Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąInterjeras ne prie ko. Yra pakankamai ilgų KT atkaprų, kuriose nėra nei iešmų, nei kreivių.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąInterjeras dar ir kaip prie ko. Gali autobusą ant bėgių statyt, bet jeigu jis iš vidaus ir išorės (čia jau kita kiek kalba) atrodys panašiai į autobusą - taip ir jausiesi
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiuolaikinių autobusų ir troleibusų interjerai unifikuoti ir labai nesiskiria. Taip kad interjeras ne prie ko.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
Teko šiandien važiuoti MB O405GN2 Nr. 271 - labai patiko, palyginti su kitais panašiais mūsiškiais MB jis važiavo tyliai, minkštai, nudžiugino gera trauka net esant dideliam keleivių skaičiui, Lydos plente greitėdavo sparčiai ir turbūt kartą buvo perkopęs 70 km/h ribą, ko seniai nebuvau autobuse patyręs. Jeigu dar nestotų kiekvienoje stotelėje (nes tikrai nebuvo būtina, o juo labiau, kad šiek tiek vėlavo), tai būtų išvis puiku
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKas man užklivo, tai:
1. Kažkur +-10sec reikia palaukti, kol atsidarys durys (gal dėl to, kad baterija buvo beišsikraunanti)
2. Eletromechaniniai komposteriai buvo nepritaikyti mūsų talonams - tarpas įkišti talonui buvo per siauras
2. Taip buvo pirmąją dieną. Negi ir vėliau taip nesumontavo "krokodilo"?
Iš interjero detalių, man užkliuvo turėklas vidury vienos iš "kupė" vietų (kur 4 sėdynės viena priešais kitą). Ten ir taip labai mažai vietos kojoms, o įlisti ant sėdynių trukdo tas turėklas (žr. Zorro nuotrauką, dešinėje pusėje, kur sėdi moteris raudona striuke; ten dar matosi to turėklo kampas).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą<...>
2. Taip buvo pirmąją dieną. Negi ir vėliau taip nesumontavo "krokodilo"?
<...>
Kažkokį turėklą tarp sėdynių pastebėjau ir gale kairėje pusėje (analogišką kaip minėjai dešinėj pusėj "kupė")
Comment
-
Poros savaičių laikotarpyje:
Noge 191. 82
932. 1G
Ekspermentinis elektrobusas po pristatymo važiuojantis link parko
842. 52
789. 10
Noge 188. 68
Tą pačią dieną dirbusi 302 Karosa. 68
Noge 188. 26. Tądien abu Noge midibusai dirbo 26, taip pat vienas A87 buvo
871. 2G
Ir greitukų duetas - 716 2G ir 717 1G
Comment
-
Mercedes-Benz O405G 267
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąŠiandien Liepkalnio ir Dunojaus gatvių sankryžoje A12 dirbęs Berkhof Nr. 184 pateko į avariją.
Berkhof Nr. 184 vakar dirbo 29-me maršrute.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąhttp://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2004
Berkhof Nr. 184 vakar dirbo 29-me maršrute.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Jie priklauso įmonei Baltic Ground Services, užsiimančiai oro uostų aptarnavimu. Tiesa, tai nereiškia, kad šitie autobusai yra pagaminti specialiai oro uostams, kaip mano kai kurie (įskaitant dalį žiniasklaidos). Prieš atkeliaudami į Lietuvą, šie autobusai dirbo Amsterdame miesto maršrutuose.
Comment
Comment