Praktiškai tik 9. Kituose midibusais aptarnaujamuoe gali pasirodyti tik epizodiškai. Va, nuo rugsėjo žadamas 89 maršrutas per senamiestį, kuriame dirbs mikrobai.
Deja, ne.
Maršrutą aptarnaus Transrevis su savo midibusais
Šiap keistas VVT požiūris: nulupupt senus gerus garažinius, ant tų pačių dažų/klijų likučių užklijuot naujus mažesnius, juolab kad tiem autobusam jau kaip ir dienos suskaičiuotos
2018-11-13
Telefoninės nuotraukos, darytos Gerovės g. Naujojoje Vilnioje. Stebėjimo objektas - 74 maršruto autobusai atstovos metu.
Kažkas naujo. Anksčiau stovėdavo Parko g., o čia, kad jau taip masiškai, tai ko gero ne dėl vairuotojų išradingumo. Nors šiaip 74 apskritai neturi stovėti N. Vilnioje: ryte tušti grįžta iš stoties, o popiet, tik prasidėjus pikui, veža orą iš N. Vilnios. Spėju, kad vietinių vairuotojų patogumui padarė, miesto biudžeto sąskaita.
Iki dabartinio atnaujinimo etapo užbaigimo liko gauti 20 ilgųjų Solaris autobusų ir 40 troleibusų.
Tai yra, jau atgabenta 131 nauja transporto priemonė, iš 191-os, skirtos VVT.
Privatus vežėjas "Transrevis" gi jau turi visus 112 naujų autobusų.
P.S. tai tik oficiali informacija. Galbūt dar kažkiek ilgųjų Soliarių jau atvyko į Vilnių, tik niekas jų dar nematė.
Kažkas naujo. Anksčiau stovėdavo Parko g., o čia, kad jau taip masiškai, tai ko gero ne dėl vairuotojų išradingumo. Nors šiaip 74 apskritai neturi stovėti N. Vilnioje: ryte tušti grįžta iš stoties, o popiet, tik prasidėjus pikui, veža orą iš N. Vilnios. Spėju, kad vietinių vairuotojų patogumui padarė, miesto biudžeto sąskaita.
Spėju čia nuo rugsėjo 1 padarė tokį "cirką". Arba nuo to laiko, kai 14-ą paleido per Gerovės gatvę bei pratęsė iki Rudaminos ir Pramonės gatvė liko be 14-o (dėl ko labai abejoti linkęs).
Aišku būdavo atvejų, jog ir Linksmojoje gatvėje stovėdavo 74-i, nes kaip žinome NV žiedas per mažas.
<...> liko gauti 20 ilgųjų Solaris autobusų ir 40 troleibusų. <...>
Tai yra, jau atgabenta 131 nauja transporto priemonė, iš 191-os, skirtos VVT.
Privatus vežėjas "Transrevis" gi jau turi visus 112 naujų autobusų.
P.S. tai tik oficiali informacija. Galbūt dar kažkiek ilgųjų Soliarių jau atvyko į Vilnių, tik niekas jų dar nematė.
Stovėjo šiandien parke 4165, kuris praėjo technikinę šiandien. Taip pat ir antras praėjo. Taigi, iš viso 132 nauji Solaris, kas sudaro jau 88 procentus bendrai turimų naujų transporto priemonių (neskaitant Transrevio)
Kažkas naujo. Anksčiau stovėdavo Parko g., o čia, kad jau taip masiškai, tai ko gero ne dėl vairuotojų išradingumo. Nors šiaip 74 apskritai neturi stovėti N. Vilnioje: ryte tušti grįžta iš stoties, o popiet, tik prasidėjus pikui, veža orą iš N. Vilnios. Spėju, kad vietinių vairuotojų patogumui padarė, miesto biudžeto sąskaita.
Spėju čia nuo rugsėjo 1 padarė tokį "cirką". Arba nuo to laiko, kai 14-ą paleido per Gerovės gatvę bei pratęsė iki Rudaminos ir Pramonės gatvė liko be 14-o (dėl ko labai abejoti linkęs).
Aišku būdavo atvejų, jog ir Linksmojoje gatvėje stovėdavo 74-i, nes kaip žinome NV žiedas per mažas.
Kažkas naujo. Anksčiau stovėdavo Parko g., o čia, kad jau taip masiškai, tai ko gero ne dėl vairuotojų išradingumo. Nors šiaip 74 apskritai neturi stovėti N. Vilnioje: ryte tušti grįžta iš stoties, o popiet, tik prasidėjus pikui, veža orą iš N. Vilnios. Spėju, kad vietinių vairuotojų patogumui padarė, miesto biudžeto sąskaita.
Ir tvarkaraštyje žymimi a74 reisai iš Žvirblių st. per Pramonės gatvę link Naujosios Vilnios žiedo.
Pasidarė įdomu, kiek dar važinės tie patys seniausi ir baisiausi autobusai, kaip kad #3604 pranešimo foto? Kažkaip jau ne kartą buvo rengiami "atsisveikinimai" su senais autobusais, po kurių, mano supratimu, jų kaip ir neturėjo likti. Bet matau vis važinėja? Jie taip ir liks?
Comment