Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naktiniai ir dieniniai ne prie ko. Naktį autobusų perteklius . O šiaip tai taip. Autobusų trūksta, nes reforma buvo atlikta atžagariomis rankomis. Ir buvo aišku dar prieš reformos pradžią, kai jau buvo paskelbta, kas bus daroma, kad bus transporto priemonių, konkrečiai autobusų, trūkumas. Dar daugiau, dėl kai kurių veikėjų noro sunaikinti troleibusus, buvo kirsta per juos - nepaisant trūkstamų autobusų pajėgumų, dideli keleivių srautai atimti iš troleibusų ir permesti į autobusus. Troleibusai važinėja nepakankamai užpildyti, o autobusai perpildyti. Seni troleibusai nurašomi ir parduodami Ukrainai, kur sėkmingai ir toliau po nedidelio remonto važinėja. Bus fotoreportažas iš Ukrainos, o jame ir buvusių Vilniaus troleibusų nuotraukos iš Žitomiro.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.02, 11:00.

    Comment


      Ar nebūtų geriau Transrevio keleiviui nedraugiškus autobusus duoti tiems maršrutams, kuriuose važiuoja ne 1 autobusas? Tarkim, 61-u galėtų važinėti ir Ridvija, ir Transrevis, jei jau neįmanoma "mikriukų" išvis neleisti. Arba, kaip 20-o ir 13-o atvejais, išskirtas vienas autobusų parko autobusas?

      114-u važiuoja vienas vienintelis autobusas ir, be to, į sodus. Su pilnu obuolių maišu vyresnio amžiaus žmogui "tu praverk duris" filosofija nėra labai patraukli.

      Kažkada teko važiuoti 61-u. Tai Pelesos stotelėje norėjo išlipti du keleiviai. Vyras ir pagyvenusio amžiaus moteris. Pirmasis išlipo vyras ir, nepamatęs už nugaros stovinčios keleivės, tiesiog užtrenkė duris tiesiai jai prieš nosį. Regis, moteris liko sveika, bet tokie autobusai mieste neturėtų važinėti.

      Comment




        Kiek netikėtai 283 - 37 maršrutu. Rokantiškių kapinės

        Comment


          Parašė Anjani Rodyti pranešimą
          114-u važiuoja vienas vienintelis autobusas ir, be to, į sodus. Su pilnu obuolių maišu vyresnio amžiaus žmogui "tu praverk duris" filosofija nėra labai patraukli.
          A114 yra VIENOS stotelės maršrutas. Nori nenori, bet jam pats mažiausias prioritetas. Kito tokio VVT nėra.

          Comment


            Parašė Xarru Rodyti pranešimą
            Atvaizdas


            Kiek netikėtai 283 - 37 maršrutu. Rokantiškių kapinės
            Jis ten labai tinka. Eilė stotelių kur važiuoja po žmogų per dieną. O jo siauros ir retos durys tinka tokiems "miegantiems" maršrutams.

            Comment


              Nuo kada šiuose autobusuose siauros durys?
              Ir beje, kaip suprast pasakymą "114 yra vienos stotelės maršrutas"? Ta prasme, kad kaip žmonės įlipa Saulėtekyje, tai išlipa tik Vinciūniškėse?
              Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.09.07, 14:31.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.

                Jei sodininkas "su obuoliais" nori važiuoti normaliu autobusu, visose stotelėse gali vykti su 18/38. Išskyrus Vinciuniskiu stotele. Ar del to reikia leisti Volvo, Soliari ar Citaro? Nemanau. Ne todėl, kad nereiktų, bet nera is ko. Kai bus skirs. O dabar A114 yra vieno sustojimo maršrutas. Vienintelis Vilniuje.

                Comment


                  Ai, galvojau čia kalba eina apie Berkhofą, o ne apie Mercedes
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    A114 yra VIENOS stotelės maršrutas. Nori nenori, bet jam pats mažiausias prioritetas. Kito tokio VVT nėra.
                    Visiškai jokio skirtumo, kelių stotelių tai maršrutas, jei juo yra aktyviai naudojamasi. O šiuo atveju keleivių daugumą sudaro sodininkai ir vyresnio amžiaus keleiviai, kuriems važiavimas tokiu autobusiuku yra itin nepatogus. Sunku patikėti, jog nėra resursų paleisti mašiną su automatinėmis durimis, geriausia žemagrindę. Situacija, kuomet senoliams reikia darinėti duris apsikrovus maišais ir laviruoti siaurame praėjime nėra normali, kad ir kokios svarbos maršrutas tai bebūtų. Visiems šitiems privatininkams senai turėjo būti iškeltos atitinkamos sąlygos transporto priemonių tipui, bet viskas daroma aplaidžiai.

