Klausimas. Šioje nuotraukoje ardomi autobusai turi veikiančias švieslentes. Jos sumontuojamos į autobusus, kuriuose jos neveikia/neturi ar utilizuojamos kartu su likusiu autobusu? Šiaip įdomu.
Klausimas. Šioje nuotraukoje ardomi autobusai turi veikiančias švieslentes. Jos sumontuojamos į autobusus, kuriuose jos neveikia/neturi ar utilizuojamos kartu su likusiu autobusu? Šiaip įdomu.
Kai buvo masiškai nurašomos trumpos Karosos, jose buvusios švieslentės perdėtos į Mercedes markės autobusus. Ar šios skandinaviškos švieslentės bus perdėtos į kitus važiuojančius autobusus, neaišku.
Šiandien.
Nuomojamas Mercedes benz 0405G #293 iš Meteoritturo, pakeitęs #269. Dažymo schema, kiek supratau, mažai kuom skiriasi (o gal ir nesiskiria) nuo 273. Atvaizdas
Kaip matyti, dažymo schema su 273 sutampa tik priekyje. Visas likęs autobusas perdažytas, spėju, kažkokiai (dabar jau buvusiai) reklamai.
Turbūt turimas omenyje toks neskoningas spalvų margumynas. Šiaip bent jau man šis, ir 273, tikrai yra patogūs autobusai. Lyginant su 269, kurį jis pakeitė: sėdynės yra minkštos (269 buvo kietos), variklis galingesnis ("traukia" geriau). Be to, jo galinės durys yra automatinės - atidaromos įjungus elektrostadbį, o užsidaro pačios. 273 irgi buvo taip pat, bet dabar ten jau spėjo jas perdaryti.
Visgi kažkaip keistai pas tave tos nuotraukos gaunasi, PVz šito ispano, aiškiai per blyškios spalvos, realiai jos tokios nėra, apatinė pilka turėtų būti žymiai tamsesne. Ar tu čia į kompą permetes dar pašviesini? Nes vienų nuotraukų normalus balansas, kitų labai per šviesus (arba ankščiau buvo per tamsus).
Grįžęs namo pastebėjau, kad foto daryta su visai kitu ,,Not defined" režimu, todėl nuotrauka gavosi per šviesi. Paprastai fotografuoju su ,,Manual" arba su ,,Program" režimais.
Noge Sprinter #192. Kaip ir praeitą pirmadienį, taip ir šiandien dirbo 114-am maršrute Atvaizdas
Nesuprantu, kodel daugumoje autobusu ties kuro uzpylimo vieta yra nutekeje ant kebulo?
Nejaugi, kuras pilamas ir siandien kaip tarybiniais laikais-neskaiciuojant.
Uzpilima iki dugno, kol per virsu pradeda teketi, istraukiama, plojama per dangteli ir i trasa ?
O gal tai susije su vairuotoju, kuro "pareguliavimu" savo naudai?
Nesuprantu, kodel daugumoje autobusu ties kuro uzpylimo vieta yra nutekeje ant kebulo?
Nejaugi, kuras pilamas ir siandien kaip tarybiniais laikais-neskaiciuojant.
Uzpilima iki dugno, kol per virsu pradeda teketi, istraukiama, plojama per dangteli ir i trasa ?
O gal tai susije su vairuotoju, kuro "pareguliavimu" savo naudai?
Neteko pačiam mašinos užpylinėti? Niekad nebūdavo, kad traukiant pistoletą iš kakliuko, keli lašai nulaša ant kėbulo?
Neteko pačiam mašinos užpylinėti? Niekad nebūdavo, kad traukiant pistoletą iš kakliuko, keli lašai nulaša ant kėbulo?
Budavo anksciau, kai dar buvau jaunas ir nemokedavau tvarkingai uzpilinet. Be to keli lasai, tai ne nuolat matoma kuro "juosta" kur ten tikrai nekeli lasai nutekeja. Pritariu forumieciui ir sakau, jog tai matoma nuolat. As manau, kad tai gal but kazkiek susije su Noge autobusu pastovia kuro nutekejimo ant kebulo tendencija ir naujais, tik isidarbinusiais vairuotojais, kurie sodinami butent uz Noge vairo ir ilgai neuzsibuna siame darbe. Arba prisidurima prie vairuojamo mazo autobuso algos.
Comment