yra skirtumas... Nebent vėl pasirškė taupymas arba blogiausiu atveju tinginystė perprogramuoti švieslentes, kaip ir "padarė" su MB O405GN/N2. (Išimtys lygiai tos pačios laidos N2 kair likusieji - 499, 503 (remontuojamas) ir 505).
                  Na ir kadangi atsirado dar vienas autobusas, tai ta proga publikuoju naujesnę ir tobulesnę VA autobusų sąrašo versiją 2.2 .
                  Kas jame "tobulesnio" ?
                  1. Autobuso atvykimo į Vilnių data.
                  2. Autobuso nurašymo data perkelta į atskirą stulpelį.
                  3. Kėbulo numeris
                  4. Identifikacinis numeris (VIN)
                  5. Stulpelis su nuorodai į nuotrauką (vėliau bus pildoma).
                  6. Žymiai papildyta padevėtų autobusų istorija (šalis, valstybinis nr., operatorius-miestas, garažo nr.) bei pridėti VIN numeriai.
                  7. Na ir, aišku, pridėtas 031 MB Cito
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                    Šie geltonai-mėlyni Cito autobusai atkeliavo per Klaipėdos uostą 2008 m. rugpjūčio paskutinėmis dienomis, jų buvo kolona iš 3-jų mašinų, iš kurių viena po to kuriam laikui buvo palikta vienoje iš Klaipėdos gatvių, kol iš ten jos neišvilko techninės pagalbos vilkikas. Matyt, todėl, jų "prezentacija" Vilniuje užtruko...
                    Tai aš taip ir nesupratau, kiek VAP'as tokių autobusų dabar nusipirko. Vieną, tris, ar kiek?

                    Comment


                      O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...

                      Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
                      Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.

                      Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
                      Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...

                        Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
                        Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.

                        Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
                        Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...
                        Nieko gero su tais "CITO" autobusais neveltui vokieciai pagamine apie 700autobusu,sio modelio atsisake gamybos

                        Comment


                          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                          Tai aš taip ir nesupratau, kiek VAP'as tokių autobusų dabar nusipirko. Vieną, tris, ar kiek?
                          Viena nusipirko(Gar.Nr31)nes viena "CITO"nurase

                          Comment


                            Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                            Viena nusipirko(Gar.Nr31)nes viena "CITO"nurase
                            O kodėl nurašė ?
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              O ką tik burbėjo, kad Cito yra prasti autobusai...

                              Sakė, kad elektrinės pavaros saugikliai neleidžia autobusu važiuoti prisigrūdus žmonių, nes per didelis svoris.
                              Sunkiai manevruoja mažesnio spindulio posūkiais, nes galiniai ratai pačiame autobuso gale.

                              Na ir privalumai. Palyginti mažas dyzelgeneratorius (berods 4 cilindrų?). Elektrinė pavara. Autobusui įsibėgėjant elektros energija traukos varikliams imama iš kondensatorių, kurie pakraunami rekuperaciniu stabdymu.
                              Tokia sistema leidžia šiek tiek taupyti kurą...

                              Kur cia gali buti taupymas jei dizelis suka generatoriu,o paskui generatoriaus sukurta elekta sukami ratai. Dvigubas energijos perdavimo nuostolis. tokia sistema buvo naudojama tik rusiskuose belaz karjeriniuose savivarciuose,kad isvengti gremezdiskos transmisijos.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                O kodėl nurašė ?
                                Tiesiog gal sugedo ar sudauštas buvo.

                                Comment


                                  Peržiūrėjau visus Cito - Regitroje visi registruoti. Norbert, kad "tiesiog sugedo ar sudaužytas" galima kiekvienam numanyti, bet kame tikroji priežastis? Štai kur esmė.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Kaune panasi situacija su DAF DAB buvo.. Pavazinejo puse metu ir buvo pastatyti parke del milzinisku eksplotacijos islaidu.. Viskas grynai del $.

                                    Comment


                                      CITO agregatas



                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Peržiūrėjau visus Cito - Regitroje visi registruoti. Norbert, kad "tiesiog sugedo ar sudaužytas" galima kiekvienam numanyti, bet kame tikroji priežastis? Štai kur esmė.


                                        Cito visa ta 'elektrine' siekia iki 600 voltu itampa , sudeta ten visa siemens elektrika ir autobusu parkas pats negali nieko taisyti. Esant kokiam gedimui reikia kviestis siemens specialistus is vokietijos. Nezinau kokia ten tikroji priezastis,bet yra toks niuansas.

                                        Comment


                                          Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                                          Viena nusipirko(Gar.Nr31)nes viena "CITO"nurase
                                          Keltu "Lisco Gloria" iš Vokietijos atplaukė 3 Cito mašinos, visos vienodai dažytos (pagal Vilniaus spalvų paletę), tačiau iš jų viena savo eiga jau toli važiuoti nepajėgė, o Vilniaus gatvėse pasirodė kažkodėl tik viena mašina. Gal visgi ne visos VAP buvo skirtos, nes Klaipėdos AP teritorijoje yra įmonė, prekiaujanti naudotais vokiškais autobusais ir daug tokių mašinų Lietuvoje nuperkama būtent per ją. Įmonė vadinasi UAB “BUS AUTO Wern Baltija", o jos puslapis: http://www.bus-auto.com/index.php

                                          Comment

                                          Working...
                                          X