Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, genda viskas, o ypač MB Cito, Citaro, visi dujiniai. Taip yra todėl, kad VAP'o mechanikai labai prastai apmokyti, o ir vadovybė kelia reikalavimus kuo greičiau sugedusį autobusą išleisti į maršrutus. T.y. svarbu kiekybė, o ne kokybė. Dėl "viena kita supuvusi mersa" tai tu čia atsargiai man. Galvok ką sakai - kur tu matei tokius mersus ir kur tau jų bus keli??? Visi dujiniai autobusai yra Volvo Skiriasi tik kėbulo ir važiuoklės modeliai (Volvo B10BLE-60 ir B10L-3000(60) su kėbulais Carrus City L, Saffle 3000 ir 5000). Ir iš vis iš kur tokia informacija dėl to, kam priklauso autobusai?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      MB Cito 031

      Comment


        kiek sėdimų vietų MB Cito ?

        Comment


          Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
          kiek sėdimų vietų MB Cito ?
          Šitame atrodo 16, kituose bus 13. (jei gerai suskaičiavau)

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Šitame atrodo 16, kituose bus 13. (jei gerai suskaičiavau)
            Kituose berods 14 yra. O šiame, tai kiek iš nuotraukos matyti, yra papildomos dvi atlenkiamos sedynės, ties vieta vežimėliui.

            Comment


              Šiame yra 14+2 vietų (kiek ir turi būti pagal standartą), o likusiuose trijuose - tik 14. Matyt VAP'as nusipirko juos "su nuolaida", nes tokių jau nebegamina nuo 2003m. (kai juos ir nupirko) ir juose nėra tų 2 atlenkiamų sėdynių.
              P.S. gaunasi toks kontrastas - seniausias 1999m. 031-as ir naujausi 026,027,028 dirba kartu. Deja, 029-as jau istorija, nors Regitroje jis vis dar yra.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
                Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km

                Comment


                  Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                  http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
                  Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km
                  Nu Klaipedoje jis tikraj neatsirastu, nes mes istikimi vokiskai technikai. Siaulieciai linke prie produktu is Svedijos. Panevezio AP manau galetu priglausti sia masina.

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Jei tu cia apie VYtauto LT nuotraukas,tai ten prie stoties sugedes geltonas autobusas volvo. Jie dujiniai ir vakaruose jau buvo ismesti. Cia buvo nudazyti,kad atrodytu zmoniskai :-))) Genda daznai. Beje ar zinai ,kad viniaus autobusu parkas praktiskai neturi savo jokiu autobusu,tik karosas ir viena kita supuvusi mersa. Visi kiti autobusai priklauso kitoms firmoms is kuriu autobusu parkas juos nuomuojasi:-))) Taip plaunami pinigai ir nereikia noreti,kad nebrangtu pravaziavimas:-)
                    Na, su naujais MB (Cito, Citaro), Volvo tai viskas aisku - pirkta lizingu, dali pirkinio padenge ES lesos. Kol neissimokejo, tol ir priklauso bankams. O su padevetais irgi tas pats - pirkta tai ne uz savo lesas, o uz skolintas. Kol neissimokejai, daiktas ne tavo...

                    Comment


                      Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                      Nu Klaipedoje jis tikraj neatsirastu, nes mes istikimi vokiskai technikai. Siaulieciai linke prie produktu is Svedijos. Panevezio AP manau galetu priglausti sia masina.
                      Tikrai pritariu. Kazkaip tas Maz'as gryna Neoplan'o kopija. Kad Siauliai pirktu, tai nezinau kas turi atsitikt.
                      www.autobusas.4l.lt +
                      www.facebook.com/Autobusas4l

                      Comment


                        Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                        http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
                        Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km
                        Jooo... rado ką parduoti... Nors, kai FlyLAL bankrutavo... Čia gi vienintelis Lietuvoje MAZ-103.041 (iš viso miesto tipo) - kur jam detalių gaus, jei išveš į kitą miestą? MAZ-Baltija tai tik Vilniuje yra
                        Jį aš kartą mačiau prie Spaudos rūmų estakados. Taip iki šiol nesuprantu, ką jis ten veikė. Kitas oro uosto autobusas:

                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Jooo... rado ką parduoti... Nors, kai FlyLAL bankrutavo... Čia gi vienintelis Lietuvoje MAZ-103.041 (iš viso miesto tipo) - kur jam detalių gaus, jei išveš į kitą miestą? MAZ-Baltija tai tik Vilniuje yra
                          Jį aš kartą mačiau prie Spaudos rūmų estakados. Taip iki šiol nesuprantu, ką jis ten veikė. Kitas oro uosto autobusas:
                          Atvaizdas

                          Atvaizdas
                          Čia atrodo MAN SL202? Teko važiuoti su juo, tik dar neperdažytas buvo. Vilnaus oro uoste važinėja visokie autobusai. Specialių oro uostui skirtų ne taip ir daug, atrodo.

