Įdomu, beje, o dėl kokių priežasčių dabar MB O305G miesto gatvėmis nebevažinėja? (jei tik visus juos dar nenurašė) Nes, atrodo, tikrai ne blogesni autobusai už Karosas buvo
Įdomu, beje, o dėl kokių priežasčių dabar MB O305G miesto gatvėmis nebevažinėja? (jei tik visus juos dar nenurašė) Nes, atrodo, tikrai ne blogesni autobusai už Karosas buvo
Tai kad nėra čia nieko ypatingo tame, kad 3 važinėjo ilgi autobusai. Tik va 3 maršrutas čia ne prie ko - 667 važiuoja 31 maršrutu .
667 buvo vienintelis standartinės dažymo schemos autobusas. Nurašytas buvo vienas iš pirmųjų. 208 (2-oje nuotraukoje) praktiškai visada važinėjo tik 34 maršrutu pertraukiamu grafiku, tačiau retsykiais matydavau jį kituose maršrutuose (19, 53). Prieš pat nurašymą mačiau jį dirbant 52 maršrutu. Paskutiniai gyvi MB O305G buvo 121 ir 222, nurašyti 2008 m. pabaigoje.
Šiaip man tai buvo patys geriausi autobusai, nes jie buvo ir talpūs, ir komfortiški - sėdynės buvo minkštos, iš 2-jų sujungtos į 1. Dabar apie O305G mums gali priminti tik MB O405G nr. 480, kuriame yra įdėtos vieno iš 305-ųjų sėdynės.
Chebra aš čia truputį ne į temą paklausiu.
Nusipirkau naują fotiką, tokį truputį "mandresnį" už "muilinę.
Nuotraukų kokybė super, bet vat dėjau dabar nuotraukas ir sumažinus jas, kokybė paliko, labai prasta. Gal kas žinot kodėl čia taip?
Chebra aš čia truputį ne į temą paklausiu.
Nusipirkau naują fotiką, tokį truputį "mandresnį" už "muilinę.
Nuotraukų kokybė super, bet vat dėjau dabar nuotraukas ir sumažinus jas, kokybė paliko, labai prasta. Gal kas žinot kodėl čia taip?
Netinkamą programą naudoji - ji per daug suspaudžia (todėl ir dydis toks mažas - 65 kb).
Pravažiavau ratuką su juo, bet... Ilgai jame nepasedėsi... Sėdynės kaip ir pas didijį brolį "Avancity Plus CNG" Iš pigios plastmasės, ant kurios kažkoks pamušalas užsiutas, bet jis tikrai negelbsti Tai užpakalį paskaudo kaip reikiant Išorė lyg ir nieko, bet vidus tai ką aš žinau... Kam reikalingas autobusas su 11 vietų tai nesuprantu
Prie aukščiau išsakytos nuomonės apie saloną dar pridėsiu vieną žodį, kurį pamiršta pavartoti: SIAUBAS
Pravažiavau ratą sėdėdamas toje aukštesnėje sėdynėje. Ten nėra kur kojos pastatyti dėl tos plastmasinės nesamonės (p.s. visa salono apdaila iš plastmasės). Suskaičiavau 8 sėdynes + 2 atlenkiamas + 2,5 vietos ant "suoliuko". Kol kas blogesnio išplanavimo nesu matęs...
-------
26-ų mikriukų iš viso matęs 3 (šiandien 2): MB Sprinter ir 2 Iveco Daily (atrodo, vienodi). Sprinteris link Rastinėnų nuvažiavo tuščias ir išsukinėjo iš Ąžuolyno g. Iveco Daily nors buvo su 2 keleiviais, kurie išlipo iškart už posūkio, ir irgi nukirto kampą:
Taigi, jei žemėlapyje žymėsiu oficialią jo trasą, klaidinsiu keleivius...
75-ame maršrute vėl pastebėtos neįprastos lentelės:
Na, o šias Kolegitos (ex Uestra Reisen Hannover) autobusų foto laikau vertingiausiomis iš visų šiandieninių:
Paskutinis taisė digital; 2025.01.28, 00:20.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Comment