Berlyno geltonos Scanios man labai patiko. Lietuvoje važinėjusi trumpa balta tokia Scania atrodė puikiai. O bent jau iš nuotraukų vilnietiškos raudonos atrodo tik normaliai. Bet kuriuo atveju džiugu dėl dar vieno stipraus Vilniaus VT atnaujinimo.
Berlyno geltonos Scanios man labai patiko. Lietuvoje važinėjusi trumpa balta tokia Scania atrodė puikiai. O bent jau iš nuotraukų vilnietiškos raudonos atrodo tik normaliai. Bet kuriuo atveju džiugu dėl dar vieno stipraus Vilniaus VT atnaujinimo.
Kuris priklauso ne parkui ir pasibaigus sutarčiai visi kukuos
O salonas labai 'fainas', tik galėtu ne tik priekinės, bet visos sėdynės būt tamsiai raudonos, kaip Telšių Castrosua.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Šiandien, kovo 9-ąją, 10:45-11:00 Pilaitėje, Bitėnų stotelėje, buvo pristatyti penki Scania Citywide LFA autobusai. Pristatymas vyko su SĮSP'o atstovu, Scania atstovu ir žurnalistais.
Pristatymui atvežti V8001, V8008, V8010, V8011 ir V8022.
Kiekvieno iš jų nuotraukos atskirai:
V8001
V8008 viename kadre su VVT 2TP 547
Vairuotojo darbo vieta
V8010
V8011
V8022
Ir bendra karavano iš 5 autobusų nuotrauka
Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.03.11, 23:51.
Priežastis: Paskutinė nuotrauka pakeista geresnės kokybės
Pirma diena linijoje.
V8010 8 valandą ryte Savanorių prospekte, nuliniame reise iš autobusų parko Eišiškių plente į Pilaitę
Ech, juk naujus autobusus pirko, tai galėjo bent jau švieslentei nepataupyti... Gi seniai ne paslaptis, kaip švieslentėje rodomi greitieji maršrutai. O ir lietuviškosios raidės netobulai atrodo...
Ech, juk naujus autobusus pirko, tai galėjo bent jau švieslentei nepataupyti... Gi seniai ne paslaptis, kaip švieslentėje rodomi greitieji maršrutai. O ir lietuviškosios raidės netobulai atrodo...
Pas vienus rodomas visos raidės oranžinės, net ir skaičiai, o pas kitus - oranžiniai skaičiai ir juodos raidės oranžiniame fone. Gale, žinoma, juodam fone oranžiniai numeriai. Išsamesnis naujųjų Scanijų reportažas bus vakare
Ech, juk naujus autobusus pirko, tai galėjo bent jau švieslentei nepataupyti... Gi seniai ne paslaptis, kaip švieslentėje rodomi greitieji maršrutai. O ir lietuviškosios raidės netobulai atrodo...
Tai, kad čia elementarus programavimo klausimas. Švieslentė tai tėra lenta su daugybe taškų, kuri gali atvaizduoti bet ką, ką suprogramuotas valdiklis numatys jai rodyti. Tik kiek keista susidaro, kad nesugebama suprogramuoti jos taip, kad rodytų normaliai skaičius ir raides. Atrodytų čia kažkoks "raketų mokslas".
Tai, kad čia elementarus programavimo klausimas. Švieslentė tai tėra lenta su daugybe taškų, kuri gali atvaizduoti bet ką, ką suprogramuotas valdiklis numatys jai rodyti. Tik kiek keista susidaro, kad nesugebama suprogramuoti jos taip, kad rodytų normaliai skaičius ir raides. Atrodytų čia kažkoks "raketų mokslas".
Jeigu transrevio Isuzu iki šiol švieslentėse nerodo, kaip žemagrindžių (nors tvarkaraščiuose rodo), garsiakalbiai taip praneša stoteles, kad vos įmanoma suprast, tai ko norėt tada, kad nesugeba ir švieslenčių normaliai suprogramuot...
O šiaip, normalus G maršrutų atvaizdavimas yra visas fonas šviečiantis ir maršruto numeris bei kryptis juodai (t.y. nešviečia). Gale irgi tas pats.
Kodel siti nauji autobusai yra raudonos spalvos? Zvelgiant i paskutine nuotrauka matosi toks visiskas pasimetimas, vieni autobusai melynai oranziniai, kiti pilki, dabar raudoni. Kodel taip yra? Ar perkama is esamo stocko ko atsisake kiti miestai ir taip gaunamas tas kas gaunamas, ar cia vilniaus transporte toks pasimetimas kad kad 25 metus niekaip neapsisprendziama kuri spalva geriausiai suderinama su miesto ivaizdziu?
Kodel siti nauji autobusai yra raudonos spalvos? Zvelgiant i paskutine nuotrauka matosi toks visiskas pasimetimas, vieni autobusai melynai oranziniai, kiti pilki, dabar raudoni. Kodel taip yra? Ar perkama is esamo stocko ko atsisake kiti miestai ir taip gaunamas tas kas gaunamas, ar cia vilniaus transporte toks pasimetimas kad kad 25 metus niekaip neapsisprendziama kuri spalva geriausiai suderinama su miesto ivaizdziu?
Apsispręsta, kad Vilniaus visi autobusai bus raudoni. Perdažomi tiek seni, tiek nauji perkami raudoni atvyksta jau. Visi geltonai-mėlyni bus nurašyti, taip pat ir keli pilki, kai bus gauti 150 naujų.
Jeigu transrevio Isuzu iki šiol švieslentėse nerodo, kaip žemagrindžių (nors tvarkaraščiuose rodo), garsiakalbiai taip praneša stoteles, kad vos įmanoma suprast, tai ko norėt tada, kad nesugeba ir švieslenčių normaliai suprogramuot...
Švieslenčių programavimas, garsiakalbių garso reguliavimas ir tai, ką rodo stotelių švieslentės, yra trys skirtingi dalykai.
1. Garsą gali reguliuoti patys vairuotojai. Jeigu jis dabar nėra ant maksimumo, tai arba a) technikas paliko per mažą garso lygį b) vairuotojai patys pasitildė pranešimus.
2. Švieslentėse tinkamai (pagal greitųjų maršrutų standartą) suprogramuotas tik tekstas Pilaitė priekinėje švieslentėje. Visur kitur tai yra labiau 46, nei 4G. Prisiminkim, kaip buvo su raudonais Oslo MANais - po kurio laiko perprogramavo.
3. "Žemagrindiškumą" stotelių švieslentėse nustato "Susisiekimo paslaugos" pagal tai, koks daviklis kokiai transporto priemonei priskirtas. Be abejo, jiems niekas nepraneša ir jie patys nesidomi, kada kas pakeičia tą daviklį. Teoriškai gali gautis taip, kad kokią nors Škodą 14Tr rodys kaip žemagrindę.
Švieslenčių programavimas, garsiakalbių garso reguliavimas ir tai, ką rodo stotelių švieslentės, yra trys skirtingi dalykai.
1. Garsą gali reguliuoti patys vairuotojai. Jeigu jis dabar nėra ant maksimumo, tai arba a) technikas paliko per mažą garso lygį b) vairuotojai patys pasitildė pranešimus.
apie garsą kalbėjau ta prasme, kad nors ir pagarsinta max, tos kolonėlės žiauriai prastą garsą skleidžia, per daug žemų dažnių, vos įmanoma suprast..
Comment