Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Karosa B832 203, Vilnius




    Mercedes-Benz O405G 603, Vilnius
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      Pastarąją savaitę Karosa B832 dirbo dažnai
      58 maršrutas






      66 maršrutas


      34 maršrutas
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Vienas iš trijų Man NG263 pirmą darbo dieną.
        3011 Stotyje


        Kalvarijų gatvėje. Gerai įžiūrėjus matosi ankstesnis numeris - 5105


        Vilniaus gatvėje


        JBO 665 Žirmūnų gatvėje - pervarymo iš 1-ojo troleibusų parko po el.bilieto įrangos diegimo į autobusų parką metu.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Kaip man patinka šitų MAN'ų spalva
          Tik 665 toks pavargęs atrodo. Kodėl priekaba taip palinkusi?

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Kaip man patinka šitų MAN'ų spalva
            Tik 665 toks pavargęs atrodo. Kodėl priekaba taip palinkusi?
            Greičiausiai su amortizatoriumi arba su pagalve kažkas negerai. Važiavau su 3011, tai išlipus pamačiau, kad galo dešinė pusė labai pakelta. Nuotraukoje tas matosi.

            O šiaip, kiek pastebėjęs esu, tai viena iš pagrindinių bėdų A21 serijos Man'ams - būtent su amortizatoriais bei pagalvėmis.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Na, buvo spaudoje rašyta, kad visi šie MAN yra pavargę. Kiek tame tiesios - netrukus įsitikinsime, kai jie visi pradės dirbti pilnu pajėgumu.
              Nors sutinku su ssnaiperis, kad praktiškai visi VVT turimi dyzeliniai MAN turi problemų su oro sistema.

              Pavargę jau yra praktiškai visi MAN NG272 kaip šis nr. 426. Nors VVT apskritai nėra lengva jiems, 2-ame troleibusų parke jų būklė prasčiausia.



              Toje pačioje Spaudos rūmų sankryžoje - 3010



              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Greičiausiai su amortizatoriumi arba su pagalve kažkas negerai. Važiavau su 3011, tai išlipus pamačiau, kad galo dešinė pusė labai pakelta. Nuotraukoje tas matosi.

                O šiaip, kiek pastebėjęs esu, tai viena iš pagrindinių bėdų A21 serijos Man'ams - būtent su amortizatoriais bei pagalvėmis.
                Amortizatorius čia nelabai kuo dėtas. Pati pagalvė irgi netikiu, kad kalta. Jei jau taip stipriai ir nachališkai leistų orą, kompresorius nespėtų užpumpuoti iki slėgio, reikalingo atleisti rankiniui.
                O bėdos pradėčiau ieškot nuo aukščio valdymo kranelio. Gal paprasčiausiai neatreguliuotas traukutės ilgis, arba ją važiuojant per duobę perverčia.
                Žinovai, kranelis manuose elektrinis ar senovinis pneumatinis? Kad ir kokie jie populiarūs, nepažinau dar jų.

                Comment


                  Iš patirties važiuojant žiemą 4012-u - priekyje prie vairuotojo kabinos girdėjosi garsus šnypštimas. Dieną prieš tai jam buvo tekę grįžti į parką dėl to, kad buvo nepakankamas oro slėgis ir autobusas šokinėjo ant smulkiausių duobių kaip medinis vežimas.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Iš patirties važiuojant žiemą 4012-u - priekyje prie vairuotojo kabinos girdėjosi garsus šnypštimas. Dieną prieš tai jam buvo tekę grįžti į parką dėl to, kad buvo nepakankamas oro slėgis ir autobusas šokinėjo ant smulkiausių duobių kaip medinis vežimas.
                    Autobusas šokinėja, kai per daug iškeltos pagalvės. Oro pagalvė pakaboje yra standumo elementas (vietoj spyruoklės, lingės, hidropneumatinės sferos citroeno atvėju), kai per daug paduoda oro, jos standumas tampa per didelis, važiuoklės smūgiai perduodami kėbului.

