Parašė centras85
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaigi, tenka nusivilti, nes tai nei bandomasis, nei nusipirktas autobusas. Tai Vilniaus oro uosto Volvo, kuris į autobusų parką nuvežtas tik nedideliam remontui.
Beje, gal kažkur galima rasti Vilniaus oro uosto autobusų sąrašą?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVarėnos AP Vest, Varėna - Vilnius.
Atvaizdas
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNežinojau, kad Vilniaus oro uostas turi ilguosius autobusus. Be to, VNO teritorijoje niekad to Volvo nemačiau- nei kur išskrisdamas, nei šiaip ten būdamas
Beje, gal kažkur galima rasti Vilniaus oro uosto autobusų sąrašą?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiandien savo dėmesį skyriau Gariūnų maršrutams:
067 maršruto mikroautobusai (o įvairių maršrutų mikroautobusų ten labai daug ir visi jie važiuoja bandomis) nuo Gariūnų važiuoja sausakimši - užimtos ir stovimos vietos. Praktiškai visų matytų 067-ų važiuoklė gale buvo nusileidusi dėl didelio svorio. P.S. 067-u dirba viena iš 2 moterų - mikroautobusų vairuotojų .
Atvaizdas
Vienas iš 3 51-ų. Man ten stovėjus 1 val., jų pravažiavo tik 2, o tai reiškia, kad oficialus jo intervalas yra nesamonė ir labiau tikėtinas toks grafikas [Žalgirio st.][Gariūnai]. Dabar šių grafikų jau seniai nebėra.
Atvaizdas
37-i važiavo vienas paskui kitą. Buvo ir taip, kad vienas aplenkė prieš jį važiavusį .
Atvaizdas
Nemokami autobusai tapo labai populiarūs - tie, kurie važiuoja į Lazdynus, buvo sausakimši.
Atvaizdas
O šitas aparatas yra įdomus tuo, kad čia buvęs sudvejintas. Perdarytas buvo dar Švedijoje.
Atvaizdas
Maršrutą Gariūnai - Žalgirio g. vis gi neteisinga yra vadinti 058-uoju, nes niekur nėra rašomas šis numeris ir jo trasa skiriasi nuo senojo 058-ojo (ne nuo to, kuris vėliau degradavo į 51 mikroautobusą, o tą, kuris važiuodavo per Lukiškes ir J. Jasinskio g.). Pasirodo maršrutu dirba tik 1 autobusas, o kad jis suspėtų padaryti ratą per 1 val., jis važiuoja be sustojimų.
Atvaizdas
Labai geras maršrutas, kurį aptarnauja Daugpilio AP: Daugpilis - Vilnius, per Gariūnų turgų . Ką tik išvažiavo iš mokamos stovėjimo aikštelės:
Atvaizdas
O šito tai tikrai nesitikėjau pamatyti: dar vienas, latvis, tiksliau ex-latvis. Šis reto modelio MB O100 City dirbo ekskursiniais maršrutais Rygoje.
Atvaizdas
Antra moteris dirba 24, jei neklystu?
"Žalgirio g.- Gariūnai" (a-lia 058 ) maršrutas dabar važiuoja pačia trumpiausia trasa - Gariūnai, Oslo g., Lazdynų tiltas. Geležinio Vilko g., Žalgirio g., Žalgirio žiedas.
Beje, Mettal reportažas- geras pavyzdys, kaip privatininkai yra užėmę susisiekimo su Gariūnų turgumi rinką- praktiškai išstumė iš jos miesto vežėjus.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.16, 22:48.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal savaitgaliais šiuo maršrutu "Kolegita" turėtų leisti standartinės talpos autobusus (vis tiek darbo dienomis 067 autobuso maršrutu važinėjantieji stovi be darbo).- Licenzija skirta tik 5 mikroautobusams
- bilieto autobuse kaina 2Lt, mikroautobuse - 3Lt
- Autobusas važiuoja lėčiau
- Tam pačiam keleivių skaičiui pakaks pervežti 2 autobusų
- Intervalas pasidarys labai didelis, nes neapsimokės dažnai varinėti pustuščius autobusus
- Po 11-14 val. į Gariūnus srauto beveik nėra, todėl 067 (ir 064 mini-autobusas, kurį irgi vakar mačiau), išleidęs visus keleivius, apsisuka vietoje ir grįžta atgal į Gariūnus pačiu tiesiausiu keliu. Autobusas bet kur apsisukti negali. (Pastaba: 064 maršruto grafike net nurodyta, kad iš Gariūnų jis važiuoja laisvu grafiku (fiksuotas išvykimas iš žiedo, bet be grafiko tarpinėms stotelėms), o po 11 išvykimai iš Fabijoniškių jau nežymimi)
Antra moteris dirba 24, jei neklystu?
Beje, Mettal reportažas- geras pavyzdys, kaip privatininkai yra užėmę susisiekimo su Gariūnų turgumi rinką- praktiškai išstumė iš jos miesto vežėjus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKad miesto vežėjas lyginant su "laukiniais 90-aisiais" turi trigubai daugiau reisų poilsio ir dar n-gubai daugiau darbo dienomis per Gariūnus. Tuomet juk ten važiavo tik 20 ir tai retokai. Dabar mes turime ir 29. Į miesto autobusus taip pat lipo armijos žmonių. Šiaip seniai nesu matęs tiek žmonių Gariūnų stotelėje ir dar tokį transporto kamštį (iki ~12:15) nuo Vandenvalos st. iki Gariūnų .
