Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek žinau, Vilniuje nėra nė vieno autobuso, kuris būtų ne nudažytas, o plėvele tam tikros spalvos užklijuota.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Dar ne iki galo perdažytas prieš 2 savaites



      Visą vaizdą labai gadina lopai virš ratų arkų iš abiejų pusių. Ir taip prastai atrodo, o dabar kai užtepė „špakliaus“ ant kraštų, tai juos tik išryškina. Bet pats autobusas tai važiuoja labai gerai.
      Paskutinis taisė Mettal; 2015.08.31, 09:40.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Solaris Urbino 12 CNG nr. 960, 48 maršrutas, Baltupio gatvė


        Noge Sprinter nr. 188, 26 maršrutas, Mokslininkų gatvė


        Noge Sprinter nr. 190, 57 maršrutas, Riaubonių gatvė
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Po daugiau nei metų prastovos MAN NG262 nr. 599 pagaliau dirba reguliariai. Vakar 75 maršrutu, Justiniškių g.



          Pirmoji Transrevio darbo diena 114 maršrutu, st. Senoji Plytinė



          Jau pačią pirmą rudens grafikų dieną 2 parkas pritrūko ilgų autobusų. MB O530 Citaro nr. 150, 4G maršrutas, st. Senoji Plytinė

          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Nu taip, pažanga... Kol girtą jaunimėlį vežioja naktiniai autobusai, tai sodininkus tuo tarpu nudrengtomis transrevio geldomis, kur pačiam atsidaryti duris reikia(!!!), galima vežioti. Koks gi skirtumas. Svarbu "naktinis Niujorkas"... Argi tų Mercedes autobusėlių taip trūksta, kad šitai baisingai bendrovei dar vienas maršrutas atiduotas?

            Comment


              Naktiniai ir dieniniai ne prie ko. Naktį autobusų perteklius . O šiaip tai taip. Autobusų trūksta, nes reforma buvo atlikta atžagariomis rankomis. Ir buvo aišku dar prieš reformos pradžią, kai jau buvo paskelbta, kas bus daroma, kad bus transporto priemonių, konkrečiai autobusų, trūkumas. Dar daugiau, dėl kai kurių veikėjų noro sunaikinti troleibusus, buvo kirsta per juos - nepaisant trūkstamų autobusų pajėgumų, dideli keleivių srautai atimti iš troleibusų ir permesti į autobusus. Troleibusai važinėja nepakankamai užpildyti, o autobusai perpildyti. Seni troleibusai nurašomi ir parduodami Ukrainai, kur sėkmingai ir toliau po nedidelio remonto važinėja. Bus fotoreportažas iš Ukrainos, o jame ir buvusių Vilniaus troleibusų nuotraukos iš Žitomiro.
              Paskutinis taisė Al1; 2015.09.02, 12:00.

              Comment


                Ar nebūtų geriau Transrevio keleiviui nedraugiškus autobusus duoti tiems maršrutams, kuriuose važiuoja ne 1 autobusas? Tarkim, 61-u galėtų važinėti ir Ridvija, ir Transrevis, jei jau neįmanoma "mikriukų" išvis neleisti. Arba, kaip 20-o ir 13-o atvejais, išskirtas vienas autobusų parko autobusas?

                114-u važiuoja vienas vienintelis autobusas ir, be to, į sodus. Su pilnu obuolių maišu vyresnio amžiaus žmogui "tu praverk duris" filosofija nėra labai patraukli.

                Kažkada teko važiuoti 61-u. Tai Pelesos stotelėje norėjo išlipti du keleiviai. Vyras ir pagyvenusio amžiaus moteris. Pirmasis išlipo vyras ir, nepamatęs už nugaros stovinčios keleivės, tiesiog užtrenkė duris tiesiai jai prieš nosį. Regis, moteris liko sveika, bet tokie autobusai mieste neturėtų važinėti.

