Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Matyt antrojo troleibusų parko autobusams paliko triženklius

    Comment


      2 troleibusų parke visi su triženkliais numeriais.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Toks įspūdis, kad anksčiau didesnė tvarka buvo su autobusu perdažymu Vilniuje, dabar įsigytas kiekvienas panaudotas autobusas važinėja su savo spalvom. Apgailėtina ir gėdinga situacija sostinėje.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Toks įspūdis, kad anksčiau didesnė tvarka buvo su autobusu perdažymu Vilniuje, dabar įsigytas kiekvienas panaudotas autobusas važinėja su savo spalvom. Apgailėtina ir gėdinga situacija sostinėje.
          Ankščiau permesdavau Kauno temos nuotraukas, stebėdavausi kokie lavonai margučiai ten važinėja, dabar viskas aukštyn kojom

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Toks įspūdis, kad anksčiau didesnė tvarka buvo su autobusu perdažymu Vilniuje, dabar įsigytas kiekvienas panaudotas autobusas važinėja su savo spalvom. Apgailėtina ir gėdinga situacija sostinėje.
            Ne tik su perdažymu problema, stipriai auga vidutinis VT priemonės amžius, ypač troleibusų.
            Flickr

            Comment


              O kam dažyt autobusus jai jie yra pajimti nuomos būdų? taigi ne VT AP savininkas.
              Paskutinis taisė 797; 2016.05.19, 13:19.

              Comment


                /\

                Su tokiu požiūriu išvis, kam mums reikalingi autobusai?
                Nesvarbu, kaip tie autobusai gaunami, tai yra miesto vizitinė kortelė, kai tai yra sostinė, tai yra ir šalies įvaizdis.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Aš ir dar suprasčiau jei mieste nesusitvarkant būtų bent 3 autobusų spalvos, dažymai - sidabrinis, senasis geltonai mėlynas, na ir žydras ar tas baltas su viršuje VVT juosta. Dabar mieste laisvai suskaičiuočiau bent 20 skirtingo dažymo autobusus. Tai tikrai neprideda gero įvaizdžio miestui - o viešasis transportas kaip tik turėtų būti pagrindas miesto įvaizdžiui.

                  Comment


                    Jie savo tuos garazinius dazymus tukstanciais euru ikainoja ir teigia, kad nera pinigu perdazymui

                    Comment


                      Vilniaus VT dabar visiškoje skylėje, o jūs apie kažkokius dažymus sukate galvas. Akivaizdu, kad valdžia veda VVT prie prichvatizacijos. Iš karto nepavyks, tai bandys dalimis, atimant pelningus maršrutus ar kaip kitaip, neaprūpinant naujom transporto priemonė, o paskui klykiant - va VVT, laužai, ateis privatus dėdulė ir viską sutvarkys...

                      Comment


                        Pirma darbo diena - MAN NG263 nr. 445, Žirmūnų / Šeimyniškių g. sankryža



                        Paskutinės 32 maršruto dienos šia trasa. Nuo pirmadienio autobusai abiejomis kryptimis važiuos tiesiai Pilaitės pr.

                        Viršuliškių skg. link Pašilaičių


                        Justiniškių g. link Žvėryno
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          MAN A23 NG313, Nr. 447 pirmoji darbo diena – 4G maršrute, T. Narbuto / Konstitucijos pr. žiedinėje sankryžoje:

                          Beje, visos dienos neišdirbo ir jau prieš 18 val. grįžo į parką.

                          O čia prieš 19 val. išvažiavęs į tą patį 4G maršrutą kažko pakeisti Nr. 494, Lietuvos Edukologijos Universiteto stotelėje:

                          Comment


                            Lietuvoj gal reikėtų paskelbti konkursą - kuris iš autobusų parkų yra pats spalvingiausias.

                            Comment


                              Kovo pabaiga. Archyvai.

