Karosa B841, nr. 231, 17 maršrutas, Antakalnio žiedas. Labai bjaurus šio maršruto grafikas - popietinė pertraukiamo grafiko pamainos dalis yra su 1 valandos atstova. Prieš suskaidymą į 2 grafikus tuo metu pietaudavo pamaininis grafikas.
Neilgai truko nr. 804 2-oji darbo pamaina - sugedo Antakalnio žiede:
MB O405N nr.497, 38 maršrutas, Antakalnio žiedas. 497 ir 498 jau su veikiančiomis švieslentėmis. Mano manymu maršruto numerį derėjo paryškinti, nes dabar užraše 18 PARKO G. visos raidės vienodo dydžio ir storio - atrodo, kad čia kažko trūksta.
MAN NG312, nr.565, 55 maršrutas, Laisvės prospektas. Taip pat pasigedau numerio paryškinimo...
buna taip kad jos isjungt nebeimanoma, kai, - arba valdikli istrauke buve seimininkai su tokiu uzrasu, arba jei valdiklis yra , bet jis ilgesni laika pabuvo neuzmaitintas ir "prarado atminti", tada lieka is naujo programuot, ko privatus vezejas aisku nedarys, arba ilgai zaist vartyt kiekviena segmenta rankiniu budu, paduodant itampa prie tam tikru isejimu.
Bet kuriuo atveju - žmogus pamatęs kažką neįskaitomo, iškart supras, kad čia ne mūsų kalba parašyta ir jam bus dzin. Be to, kai dabar privatūs vežėjai mano (o gal taip ir yra), kad jų likimas kaba ant plauko, tai jie nemato ir prasmės atsinaujinti ir modernizuotis.
Comment