Pravažiavau ratuką su juo, bet... Ilgai jame nepasedėsi... Sėdynės kaip ir pas didijį brolį "Avancity Plus CNG" Iš pigios plastmasės, ant kurios kažkoks pamušalas užsiutas, bet jis tikrai negelbsti Tai užpakalį paskaudo kaip reikiant Išorė lyg ir nieko, bet vidus tai ką aš žinau... Kam reikalingas autobusas su 11 vietų tai nesuprantu
Prie aukščiau išsakytos nuomonės apie saloną dar pridėsiu vieną žodį, kurį pamiršta pavartoti: SIAUBAS
Pravažiavau ratą sėdėdamas toje aukštesnėje sėdynėje. Ten nėra kur kojos pastatyti dėl tos plastmasinės nesamonės (p.s. visa salono apdaila iš plastmasės). Suskaičiavau 8 sėdynes + 2 atlenkiamas + 2,5 vietos ant "suoliuko". Kol kas blogesnio išplanavimo nesu matęs...
-------
26-ų mikriukų iš viso matęs 3 (šiandien 2): MB Sprinter ir 2 Iveco Daily (atrodo, vienodi). Sprinteris link Rastinėnų nuvažiavo tuščias ir išsukinėjo iš Ąžuolyno g. Iveco Daily nors buvo su 2 keleiviais, kurie išlipo iškart už posūkio, ir irgi nukirto kampą:
Taigi, jei žemėlapyje žymėsiu oficialią jo trasą, klaidinsiu keleivius...
75-ame maršrute vėl pastebėtos neįprastos lentelės:
Na, o šias Kolegitos (ex Uestra Reisen Hannover) autobusų foto laikau vertingiausiomis iš visų šiandieninių:
Salono išplanavime nespatebėjau kokių nors kliuvinių (nors čia gal dėl to, kad po BMB Vivacity viskas atrodo tobula ), o ir vairuotojas yra visai patenkintas - traukia gerai, prietaisų skydelis jau žinomas (Siemens VDO - jau standartinis vokiškiems autobusams, tame tarpe ir MB Cito/Citaro). Tiesa, vienas trūkumas yra ir visas jo rimtumas išlenda tada, kai yra šalta: salone yra tik 3 mažiukai šildytuvėliai, o ir pas vairuotoją šildymas nekoks. Vairuotojas sakė, kad kojos šąla - vis dėlto tokiu maršrutu dirbant nėra laiko jų pramankštinti, prasieiti - atstovos žiede paprastai beveik nėra, nes grafikas labai įtemptas.
Na o čia jau kitos nuotraukos:
Volvo 7700 Hybrid ties Pramogų arena:
Kai iš tolo jį pamačiau stovintį prie Siemens arenos, pagalvojau, kad čia koks dujinis lenkų autobusas, nes ant stogo įtartinai didelis "kondicionierius" . O pasirodo - lietuvių, ir ne bet koks, o Ikarus EAG E95, o tas daiktas tikrai yra kondicionierius (nuotraukoje nesimato jo dydžio).
Tedom'e mažokai vietos palikta stovėti, ta niša neįgaliojo vežimėliui galėtu būti didesnė. Labai gerai ir patogiai tas realizuota Solaris troleibusuose, kur galima laisvai atsistoti neužstojant praėjimo.
Prasidejo viskas taip, kad bevaziuodamas dviraciu netyciom pastebejau savo isvajotaji autobusa DSC00748
Uz poros kilometru buvo ziedas, tad pagalvojau gal suspesiu nulekti iki ten... Atsilikdamas nuo autobuso kazkur 5 minutes, pagaliau atvaziavau ten kur reikia:
Spaudziam foto, atidarys puslapi kur galesite paziureti ausktesnes kokybes foto...
2010.10.10
Autobusas prisiparkaves "Iki" stovejimo aiksteleje, valstybinis nr. BRN 355, marsruto numeris regis 92 DSC00803
2010.10.11
DSC00831
Kolkas neišsiaiškinau, kaip man pravažiuoti su dviraciu i kita gatves puse DSC00823
Cia "Autobusu eismo kontrole", atveze vairuotojus i Kaimelio zieda: DSC00814 DSC00827 DSC00812
Ir cia pasak Regitros yra STEYR SL12 DSC00813
Spaudziam foto, atidarys puslapi kur galesite paziureti ausktesnes kokybes foto...
2010.10.10
Autobusas prisiparkaves "Iki" stovejimo aiksteleje, valstybinis nr. BRN 355, marsruto numeris regis 92 Atvaizdas DSC00803
Šis stovintis autobusas dirba 144 maršrutu darbo dienomis Žalgirio g., - Pikeliškės -Nemenčinė. O sodininkų sezono metu poilsio dienomis dirba 92 (146) maršrutu Žalgirio g., - Balsiai - Naujaneriai - Europos Parkas - Skirgiškės
Oho! Nejau 92 (146) maršrutu vėl MAN SL313 pradėjo važinėti?
Pats tokį prie IKI mačiau...
Darbo dienomis 92 (146) važinėja M2 klasės autobusai. O M3 Klasės autobusai važinėja tik poilsio dienomis ir sodininkų sezono metu. Jei kas matėte užfiksuokite. Nes man nepavyksta.
Tikriausiai "karščiausia" nuotrauka - sekantis Vilniaus bandomasis autobusas. Atvyko tik šiandien, tikriausiai per artimiausias keletą dienų bus pilnai paruoštas ir išvažiuos į gatves.
Tikriausiai "karščiausia" nuotrauka - sekantis Vilniaus bandomasis autobusas. Atvyko tik šiandien, tikriausiai per artimiausias keletą dienų bus pilnai paruoštas ir išvažiuos į gatves. Atvaizdas
Šitas atrodo ne bandomasis,o nupirkta panaudota Volvo 7000A ,maždaug 1999-2002 gam. metų.
Comment