                    Comment


                      Pasidalinsiu ir aš vakarykštėmis "šviežių" MAN NG263 nuotraukomis:

                      Nr. 3010 Santariškėse (2G):


                      Nr, 3011 kiek kitais kampais, "vakarienės" metu, šalia stoties (1G):




                      Ir išsamesnis reportažas apie 4014, Fabijoniškių žiede (53):






                      Viduje:






                      P.S. Vairuotojas užsiminė, jog nuomojamus MB O405GN(2) savivaldybė pareikalavo pakeisti į šiuos, naujesnius, kad juose būtų ir kondicionierius. Įdomu, ar tie kondicionieriai slepiasi tarp lygaus stogo ir salono lubų?

                      Comment


                        Tai gal tiesiog tik į naujesnius. Nors pirmiausia reikėjo keisti Karosas. Tačiau matyt nuoma per daug brangi.

                        Comment


                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                          Autobusas šokinėja, kai per daug iškeltos pagalvės. Oro pagalvė pakaboje yra standumo elementas (vietoj spyruoklės, lingės, hidropneumatinės sferos citroeno atvėju), kai per daug paduoda oro, jos standumas tampa per didelis, važiuoklės smūgiai perduodami kėbului.
                          Na su viena Volvo 7700A tikrai buvo taip, kad šokinėjo ir kai oro buvo per mažai, kol galų gale išvis "kuolu" sustojo.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Klaipėdoje kai kurie privatininkų MAN'ai irgi kaip arkliniai vežimai, nuo menkiausio kelio nelygumo viskas tiesiog daužosi. Kartu ir keleiviai.

                            Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                            Amortizatorius čia nelabai kuo dėtas. Pati pagalvė irgi netikiu, kad kalta. Jei jau taip stipriai ir nachališkai leistų orą, kompresorius nespėtų užpumpuoti iki slėgio, reikalingo atleisti rankiniui.
                            O bėdos pradėčiau ieškot nuo aukščio valdymo kranelio. Gal paprasčiausiai neatreguliuotas traukutės ilgis, arba ją važiuojant per duobę perverčia.
                            Žinovai, kranelis manuose elektrinis ar senovinis pneumatinis? Kad ir kokie jie populiarūs, nepažinau dar jų.
                            Čia apie tai? http://docdro.id/92XLoTI

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Na su viena Volvo 7700A tikrai buvo taip, kad šokinėjo ir kai oro buvo per mažai, kol galų gale išvis "kuolu" sustojo.
                              Pagalvės viduje, ant apatinio pado, yra guminė apsauginė atrama, kurios lietuviško pavadinimo niekas nesivargina susižinoti, o tiesiog vadina atboiniku. Kai pagalvė visiškai tuščia, autobuso (vilkiko, puspriekabės...) svoris į tiltą perduodamas per tą atboiniką. Važiuojant tuščiomis pagalvėmis, kėbulo svyravimus riboja, priima smūgius būtent atboinikas.

                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Taip. Tiesa, bent jau naujesnes sistemas su elektriniais kraneliais galima sureguliuoti kompiuteriu. Tačiau toks kalibravimas realiai taikomas tik pakeitus elektrinį valdymo bloką. Kitais atvėjais tai netikslinga ir užima daugiau laiko.

                              Comment


                                Pirmoji darbo diena 4-ajam nuomojamam Man'ui.
                                #3013 šiandien, Liepkalnio gatvėje


                                Ir po 5 minučių Stotyje
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  MAN A23 NG263 4014, Vilnius
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    Šiandien ryte pradėję dirbti MAN A23 NG263.

                                    Nr. 4017 (3G) ryte, ties Gedimino pr.:


                                    ir Šeškinėje:


                                    Dirbo tik pirmą pamainą ir po pietų jau buvo parke. Nežinau, ar dėl gedimo ar pagal planą.


                                    Nr. 3012 (2G) pavakarę, Pašilaičiuose (Laisvės pr.):

                                    Comment


                                      Prisidėsiu prie kolegos aRa savo papildymu
                                      Tas pats nr. 3012 Jeruzalės gatvėje per pietus.


                                      Ir, žinoma, nr. 3010 19-am maršrute. Traukia neblogai, bet kažkokius keistus garsus skleidžia važiuodamas.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Spalva man labai patinka, galėjo Klaipėda tokią pasirinkt

                                        Comment


                                          Neoplan N4421/3 Centroliner 993, Vilinus




                                          Mercedes-Benz O405GN 056, Vilnius


                                          Mercedes-Benz O405GN 509, Vilnius
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X