                          Comment


                            Denis_Simonov dėka, pamačiau štai tokią egzotišką techiką:




                            Kokybė prasta, nes fotografuota su priartinimu pro tvorą ir virš jos .
                            Turime autobusų iš Norvegijos, Vokietijos, neseniai pripirko dujinių iš Švedijos, net gi Ispanijos, o štai šitie - iš Prancūzijos! Tai 2000-ųjų metų laidos Heuliez GX417 (Volvo B10LA-xx) Tokių yra 3 vnt. (871,872 ir kažkur nuvažiavęs 873). Deja juos gatvėse negreit išvysime, nes 2 iš jų nepraėjo TA, o kito jau ir nebevarė
                            871 valstybinis nr. EHA 814
                            872 valstybinis nr. EHA 791
                            Atkreipkite dėmesį į jų langus - neįmanoma susilaikyti ir nesijuokti iš jų
                            Vytautas_LT man atrodo, kad ten MB O405N, nors gali būti ir MAN NL202 (SL yra nežemagrindis)
                            Paskutinis taisė Mettal; 2009.03.12, 23:46.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Amerikoniškas langų tipas. Panašiai kaip kioskelyje
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Kaip smagu, kaip šaunu, kad rytų Europa superką visą šlamštą iš vakarų... Tokios jau tos sąlygos, kad naujo neįpirksi, tad tenka džiaugtis tuo kas siūloma.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Šiame yra 14+2 vietų (kiek ir turi būti pagal standartą), o likusiuose trijuose - tik 14. Matyt VAP'as nusipirko juos "su nuolaida", nes tokių jau nebegamina nuo 2003m. (kai juos ir nupirko) ir juose nėra tų 2 atlenkiamų sėdynių.
                                  P.S. gaunasi toks kontrastas - seniausias 1999m. 031-as ir naujausi 026,027,028 dirba kartu. Deja, 029-as jau istorija, nors Regitroje jis vis dar yra.
                                  Jei nepainioju, tai Cito buvo labai nesėkmingas modelis kurį labai trumpai tegamino, bet VAP'as vistiek spėjo nusipirkt Problema kad mažiukas Cito skirtas važinėt siaurom gatvelėm (kaip kad Užupis Vilniuje) buvo dedamas ant didelio Citaro platformos ir dėl to likdavo toks pats nerangus kaip ir didelis autobusas...

                                  Comment


                                    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                    Jei nepainioju, tai Cito buvo labai nesėkmingas modelis kurį labai trumpai tegamino, bet VAP'as vistiek spėjo nusipirkt Problema kad mažiukas Cito skirtas važinėt siaurom gatvelėm (kaip kad Užupis Vilniuje) buvo dedamas ant didelio Citaro platformos ir dėl to likdavo toks pats nerangus kaip ir didelis autobusas...

                                    Ar tu tiksliai zinai,kad vilniaus autobusu parkas juos nusipirko? Kiek man teko girdeti ,tai autobusu parkas aplamai savo balanse teturi tik senus karosas ir keleta nudroztu mersu. Visi kiti autobusai yra nuomuojami is kitu firmu ir taip 'plaunami' pinigeliai. Nemanau,kad sitie cito priklausytu parkui,ko gero irgi kazkam kitam.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Ar tu tiksliai zinai,kad vilniaus autobusu parkas juos nusipirko? Kiek man teko girdeti ,tai autobusu parkas aplamai savo balanse teturi tik senus karosas ir keleta nudroztu mersu. Visi kiti autobusai yra nuomuojami is kitu firmu ir taip 'plaunami' pinigeliai. Nemanau,kad sitie cito priklausytu parkui,ko gero irgi kazkam kitam.
                                      Visi autobusai, kurie yra pirkti padevėti, priklauso parkui, nes prikta pagal sutartinę kainą. O pinigai plaunami tuo, kad sumokama iš tiesų mažiau, nei yra skiriama tam pinigų. Volvo ir Citaro priklauso bankams, nes jie pirkti lizingo būdu, o dėl mūsų parko remonto kokybės, juos greičiau nurašys, nei išsimokės.

                                      Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                                      Kaune vėl važinėja Karosa B741

                                      Atvaizdas
                                      Labai džiugu! Gal kas gali parašyti būtent jos valstybinį numerį, nes lyg tai spalvos jos kitokios, nei tos, kuri stovėjo parke - nėra dar mėlynos juostos.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Kaip malonu matyti nors ir ne pačius naujausius, tačiau gražius ir tvarkingus, su veikiančiomis švieslentėmis, autobusus Klaipėdoje. Geras pavizdys, kad galima jas normaliai sutvarkyti, Vilniuje tik niekaip nesugebama to padaryti tokiems pat autobusams...

                                        Beje, labai neblogai atrodo tas naujas Heuliez'as. Taip išeina, kad vis tik praėjo apžiūrą, matyt...

                                        Comment


                                          [QUOTE=Mettal;331831]Visi autobusai, kurie yra pirkti padevėti, priklauso parkui, nes prikta pagal sutartinę kainą. O pinigai plaunami tuo, kad sumokama iš tiesų mažiau, nei yra skiriama tam pinigų. Volvo ir Citaro priklauso bankams, nes jie pirkti lizingo būdu, o dėl mūsų parko remonto kokybės, juos greičiau nurašys, nei išsimokės.






                                          Nezinau tiksliai,todel nesigincysiu,nors esu girdejes kaip tik visiskai priesingas kalbas. Nauji pirkti aisku lizingu ir priklauso bankams,bet lizingu juos pirko ne autobusu parkas atseit. Tas pats ir su senais autobusais-visi jie priklauso kitoms firmoms ,o ne autobusu parkui. Parko balanse palikti tik visiskai beverciai autobusai: karosos ir keletas griuvenu mersu.
                                          Nors jei tu tvirtini,kad tiksliai zinai jog visi autobusai yra parko balanse.....gal but ,nezinau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X