Ši dažymo schema kilo nuo kažkada iš Vokietijos miesto Eseno gautų naudotų Mercedes-Benz O305G (pavyzdys). Kiek modifikuotu jos pavyzdžiu ir buvo pradėta perdažinėti Ikarus-us bei kitus tuomet naudotus autobusus.
Ir naujos Karosos 1997 metais jau buvo specialiai užsakytos su tokia dažymo schema (todėl ji nėra "primesta"). Tiesa, pirmose Karosa B741 (ilgų) partijose buvo ir "tradicinio čekiško" balta - raudona dažymo autobusų. Matyt, norėjo gauti greitai ir nereikalavo, kad visus nudažytų specialiai Vilniui.
Antrojo Karosų "antplūdžio" Vilniuje 1999 metais visi autobusai (trumpi Karosa B832 ir ilgi Karosa B841, beje baigti surinkti Kaune) buvo su "vilnietiška" dažymo schema.
Todėl ilgą laiką tai buvo vieninga Vilniaus autobusų dažymo schema. Ir tik su naujų Volvo atėjimu atsirado skirstymas: nauji pilki, o naudoti geltona - mėlyna.
P.S. Karosa B732, kurios Vilniuje buvo gautos 1996-1997 metais masiškai kartu su dauguma kitų Lietuvos parkų, dažymas be abejo, buvo tradicinis balta - raudona.
Dėkui už tokį ilgą paaiškinimą. Papildomai paklausčiau - ilgos ir trumpos Karosos buvo "atidažytos tinkamai"? Nes per gal 10 m. dingo.
Tie mersai, beje, žydrai gelsvi, buvo dailūs, ir spalvos jiems tiko
Supaprastintas mėlyna geltona man jau buvo "iš bėdos". Bet čia grynai asmeniniai vertinimai.
Dėkui už tokį ilgą paaiškinimą. Papildomai paklausčiau - ilgos ir trumpos Karosos buvo "atidažytos tinkamai"? Nes per gal 10 m. dingo.
Buvo visi perdažyti. Paskutiniai 3 (252, 262, 226) perdažyti kažkur 2007 m. Visos trumpos Karosos B732 (be švieslenčių) bei dalis B741 (kurios su baltu stogu dabar ir salone balta vietoje mėlynos) buvo čekiškos raudonai-baltos.
Dėkui už tokį ilgą paaiškinimą. Papildomai paklausčiau - ilgos ir trumpos Karosos buvo "atidažytos tinkamai"? Nes per gal 10 m. dingo.
<...>
Pridėsiu, jog iki 2009-ųjų važinėjo Karosa B941.1936 su originalia balta spalva. Po rimtesnio remonto buvo perdažytas dabartinėmis Karosų spalvomis, o viduje paliko originalią baltą spalvą.
Taip pat ir pirmoji Vilniuje Karosa B741.1918 (330 garažinis) buvo viduje balta (matomai anksčiau irgi buvo čekiško dažymo baltai-raudona išorėje).
4 kartos Solaris Urbino 12 salonas.
Skirtumai salono išplanavime nuo ankstesnių Solarių: už priekinio rato (durų pusėje) sėdynės sudėtos atbulai - t.y. veidu į autobuso galą ir televizorinė švieslentė, kurioje matysis maršruto išklotinė ir kiek stotelių liko.
Gal žinot, kokios įmonės švieslentės yra? Nepanašu į Pixel.
Lenkijoj, kiek atsimenu, dominuoja R&G gamintojo švieslentės. Tai, spėju, galimas variantas, jog šiame autobuse būtent šio gamintojo švieslentė ir bus.
Comment