Ne tai suprantu diskusijas ir t.t. Bet fotografuoti tą patį autobusą po kelis kartus.. Įdomus pomėgis Maniau gal kokios yra priežastys "materialios" (pvz. nuolatinis būklės sekimas ar pan.)
Ne tai suprantu diskusijas ir t.t. Bet fotografuoti tą patį autobusą po kelis kartus.. Įdomus pomėgis Maniau gal kokios yra priežastys "materialios" (pvz. nuolatinis būklės sekimas ar pan.)
Nesu fotografas, apie tai nesuprantu ir fotoaparato neturiu, bet fotogalerijas nuolat pasižiūriu - taip, būna nuotraukų "tiesiog papleškintų", tačiau būna ir tokių, kur TP būna pagauta įdomiu kampu, su įdomiu apšvietimu (tas ypač galioja sutemus darytose nuotraukose) - į tokias foto tikrai malonu pasižiūrėti. Tad manau ir fotografuojantiems taip pat - priežastis yra grynai emocinė Juk autobusų/troleibusų eksterjero išvaizda iš esmės dažniausiai nesikeičia (nekalbu apie įvairių reklamų apklijavimą ar perdažymą po reklamų nuėmimo), pokyčius daugiau būtų galima sekti interjere, bet pas mus dedamos iš esmės eksterjerų nuotraukos...
Čia vairuotojas pažaidė su švieslente (skamba kvailai, bet vis gi), ar ta Karosa rimtai darbavosi 11 maršrute ? Neįsivaizduoju tokio autobuso siaurose senamiesčio gatvėse ir ypač kylant į kalną prie angelo..
Čia vairuotojas pažaidė su švieslente (skamba kvailai, bet vis gi), ar ta Karosa rimtai darbavosi 11 maršrute ? Neįsivaizduoju tokio autobuso siaurose senamiesčio gatvėse ir ypač kylant į kalną prie angelo..
Čia vairuotojas pažaidė su švieslente (skamba kvailai, bet vis gi), ar ta Karosa rimtai darbavosi 11 maršrute ? Neįsivaizduoju tokio autobuso siaurose senamiesčio gatvėse ir ypač kylant į kalną prie angelo..
Viskas buvo padaryta geram kadrui Nes jeigu būtų 55 ar 55A ar 48 maršrutas niekas net nežiūrėtų, o čia dėl įdomumo taip padaryta. Norėjau atskleisti kitą dieną kad čia ne 11 maršrutas, bet išėjo kaip išėjo, tvarkytojai ne toleruoja tokius pokštus...
Ale forumo tvarkytojai už tvarką ir teisingumą, reikėjo būtinai dabar atverti visos kortos, arba bent palaukti kitos dienos, jokio humoro jausmo...
Kodėl iškart tvarkytojai kalti? Vis tiek nuotrauka susilaukia reikiamo efekto - juk lankytojas neskaito temos nuo pat galo, o nuo paskutinio neskaityto pranešimo. Aš gi neparašiau iškart po tavo nuotrauka, kad čia pokštas. Be reikalo pyksti.
Galų gale, 3 žmonės vis tiek viešai pasimovė ant šito kabliuko .
Na tada tęsiam toliau, be pokštų.
Karosa B741 410, vienintelė ir nepakartojama, geriausias "Karosa B741" autobusas Vilniuje, bei Lietuvoje, kadangi labai rimtai pražiurimas.
Karosa B841 231, jau normaliai ir be pokštų.
Kadangi čia seniai, parodydavo nuotraukos kur "Karosa" modelio autobusą pagaudavo su atidarytomis galinėmis durimis, tai va, mano rezultatai muš visus rekordus. Gerbiamieji, prašom, "Karosa" modelio autobuso nuotrauka su visomis atidarytomis durimis (Pirma tokio tipo nuotrauka internete iš Lietuvos atrodo)
Taip pat šiandien ir beveik iš tos pačios vietos:
Volvo 7700A nr. 747, 53 maršrutas Gelvonų gatvė
Karosa B741 nr. 262, važiuoja iš parko į 6 maršrutą, Ateities ir L. Giros g. sankryža
Nustebino, kad Centvalis nepabūgo nuo liepos 1 d. gręsiančio visų privačių maršrutų naikinimo ir įsigijo šį 1994 m. gamybos Mercedes-Benz O407 (valst. nr. GJC160)
S. Stanevičiaus g.
L. Giros g.
Šalčininkų AP autobusai Ukmergės g.:
MAN UEL312 valst. nr. FBO831, 118 maršrutas Miežionys - Vilnius
Setra S215RL valst. nr. EGG943, 108A maršrutas Sudervė - Žalgirio stadionas. Kiek netikėtas šio maršruto transporto priemonių talpos padidėjimas: nuo Leilando pusiau mikrobų iki didelio autobuso. Žinant priemiestinių autobusų tvarkaraščių sudarinėjimo ypatumus, darosi įdomu, kaip šis autobusas sugebėjo į Vilnių vėluoti atvykti beveik 10 min.
Comment