                              My Flickr
                              My Trainpix

                              Comment


                                Trečiadienio įdomybės

                                Iš ryto vietoje sugedusio 69 maršruto trumpo autobuso (Nr. 751) išvažiavo dirbti ilgas - Nr. 4016. Šiltnamių gatvėje:


                                ir Šiltnamių gatvės žiede:


                                Po pietų vietoje sugedusio MB Cito (Nr. 029) į 88 maršrutą išvažiavo Ernst Auwärter Clubstar, Nr. 097. Šalia Seimo, Gynėjų gatvėje:


                                ir jau vakare, Bazilijonų gatvėje, šalia Halės turgaus:

                                Comment


                                  O čia kiek platesnė istorija apie kitą, Šeškinės (Musninkų) žiede sugedusį 48 maršruto autobusą ir to pasekmes. "Kaltininkas" Nr. 812 (nebeužsivedė):


                                  Ir jo atvažiavęs pakeisti ne kas kitas, o tas pats Nr. 4016


                                  "Matuojasi" pravažiavimus per žiedą. Įprastą kairesnįjį (žiūrint iš fotografavimo taško) užtvėręs sugedęs 812:


                                  Belieka dešinysis. Tačiau išsukime iš jo kelia pastoja tolokai nuo borto palikta Audi:


                                  Skambučiai į parką, policiją ir laukimas...

                                  Per tą laiką neįprastai tenka apsisukti kitam 48-tam:




                                  ir net neužsukti į žiedą 87-am:


                                  Ir daugmaž po 40 minučių nuo atvažiavimo į žiedą - "išsilaisvinimas":


                                  Po dar vieno rato - 812-ojo jau nebėra, tačiau pravažiavimas tik šiek tiek lengvesnis. Bet tai jau šio autobusų žiedo kasdienybė:

                                  Comment


                                    Negi problema išspirti iš ten lengvąsias mašinas? VT infrastruktūra turi būti tik VT. Tereikia tik vieno sprendimo savivaldybės administracijoje ir viskas. Plius reikiamų kelio ženklų pastatymas, policijos reidai su baudomis kelias dienas po ženklų pastatymo.

                                    Comment


                                      Musninkų stotelė jau tapo antruoju Žvėryno žiedu..
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Negi problema išspirti iš ten lengvąsias mašinas? VT infrastruktūra turi būti tik VT. Tereikia tik vieno sprendimo savivaldybės administracijoje ir viskas. Plius reikiamų kelio ženklų pastatymas, policijos reidai su baudomis kelias dienas po ženklų pastatymo.
                                        Kelio ženklai ten stovi jau daugiau nei 2 metus:


                                        Buvęs didelis autobusų žiedas su atstovos vietomis, po 2 maršruto panaikinimo (arba "virsmo" į 3G) buvo pusiau atiduotas automobiliams. Pirmojoje žiedo dalyje yra ten įsikūrusių įmonių "rezervuotos" stovėjimo vietos ir dalis bendro naudojimo.

                                        Taip pat nuotraukoje matyti medinė tvorelė (yra daugiau) su įspėjamaisiais užrašais, kurias, kaip ir kelio stulpelius (matomus paskutinėje pasakojimo nuotraukoje) vairuotojų iniciatyva pastatė parko darbuotojai. Ir dažniausiai jų užtenka taikiam autobusų ir lengvųjų automobilių "sugyvenimui". Ilgi autobusai čia dabar ypatingai reta išimtis. Kaip minėjau, tokia situacija susiklostė dėl aprašyto autobuso gedimo, nes per pirmąją, artimesniąją aikštelės dalį autobusai niekada nevažiuoja, tuo labiau "armonikos"

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Negi problema išspirti iš ten lengvąsias mašinas? VT infrastruktūra turi būti tik VT. Tereikia tik vieno sprendimo savivaldybės administracijoje ir viskas. Plius reikiamų kelio ženklų pastatymas, policijos reidai su baudomis kelias dienas po ženklų pastatymo.
                                          Žvėryno žiedas nėra išnaudojamas VT pagal savo "projektinį pajėgumą". Aišku VT turi turėti pirmenybę, bet tuščių aikščių laikyti negalima. Ir jei kasdien važiuoja trumpi, tai iš kur atsirado pusantrinis? Juk jų - trūkumas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X