                Comment




                  Kiek netikėtai 283 - 37 maršrutu. Rokantiškių kapinės

                  Comment


                    Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                    114-u važiuoja vienas vienintelis autobusas ir, be to, į sodus. Su pilnu obuolių maišu vyresnio amžiaus žmogui "tu praverk duris" filosofija nėra labai patraukli.
                    A114 yra VIENOS stotelės maršrutas. Nori nenori, bet jam pats mažiausias prioritetas. Kito tokio VVT nėra.

                    Comment


                      Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                      Atvaizdas


                      Kiek netikėtai 283 - 37 maršrutu. Rokantiškių kapinės
                      Jis ten labai tinka. Eilė stotelių kur važiuoja po žmogų per dieną. O jo siauros ir retos durys tinka tokiems "miegantiems" maršrutams.

                      Comment


                        Nuo kada šiuose autobusuose siauros durys?
                        Ir beje, kaip suprast pasakymą "114 yra vienos stotelės maršrutas"? Ta prasme, kad kaip žmonės įlipa Saulėtekyje, tai išlipa tik Vinciūniškėse?
                        Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.09.07, 15:31.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.

                          Jei sodininkas "su obuoliais" nori važiuoti normaliu autobusu, visose stotelėse gali vykti su 18/38. Išskyrus Vinciuniskiu stotele. Ar del to reikia leisti Volvo, Soliari ar Citaro? Nemanau. Ne todėl, kad nereiktų, bet nera is ko. Kai bus skirs. O dabar A114 yra vieno sustojimo maršrutas. Vienintelis Vilniuje.

                          Comment


                            Ai, galvojau čia kalba eina apie Berkhofą, o ne apie Mercedes
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              A114 yra VIENOS stotelės maršrutas. Nori nenori, bet jam pats mažiausias prioritetas. Kito tokio VVT nėra.
                              Visiškai jokio skirtumo, kelių stotelių tai maršrutas, jei juo yra aktyviai naudojamasi. O šiuo atveju keleivių daugumą sudaro sodininkai ir vyresnio amžiaus keleiviai, kuriems važiavimas tokiu autobusiuku yra itin nepatogus. Sunku patikėti, jog nėra resursų paleisti mašiną su automatinėmis durimis, geriausia žemagrindę. Situacija, kuomet senoliams reikia darinėti duris apsikrovus maišais ir laviruoti siaurame praėjime nėra normali, kad ir kokios svarbos maršrutas tai bebūtų. Visiems šitiems privatininkams senai turėjo būti iškeltos atitinkamos sąlygos transporto priemonių tipui, bet viskas daroma aplaidžiai.

                              Comment


                                Galėčiau Vilniuje išvardyti 10 sodų bendrijų kurios turi iki VVT eiti daug toliau nei Vinciūniškės. Tai galbūt reiktų sulyginti ir panaikinti A114?

                                PS Aš manau geriau skurdus autobusas negu jokio. Jei Vinciūniškių gyventojai mano atvirkščiai, tuomet galima palaukti iki kol VVT bus finansuojamas 100 proc. pagal poreikį ir galės Volvo 7700 pasiūsti į Vinciūniškes.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.

                                  Jei sodininkas "su obuoliais" nori važiuoti normaliu autobusu, visose stotelėse gali vykti su 18/38. Išskyrus Vinciuniskiu stotele. Ar del to reikia leisti Volvo, Soliari ar Citaro? Nemanau. Ne todėl, kad nereiktų, bet nera is ko. Kai bus skirs. O dabar A114 yra vieno sustojimo maršrutas. Vienintelis Vilniuje.
                                  O kaip gi 9 maršrutas?

                                  Comment


                                    A9 unikalus irgi

                                    Nei viena stotelė nesutampa su jokia kita VVT trasa.

                                    http://www.stops.lt/vilnius/#bus/9/a-b/2946/map

                                    PS Kas juo važiuoja? Baltai geltonieji MB?

