Taip, genda viskas, o ypač MB Cito, Citaro, visi dujiniai. Taip yra todėl, kad VAP'o mechanikai labai prastai apmokyti, o ir vadovybė kelia reikalavimus kuo greičiau sugedusį autobusą išleisti į maršrutus. T.y. svarbu kiekybė, o ne kokybė. Dėl "viena kita supuvusi mersa" tai tu čia atsargiai man. Galvok ką sakai - kur tu matei tokius mersus ir kur tau jų bus keli??? Visi dujiniai autobusai yra Volvo Skiriasi tik kėbulo ir važiuoklės modeliai (Volvo B10BLE-60 ir B10L-3000(60) su kėbulais Carrus City L, Saffle 3000 ir 5000). Ir iš vis iš kur tokia informacija dėl to, kam priklauso autobusai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąkiek sėdimų vietų MB Cito ?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŠitame atrodo 16, kituose bus 13. (jei gerai suskaičiavau)
Comment
-
Šiame yra 14+2 vietų (kiek ir turi būti pagal standartą), o likusiuose trijuose - tik 14. Matyt VAP'as nusipirko juos "su nuolaida", nes tokių jau nebegamina nuo 2003m. (kai juos ir nupirko) ir juose nėra tų 2 atlenkiamų sėdynių.
P.S. gaunasi toks kontrastas - seniausias 1999m. 031-as ir naujausi 026,027,028 dirba kartu. Deja, 029-as jau istorija, nors Regitroje jis vis dar yra.
Comment
-
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km
Comment
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąhttp://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąJei tu cia apie VYtauto LT nuotraukas,tai ten prie stoties sugedes geltonas autobusas volvo. Jie dujiniai ir vakaruose jau buvo ismesti. Cia buvo nudazyti,kad atrodytu zmoniskai :-))) Genda daznai. Beje ar zinai ,kad viniaus autobusu parkas praktiskai neturi savo jokiu autobusu,tik karosas ir viena kita supuvusi mersa. Visi kiti autobusai priklauso kitoms firmoms is kuriu autobusu parkas juos nuomuojasi:-))) Taip plaunami pinigai ir nereikia noreti,kad nebrangtu pravaziavimas:-)
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąNu Klaipedoje jis tikraj neatsirastu, nes mes istikimi vokiskai technikai. Siaulieciai linke prie produktu is Svedijos. Panevezio AP manau galetu priglausti sia masina.
Comment
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąhttp://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km
Jį aš kartą mačiau prie Spaudos rūmų estakados. Taip iki šiol nesuprantu, ką jis ten veikė. Kitas oro uosto autobusas:
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJooo... rado ką parduoti... Nors, kai FlyLAL bankrutavo... Čia gi vienintelis Lietuvoje MAZ-103.041 (iš viso miesto tipo) - kur jam detalių gaus, jei išveš į kitą miestą? MAZ-Baltija tai tik Vilniuje yra
Jį aš kartą mačiau prie Spaudos rūmų estakados. Taip iki šiol nesuprantu, ką jis ten veikė. Kitas oro uosto autobusas:
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Denis_Simonov dėka, pamačiau štai tokią egzotišką techiką:
Kokybė prasta, nes fotografuota su priartinimu pro tvorą ir virš jos .
Turime autobusų iš Norvegijos, Vokietijos, neseniai pripirko dujinių iš Švedijos, net gi Ispanijos, o štai šitie - iš Prancūzijos! Tai 2000-ųjų metų laidos Heuliez GX417 (Volvo B10LA-xx) Tokių yra 3 vnt. (871,872 ir kažkur nuvažiavęs 873). Deja juos gatvėse negreit išvysime, nes 2 iš jų nepraėjo TA, o kito jau ir nebevarė
871 valstybinis nr. EHA 814
872 valstybinis nr. EHA 791
Atkreipkite dėmesį į jų langus - neįmanoma susilaikyti ir nesijuokti iš jų
Vytautas_LT man atrodo, kad ten MB O405N, nors gali būti ir MAN NL202 (SL yra nežemagrindis)Paskutinis taisė Mettal; 2009.03.12, 23:46.
Comment
-
Amerikoniškas langų tipas. Panašiai kaip kioskelyjewww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiame yra 14+2 vietų (kiek ir turi būti pagal standartą), o likusiuose trijuose - tik 14. Matyt VAP'as nusipirko juos "su nuolaida", nes tokių jau nebegamina nuo 2003m. (kai juos ir nupirko) ir juose nėra tų 2 atlenkiamų sėdynių.
P.S. gaunasi toks kontrastas - seniausias 1999m. 031-as ir naujausi 026,027,028 dirba kartu. Deja, 029-as jau istorija, nors Regitroje jis vis dar yra.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąJei nepainioju, tai Cito buvo labai nesėkmingas modelis kurį labai trumpai tegamino, bet VAP'as vistiek spėjo nusipirkt Problema kad mažiukas Cito skirtas važinėt siaurom gatvelėm (kaip kad Užupis Vilniuje) buvo dedamas ant didelio Citaro platformos ir dėl to likdavo toks pats nerangus kaip ir didelis autobusas...
Ar tu tiksliai zinai,kad vilniaus autobusu parkas juos nusipirko? Kiek man teko girdeti ,tai autobusu parkas aplamai savo balanse teturi tik senus karosas ir keleta nudroztu mersu. Visi kiti autobusai yra nuomuojami is kitu firmu ir taip 'plaunami' pinigeliai. Nemanau,kad sitie cito priklausytu parkui,ko gero irgi kazkam kitam.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAr tu tiksliai zinai,kad vilniaus autobusu parkas juos nusipirko? Kiek man teko girdeti ,tai autobusu parkas aplamai savo balanse teturi tik senus karosas ir keleta nudroztu mersu. Visi kiti autobusai yra nuomuojami is kitu firmu ir taip 'plaunami' pinigeliai. Nemanau,kad sitie cito priklausytu parkui,ko gero irgi kazkam kitam.
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
Comment
-
Kaip malonu matyti nors ir ne pačius naujausius, tačiau gražius ir tvarkingus, su veikiančiomis švieslentėmis, autobusus Klaipėdoje. Geras pavizdys, kad galima jas normaliai sutvarkyti, Vilniuje tik niekaip nesugebama to padaryti tokiems pat autobusams...
Beje, labai neblogai atrodo tas naujas Heuliez'as. Taip išeina, kad vis tik praėjo apžiūrą, matyt...
Comment
-
[QUOTE=Mettal;331831]Visi autobusai, kurie yra pirkti padevėti, priklauso parkui, nes prikta pagal sutartinę kainą. O pinigai plaunami tuo, kad sumokama iš tiesų mažiau, nei yra skiriama tam pinigų. Volvo ir Citaro priklauso bankams, nes jie pirkti lizingo būdu, o dėl mūsų parko remonto kokybės, juos greičiau nurašys, nei išsimokės.
Nezinau tiksliai,todel nesigincysiu,nors esu girdejes kaip tik visiskai priesingas kalbas. Nauji pirkti aisku lizingu ir priklauso bankams,bet lizingu juos pirko ne autobusu parkas atseit. Tas pats ir su senais autobusais-visi jie priklauso kitoms firmoms ,o ne autobusu parkui. Parko balanse palikti tik visiskai beverciai autobusai: karosos ir keletas griuvenu mersu.
Nors jei tu tvirtini,kad tiksliai zinai jog visi autobusai yra parko balanse.....gal but ,nezinau
Comment
Comment