Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Ar dar ilgai Meteorit važinės Vilniaus gatvėmis?
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąDievuli, išklausyk Fabijoniškiečių maldas ! Kada gi tos METEORIT lūženos dings iš 40 ir 56 maršrutų ? Už ką taip nubaustas ištisas mikrorajonas ?
Beje, pastaruosius pranešimus, kurie nesusiję su fotogalerija, galima perkelti į tinkamesnes temas
Comment
-
Raudona spalva atrodo gerai. Tik, žinoma, reikia (-ės) mašinas plautiVienas iš mano nuogąstavimų, tai - autobusų interjero priežiūra... Pas mus ji (akivaizdu) vykdoma atmestinai. Bet gal, kai tokia investicija, pasistengs? Defaultiškai, dienos pabaigoje turėtų praeit rimtai sausu ir drėgnu valymu, ir dezinfekcija. Nežinau, kaip būna dabar.
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąRaudona spalva atrodo gerai. Tik, žinoma, reikia (-ės) mašinas plautiVienas iš mano nuogąstavimų, tai - autobusų interjero priežiūra... Pas mus ji (akivaizdu) vykdoma atmestinai. Bet gal, kai tokia investicija, pasistengs? Defaultiškai, dienos pabaigoje turėtų praeit rimtai sausu ir drėgnu valymu, ir dezinfekcija. Nežinau, kaip būna dabar.
. Kas dėl salono - esu matęs kaip vairuotojas grindis plauna, bet turbūt tai ir viskas ką jie daro.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Transrevis kasdien plauna autobusus plovykloj, žinoma ne visus tą pačią dieną. Kas dėl salono - esu matęs kaip vairuotojas grindis plauna, bet turbūt tai ir viskas ką jie daro.
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Jei valo vairuotojai (t.y. "prabraukia"), tada ne pyragai. Turėtų veikti normali tarnyba, kuri kiekvieną dieną rimtai praeitų saloną. Esu matęs, jog taip traukinių salonus Šveicarijoje valo. Baigiasi diena, brigada sulipa ir varo. Nenuostabu, kad keleiviams malonu važiuoti. Žodžiu - naujos mašinos, tai pradžia proceso, o ne pabaiga.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Žinoma kad taip turėtų būti. Bet iš kur lėšos? Pasižiūrėkite kaip VVT puikiai prižiūri transporto techninę, estetinę puses, viskas belenkaip daroma. Taip pat ir švaros darbai vyksta.
Comment
-
Šiek tiek įvairovės tarp naujųjų Scania Citywide LFA
339, Stotis (Stoties gatvė). Po 4G maršruto atidavimo Transreviui, liko keletas laisvų ilgų autobusų. Tikimybė, jog ilgas gali būti tiek 75, tiek 59 - išlieka
548, Savanorių prospektas. Kaip jau minėta, visi šio modelio autobusai iš 2 troleibusų parko grąžinti atgal į autobusų. Šiame autobuse sėdynės - iš troleibuso Škoda 14tr
949, Savanorių prospektas. Suremontuotas po nuvažiavimo į griovį Ukmergės gatvėje sausio 18 dieną
- 10 patinka
Comment
-
Scania švieslentės jau perprogramuotos kaip ir visų G maršrutų.
tik gan keistai atrodo šoninė švieslentė su tuo Konst užrašu šone, kuris yra statinis (t.y. nejuda)..
na, ir ta pati sena Transrevio bėda su švieslentėmis - vairuotojai pamiršta pakeist galinėje st būdami kryptį. Šiandien du skirtingus autobusus teko matyt važiuojančius link Pilaites su kryptimi Saulėtekis. Tokiuose maršrutuose tai nelabai didelė bėda, bet tarkim 1 ne kartą Vikingų slėnyje teko matyt atvažiuojančius su 1 STOTIS ir važiuojančius į oro uostą. Ne kartą teko ir girdėt, kad dėl to nuvažiavo ne ten...
Comment
-
Problema su švieslenčių krypčių keitimu ne tik pas Transrevį. Autobusai, o ypač dažnai, troleibusai, taip pat nesivargina nieko keisti. "Kam reikia, tas žino".
Kas dėl 1 maršruto Vikingų slėnyje, tai anokia ten bėda - vis tiek atvažiuotų tas pats autobusas. Kai reikia rinktis, važiuoti šiltame autobuse ratą ar stovėti šaltyje ir laukti to paties autobuso, pasirinkimas gan aiškus turėtų būti
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKas dėl 1 maršruto Vikingų slėnyje, tai anokia ten bėda - vis tiek atvažiuotų tas pats autobusas. Kai reikia rinktis, važiuoti šiltame autobuse ratą ar stovėti šaltyje ir laukti to paties autobuso, pasirinkimas gan aiškus turėtų būti
- 1 patinka
Comment
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
- 9 patinka
Comment
-
Tą patį pirmadienį, kai 30 maršrute dirbo pakaitinis Nr. 428, rezervinė "armonika" Nr. 449 teko ir 29 maršrutui, paskutiniuoju metu besitenkinančiam tik trumpais autobusais (oficialiai – lyg dėl laikinos apylankos Grigiškėse). Taigi, vieno reiso foto chronika (autobusas dirbo nuo priešpet iki pat vakaro)
Vilkpėdėje:
Beje, vienintelė (iš 4-ių) neteisinga (pasenusi) maršruto lentelė ("Savanorių pr. - Grigiškės") buvo būtent priekyje
Pakeliui:
Kaip matyti užpildymas beveik vidutinis (buvo po 17 valandos).
Grigiškėse:
Ir "garbės ratas" Mokyklos gatvės "alėja", A1 "dubleriu" ir Pašto gatvėmis:
Į posūkius šiose siaurose gatvelėse tilpo neblogai. Taigi, esant noro, galima būtų ilgus autobusus leisti ir šiuo metu, bet poreikio tam, bent jau stebint šį reisą, nesimatė.
- 13 patinka
Comment
-
Nuotraukos darytos 03.18
Stotis,
Anadolu Isuzu Citibus (Yeni) #V7018 by Robertas Robkis, on Flickr
Mercedes-Benz O405G #528 by Robertas Robkis, on Flickr
Plytinės g.
Scania Citywide LFA #V8015 by Robertas Robkis, on Flickr
Nemenčinės pl.
Mercedes-Benz O405GN #510 by Robertas Robkis, on Flickr
Neoplan N4421/3 Centroliner #998 by Robertas Robkis, on Flickr
Neoplan N4421/3 Centroliner #998 by Robertas Robkis, on Flickr
Bitėnų g.
Scania Citywide LFA #V8022 by Robertas Robkis, on Flickr
Mercedes-Benz O530 Citaro #152 by Robertas Robkis, on Flickr
Mercedes-Benz O405N2 #498 by Robertas Robkis, on Flickr
Scania Citywide LFA #V8022 by Robertas Robkis, on Flickr
Scania Citywide LFA #V8022 by Robertas Robkis, on Flickr
- 10 patinka
Comment
Comment