Nežinau kiek kainuoja. Bet aš žiūriu į bendrą vaizdą: buvo garsiai skelbta, kad VT keičia savo įvaizdį. Būtų visai smagu, jeigu tas įvaizdžio keitimas būtų daromas iki galo (vien gražiomis stotelėmis ar lentelėmis bei lipdukais ant autobusų neapsiriboti).
Yra svarbesnių prioritetų, nei visų TP perdažymas vienoda spalva. Kol kas tokiu prioritetu Nr. 1 yra autobusų parko atnaujinimas, nes esamiems maršrutams nepakanka TP. O rugsėjis jau ne už kalnų. Net jei konkursas privatininkams įvyks, jie veš nuo spalio ar lapkričio. Tuo tarpu rugsėjo 2 d. jau gali įvykti VT kolapsas.
Teko ir man neseniai išmeginti naują techniką, tad įkelsiu pirmą ir paskutinį kartą kelias nuotraukas. Dėl apdorojimo kokybes atsiprašau. Data 2013 - 08 - 01
1. MAN Lion's city № 945 5G maršrutas
2. Mersedes-Benz № 477 53 maršrutas
3. Ir paskutinė foto, iš tolo pagautas MAN Lion's city № 947 5G maršrutas
P.s. Dėl nuotraukų kokybės dar kartą atsiprašau, daugiau nuotraukų iš mano pusės nebus.
Man asmeniškai gėda, kad VVT į oro uostą siunčia tokius "grabus" kaip 494.
Mano nuomone į oro uostą reiktų leisti tik naujus ir su elektroninėm švieslentėm autobusus, kaip MAN, VOLVO ir pan, nes Vilniui prestižo tai tikrai neprideda.
Man asmeniškai gėda, kad VVT į oro uostą siunčia tokius "grabus" kaip 494.
Mano nuomone į oro uostą reiktų leisti tik naujus ir su elektroninėm švieslentėm autobusus, kaip MAN, VOLVO ir pan, nes Vilniui prestižo tai tikrai neprideda.
O iš kur juos gaut? Iš kur išvis dabar VVT gauti laisvus autobusus? Oro uostas nėra kažkuo itin ypatingas. Na o 494 tikrai geresnis, nei Saffle ar Carrus.
Man asmeniškai gėda, kad VVT į oro uostą siunčia tokius "grabus" kaip 494.
Mano nuomone į oro uostą reiktų leisti tik naujus ir su elektroninėm švieslentėm autobusus, kaip MAN, VOLVO ir pan, nes Vilniui prestižo tai tikrai neprideda.
O kam tai slėpti? Dėl to, ką pamanys užsieniečiai? ... Sutikčiau tik su tuo, jog į oro uostą turėtų būti siunčiami patogūs, žemagrindžiai autobusai, visgi nemaža dalis keleivių ten būna su lagaminais.
Man asmeniškai gėda, kad VVT į oro uostą siunčia tokius "grabus" kaip 494.
Mano nuomone į oro uostą reiktų leisti tik naujus ir su elektroninėm švieslentėm autobusus, kaip MAN, VOLVO ir pan, nes Vilniui prestižo tai tikrai neprideda.
Darbo diena diena oro uosta aptarnauja 21 autobusas. Be to, 3G, 1 ir 88 dirba vien žemagrindžiai autobusai Volvo, MAN Lion's city, Neoplan, Fiat Ducato. Ir tai jau nemaža dalis. Todėl nemanau kad reikia būtinai pakeisti 21 autobusą į naujuosius, kadangi mūsų "kaimo" oro uostas nėra kažkoks itin svarbus kaip Geležinkelio stotis, ir palikti kitus rajonus be naujų transporto priemonių.
Comment