                    Comment


                      Galėčiau Vilniuje išvardyti 10 sodų bendrijų kurios turi iki VVT eiti daug toliau nei Vinciūniškės. Tai galbūt reiktų sulyginti ir panaikinti A114?

                      PS Aš manau geriau skurdus autobusas negu jokio. Jei Vinciūniškių gyventojai mano atvirkščiai, tuomet galima palaukti iki kol VVT bus finansuojamas 100 proc. pagal poreikį ir galės Volvo 7700 pasiūsti į Vinciūniškes.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.

                        Jei sodininkas "su obuoliais" nori važiuoti normaliu autobusu, visose stotelėse gali vykti su 18/38. Išskyrus Vinciuniskiu stotele. Ar del to reikia leisti Volvo, Soliari ar Citaro? Nemanau. Ne todėl, kad nereiktų, bet nera is ko. Kai bus skirs. O dabar A114 yra vieno sustojimo maršrutas. Vienintelis Vilniuje.
                        O kaip gi 9 maršrutas?

                        Comment


                          A9 unikalus irgi

                          Nei viena stotelė nesutampa su jokia kita VVT trasa.

                          http://www.stops.lt/vilnius/#bus/9/a-b/2946/map

                          PS Kas juo važiuoja? Baltai geltonieji MB?

                          Comment


                            Ten, kiek supratau, važiuoja Mercedes benz sprinter 511CDI. O baltai geltonieji yra tik VVT autobusų parke. O kol 9-as priklausė autobusų parkui, ten dirbdavo Neoplanai, kartais Cito, Vanhool, dar rečiau - Peugeot ir Renault mikroautobusai.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Dėl A114: iš dalies galima sutikti, kad tai yra vienos stotelės maršrutas, tačiau nuo stotelės Žemoji Veržuva iki st. Vinciūniškės yra geras kelio gabalas. Eiti tikrai toli, juolab, jei turėsime galvoje vyresnio amžiaus žmones. O patarimas važiuoti 38-u yra grįžimas į laikus, kai išvis nebuvo 114-o. Pirmą maršruto važiavimo dieną Vinciūniškių stotelėje lūkuriavęs bendrijos pirmininkas (?) pats sakė, jog anksčiau žmonės eidavo kelis kilometrus iki 38-o.

                              Dėl A9: teko juo "ant durniaus" važiuoti bent tris kartus, teko matyti daug kartų ir pro Panerius lekiant traukiniu. Autobusas popietę važiuoja absoliučiai tuščias, tik vieną kartą be manęs ir mano draugo buvo dar vienas keleivis, nuo Agrastų st. važiavęs iki Vasarotojų st. Šis keleivis buvo darbingo amžiaus vyras be sunkių nešulių. Tai unikaliausias Vilniaus maršrutas, tačiau reikalingas tik "ant popieriaus" dėl to vadinamojo "vamzdžio skandalo". O gal kas netyčia žino, kaip A9 atrodo ryte? Gal pilnas vaikų? (čia rimtai)

                              Taigi, protingiau būtų Transrevio geldas leisti A9, o A114 palikti tai, kas jį aptarnavo iki 2015-09-01.
                              Paskutinis taisė Anjani; 2015.09.07, 18:50.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.
                                Jie skirti miesto pervežimams. Priekinės durys yra pakankamai plačios net vakariečiams, pas kuriuos nutukimas yra didesnė problema, nei pas mus. Amsterdame šie autobusai dirbo įprastuose miesto maršrutuose. Berlyne - taip pat.

                                Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                                Visiškai jokio skirtumo, kelių stotelių tai maršrutas, jei juo yra aktyviai naudojamasi. O šiuo atveju keleivių daugumą sudaro sodininkai ir vyresnio amžiaus keleiviai, kuriems važiavimas tokiu autobusiuku yra itin nepatogus. Sunku patikėti, jog nėra resursų paleisti mašiną su automatinėmis durimis, geriausia žemagrindę.
                                Prisiminkime laikus, kai ten nevažiavo 114. Anot vieno forumiečio ten kai kuriais reisais užsukdavo 17 maršrutinis taksi. Tai kokios gi ten automatinės durys geltoname Transite? Ir išvis bent vienas iš čia rašančių žino realius šio maršruto srautus, kad kelia tragediją dėl neautomatinių durų? Aš jį matau labai retai ir daugiausia esu matęs 7-8 keleivius.

                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                O kaip gi 9 maršrutas?
                                Čia 2 stotelių maršrutas. Kai ten važinėjo VVT, tarpinėse stotelėse nestodavo, bet stodavo išlaipinti tuos kelis keleivius prie Juodšilių ir Zuikių g. kampo, kur yra keli daugiabučiai.