                                    Comment


                                      Ten, kiek supratau, važiuoja Mercedes benz sprinter 511CDI. O baltai geltonieji yra tik VVT autobusų parke. O kol 9-as priklausė autobusų parkui, ten dirbdavo Neoplanai, kartais Cito, Vanhool, dar rečiau - Peugeot ir Renault mikroautobusai.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Dėl A114: iš dalies galima sutikti, kad tai yra vienos stotelės maršrutas, tačiau nuo stotelės Žemoji Veržuva iki st. Vinciūniškės yra geras kelio gabalas. Eiti tikrai toli, juolab, jei turėsime galvoje vyresnio amžiaus žmones. O patarimas važiuoti 38-u yra grįžimas į laikus, kai išvis nebuvo 114-o. Pirmą maršruto važiavimo dieną Vinciūniškių stotelėje lūkuriavęs bendrijos pirmininkas (?) pats sakė, jog anksčiau žmonės eidavo kelis kilometrus iki 38-o.

                                        Dėl A9: teko juo "ant durniaus" važiuoti bent tris kartus, teko matyti daug kartų ir pro Panerius lekiant traukiniu. Autobusas popietę važiuoja absoliučiai tuščias, tik vieną kartą be manęs ir mano draugo buvo dar vienas keleivis, nuo Agrastų st. važiavęs iki Vasarotojų st. Šis keleivis buvo darbingo amžiaus vyras be sunkių nešulių. Tai unikaliausias Vilniaus maršrutas, tačiau reikalingas tik "ant popieriaus" dėl to vadinamojo "vamzdžio skandalo". O gal kas netyčia žino, kaip A9 atrodo ryte? Gal pilnas vaikų? (čia rimtai)

                                        Taigi, protingiau būtų Transrevio geldas leisti A9, o A114 palikti tai, kas jį aptarnavo iki 2015-09-01.
                                        Paskutinis taisė Anjani; 2015.09.07, 19:50.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Nuo pagaminimo. Jie kazkam kitam skirti nei miesto pervezimams.
                                          Jie skirti miesto pervežimams. Priekinės durys yra pakankamai plačios net vakariečiams, pas kuriuos nutukimas yra didesnė problema, nei pas mus. Amsterdame šie autobusai dirbo įprastuose miesto maršrutuose. Berlyne - taip pat.

                                          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                                          Visiškai jokio skirtumo, kelių stotelių tai maršrutas, jei juo yra aktyviai naudojamasi. O šiuo atveju keleivių daugumą sudaro sodininkai ir vyresnio amžiaus keleiviai, kuriems važiavimas tokiu autobusiuku yra itin nepatogus. Sunku patikėti, jog nėra resursų paleisti mašiną su automatinėmis durimis, geriausia žemagrindę.
                                          Prisiminkime laikus, kai ten nevažiavo 114. Anot vieno forumiečio ten kai kuriais reisais užsukdavo 17 maršrutinis taksi. Tai kokios gi ten automatinės durys geltoname Transite? Ir išvis bent vienas iš čia rašančių žino realius šio maršruto srautus, kad kelia tragediją dėl neautomatinių durų? Aš jį matau labai retai ir daugiausia esu matęs 7-8 keleivius.

                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          O kaip gi 9 maršrutas?
                                          Čia 2 stotelių maršrutas. Kai ten važinėjo VVT, tarpinėse stotelėse nestodavo, bet stodavo išlaipinti tuos kelis keleivius prie Juodšilių ir Zuikių g. kampo, kur yra keli daugiabučiai.

                                          Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                                          O gal kas netyčia žino, kaip A9 atrodo ryte? Gal pilnas vaikų? (čia rimtai)
                                          Ryte važiuoja moksleiviai, bet kiek jų - nežinau. Kai aptarnavo VVT, tai 2-5 žmonės važiuodavo nuo Prūsų st. iki A.Panerių ir atgal nuo Panerių į miestą (nuliniai reisai į atstovą stotyje ir į parką).

                                          Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                                          tik vieną kartą be manęs ir mano draugo
                                          Tas draugas kartais ne Xarru, kurio IP adresas ir rašymo stilius pilnai sutampa su jūsiškiu?
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X