Taigi šios sakmės moralė yra tokia- privatininkai Gariūnuose perveža didesnę keleivių dalį, o juos eliminavus iš VT sistemos, miesto VT vargu ar pajėgtų juos užtikrinti ne blogesnį susisiekimą su šia didžiule turgaviete
Comment
-
Šių metų fotografijos
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKiek mazdaug Karosu isvaziuoja i Vilniaus gatves darbo dienom?
Comment
-
Karosa per europos dangoraizio langa oras siandien klaikus, foto kokybe ne pati geriausia...
Paskutinis taisė OneMillion; 2010.10.19, 14:38.
Comment
-
Dar fotografijos
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
63 maršrutu dirba 4 ilgi autobusai: 2 Volvo 7700, 1 MB O405G Castrosua ir 1 MB O405G:
Pradžiugino 11 maršrutas: šiandien jame dirba du vienodi MB O405. Būtų visai nieko, bet kad nė vienas iš jų nepatenka į žemagrindžių kategoriją... Šis važiavo pagal žemagrindžio grafiką:
O čia - antrasis:
55 ir 7 maršrutų autobusai važiavo prigrūsti. Vis dėlto, derėjo 55-u paleisti ilgus.
23 maršruto autobusas Karoliniškėse. Paskutinis jo reisas apylanka.
Už jo iškart 21-as. Po 5 min. link Lazdynų iš parko nurūko pirmasis šios dienos 22-as.
26-o maršruto mikroautobusams šiandienos reisai buvo labai pelningi - nuo Spaudos rūmų link Karveliškių jie nestokojo keleivių:
11 maršruto mikroautobusai nuo Gerosios Vilties st. važiavo sausakimši, nes keleiviai neturėjo jokių kitų alternatyvų. Jie važiavo skirtingai: kas per Žvėryną, kas per Ž. Panerius.
Reportažas su troleibusų nuotraukomis bus Vilniaus troleibusų fotogalerijoje.
Comment
-
Soliariai ten nestovi turbūt todėl, kad visais jais dirba vairuotojų brigados pamainiais grafikais, o čia visi pertraukiami.
(2010-10-22) Vilniaus rajono AP Volvo 8700 nr. 12:
(2010-10-26) Volvo 7700 nr. 727 su šviežia reklama:
(2010-10-26) J. Rinkevičiaus vairavimo mokyklos autobusas. Nesu nieko panašaus matęs. Nieko apie jį išskyrus tai, kad važiuoklė MB O303 ir jis iš Lenkijos negaliu pasakyti:
Comment
-
Vilniuje pasirodė turkų Temsa Avenue CNG dirba 10 maršrutu.
Labai aukštos lubos, ir šiek tiek siaurokas autobusas, nebloga pakaba, smagios sėdynės, bet man asmeniškai važiavimo komfortas nepatiko, garsiai dirbo motoras, barškėjo platsmasės, ir garsiai dirbo šildymo sistema, gaila buvo daug žmonių negalėjau normaliai nufotografuoti vidaus.
Nesu specialistas čia tik mano nuomonė.
http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=12273
http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=12272
http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=12270
http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=12274
http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=12271
Įdėsiu čia jei tinka, vilnietizz?Paskutinis taisė Romas; 2011.02.06, 09:10. Priežastis: Per didelės nuotraukos. Perkelta iš temos "Vilniaus ... eismo stebėjimas"Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Kelios nuotraukos darytos vakar.
Stotis Geležinkelio gatvė:
Karosa B741 nr. 390 16 maršrute
Toko pat modelio autobusas nr. 147 74 maršrute
Mercedes Benz O405G nr. 521 34 maršrute
Mercedes-Benz O405N2 nr. 496 13 maršrute
Karosa B741 nr. 207 54 maršrute
Mercedes Benz O405GN nr. 514 54 maršrute
Karosa B841 nr. 202 34 maršrute
Stotis Šv.Stepono gatvė:
Autobusas MAN nr. 431 42 maršrute
Karosa B741 nr. 412 54 maršrute ir 2 foto:
Ir šiandien 2 nuotraukos darytos Kaimelio žiede, Fabijoniškėse. P.S. Per vėlai atvažiavau, atstovoi stovėjo tik keli autobusai.
Mercedes Benz O405G nr. 525 53 maršrute
Ir naujasis autobusas nr. 564 10 maršrute. P.S. Foto nekokia,
Comment
-
Temsa Avenue LF CNG
Patiko tik dažymo schema ir geras šildymas. Visa kita - . Tai, kad vairuotojas važiavo su struke, tai reiškia, kad pas jį šildymo praktiškai nėra. Nors ten kabina yra visiškai atvira, tačiau MB Cito, Citaro ir kai kuriuose MB O405N2, kur tokia atvira kabina, visai šilta ir vairuotojai be striukių.
A, dar pliusas vienas keleiviams - susiprotėta pastatyti normalų komposterį - tradicinį "krokodilą", o ne tą kurį visą reikia lenkti.
Apdaila - kietas plastikas, kuris labai lengvai tepasi. Labai daug pilkų, niūrių detalių. Ypač erzina akis tos plastikinės dėžės po sėdynėmis. Lubos monotoniškos. Aišku, nėra ko ten į jas spoksoti, bet vis tiek, atrodo, kad ten kažko trūksta. Tarp durų aikštelės ir sėdynių prašyte prašosi koks stiklas ar kita uždanga. Nesutiksiu su teiginiu, kad variklis veikia labai garsiai - čia vis dėlto dujinis autobusas ir garsas ir turėtų būti toks, pas tokios kokybės mašiną. Žymiai garsesnis yra MAN NG232 CNG (ilgas, dujinis), kurio kitaip nei traktoriumi nepavadinsi . Dar kas liečia variklį - arba jis tikrai taip silpnai traukia, arba jis nesureguliuotas.Paskutinis taisė Mettal; 2011.02.07, 22:04.
Comment
Comment