                                Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                                O gal kas netyčia žino, kaip A9 atrodo ryte? Gal pilnas vaikų? (čia rimtai)
                                Ryte važiuoja moksleiviai, bet kiek jų - nežinau. Kai aptarnavo VVT, tai 2-5 žmonės važiuodavo nuo Prūsų st. iki A.Panerių ir atgal nuo Panerių į miestą (nuliniai reisai į atstovą stotyje ir į parką).

                                Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                                tik vieną kartą be manęs ir mano draugo
                                Tas draugas kartais ne Xarru, kurio IP adresas ir rašymo stilius pilnai sutampa su jūsiškiu?
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  [/QUOTE]Tas draugas kartais ne Xarru, kurio IP adresas ir rašymo stilius pilnai sutampa su jūsiškiu?[/QUOTE]

                                  Wow atsekė...
                                  Da ir taip įmanoma?
                                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                  Comment


                                    Parašė Anjani Rodyti pranešimą

                                    Taigi, protingiau būtų Transrevio geldas leisti A9, o A114 palikti tai, kas jį aptarnavo iki 2015-09-01.
                                    Už ką moka privatininkui? Kilometrus? Jei taip - A9 yra apie 2 km. Joks privatininkas neims tokio maršruto. Nes jis iš klimato kaitos už dyką autobusų negauna. T.y. turi pasidengti lizingas, kuras, atlyginimai.

                                    Kad jis išvis atsirado - Vilniaus valdžia išsprendė skandalą dėl geležinkelio ir vaikų. Jei kaimuose paveža vaikus, kodėl Vilniuje neturi teikti tokios paslaugos valstybė? Čia kartu paveža ir kitus su VVT bilietu. Tai - pliusas.

                                    Comment


                                      [QUOTE=Anjani;904773]Dėl A114: iš dalies galima sutikti, kad tai yra vienos stotelės maršrutas, tačiau nuo stotelės Žemoji Veržuva iki st. Vinciūniškės yra geras kelio gabalas. Eiti tikrai toli, juolab, jei turėsime galvoje vyresnio amžiaus žmones. O patarimas važiuoti 38-u yra grįžimas į laikus, kai išvis nebuvo 114-o. Pirmą maršruto važiavimo dieną Vinciūniškių stotelėje lūkuriavęs bendrijos pirmininkas (?) pats sakė, jog anksčiau žmonės eidavo kelis kilometrus iki 38-o.
                                      QUOTE]

                                      Tai tas pirmininkas spėju daug kovojo ir išeitis buvo rasta.
                                      Iš to, kad A114 važiuoja mikrobas aš matau du privalumus - pirmas, be reikalo nedarinėjamos durys, žiemą neis šaltis. Antras - jis per mažas užsukti į Dvarčionis. Jei būtų Volvo, tai kelionė truktų dėl Dvarčionių 10-15 min ilgiau.

                                      Papildymas. Dešimtys A114 maršruto bendrijų turi galimybę važiuoti A18/38, Tik vienos Vinciūniškės be alternatyvos.
                                      Paskutinis taisė Fulgur; 2015.09.07, 20:16.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Už ką moka privatininkui? Kilometrus? Jei taip - A9 yra apie 2 km. Joks privatininkas neims tokio maršruto. Nes jis iš klimato kaitos už dyką autobusų negauna. T.y. turi pasidengti lizingas, kuras, atlyginimai.

                                        Kad jis išvis atsirado - Vilniaus valdžia išsprendė skandalą dėl geležinkelio ir vaikų. Jei kaimuose paveža vaikus, kodėl Vilniuje neturi teikti tokios paslaugos valstybė? Čia kartu paveža ir kitus su VVT bilietu. Tai - pliusas.
                                        Už kilometrus pagal sutartyje numatytą tarifą. Kuris gali būti ir gerokai didesnis, jei toks trumpas maršrutas, kitaip tikrai niekas neims. Arba marštrutas yra pakete ir kiti maršrutai dengia tą vieną nuostolingą visom prasmėm.
                                        Savivaldybės sprendžia pavežimo problemas, o ne valstybė. Valstybė tik prisideda per geltonus autobusus ir krepšelį. Miestas yra miestas, miesto moksleivio krepšelyje pavežimo paslaugų nėra.

                                        Comment


                                          Kam mokėti brangiau (nesvarbu ar tiesiai, ar per paketą), jei VVT turi atsipirkusių transporto priemonių, jei buhalterijos, valymo ir pan. paslaugos dėl masto ekonomijos papildomai beveik nekainuoja, KASKO nereikia. Lieka alga ir kuras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X