O kaip buvo su transphoto.ru prieš jau turbūt maždaug dešimt metų? Ir nemažai nuotraukų taip ir nebeatstatytos. Vadinasi, arba nearchyvavo visai, arba labai retai tai darė.
Jei darė, tai gerai.
Visų pirma, Transphoto ir Fotobusas bei visi kiti tinklapiai, kurie naudoja tą patį varikliuką, yra visiškai nepriklausomi vienas nuo kito. Skiriasi administracija, hostingas, vidiniai procesai. Jeigu lūžta vienas, tai nereiškia, kad nulūš ir kitas.
Su Transphoto tikrai buvo nesužiūrėtas atsarginių kopijų procesas bei, kaip tyčia, hostingo kompanija nebuvo linkusi padėti. Iš klaidų buvo pasimokyta ir dabar yra reguliariai daromos pilnos ir inkrementinės duomenų kopijos.
Sunku patikėti, kad 2024-aisiais Lietuvos sostinės VT vis dar važinėja autobusai su skirtingomis dažymo schemomis.
2024 metais Liuksemburgo sostinės VT irgi važinėja su skirtingomis dažymo schemomis. Ten tų vežėjų ne 2 ir ne 3, bei visi turi savo dažymo schemas. Nors jų VT šviesmečiais geresnis nei pas mus. Taigi reikėtų gal labiau koncentruotis į kitus kokybinius parametrus, nei į laikinų nuomojamų autobusų spalvinę gamą.
Sunku patikėti, kad 2024-aisiais Lietuvos sostinės VT vis dar važinėja autobusai su skirtingomis dažymo schemomis.
Margučių gausa ne tokia didelė kaip iki 2018 metų. Man keista, kam reikėjo pradėt perdažinėt senus Volvo ir 2014 metų Solarius, jei galiausiai vis tiek visų neperdažė.
Comment